Mirabell Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg får ikke vondt i magen heller jeg altså, jeg er slik hvert eneste år, og jammen meg har alle fått de gavene de skal ha hver gang;-) Jeg sitter gjerne å planlegger litt da, så jeg ikke starter på scratsh den dagen jeg skal handle... Ja, planlegging er viktig. Har begynt på en liste, det skal bli godt å begynne å krysse av noen navn :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Huff, jeg syns det er så vanskelig, så jeg utsetter det bare. Helt til det er så lite tid igjen at jeg går og svetter desperat i fulle butikker sammen med andre desperate mennesker... Men nå er det jo åpne butikker de siste søndagene, så det løser seg vel :-) Huff, da blir det pes, ja. Her gjøres mye av "jobben" ved kjøkkenbordet hjemme, vi planlegger nøye før vi begynner å handle. Og da er ikke handleturen ille heller. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er bare ferdig med de gavene som skal sendes langt vekk. Er ikke det en gang, jeg :/. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Kommer vel an på hva som er i den lille pakken, da. Husk at en diamantring ikke tar mye plass....;-) *Humrer* Jeg vet hva som er i den lille pakken. ) Det er ikke diamanter, men noe annet jeg har ønsket meg og lagt inn "bestilling" på. ) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ferdig - heldigvis!! Damen på 90 i vår familie får forresten abonnement på Ute og Hjemme. Hun har fått det tidligere, og setter pris på forlengelse. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er ikke det en gang, jeg :/. Jeg var pent nødt, for i dag får vi besøk av en som skal ta med seg pakkene:-) Kjekt å slippe å postlegge dem. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg var pent nødt, for i dag får vi besøk av en som skal ta med seg pakkene:-) Kjekt å slippe å postlegge dem. Lurt! Får satse på en tur ut i lunsjen og flypost rett etterpå - om Rudolf får vinger når han muligens frem likevel. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hei, ejg sjekket ut mytailorstores.no, men den funker ikke. Gidder du sjekke hva som er rett link for meg? Hei, ikke rart det ikke funket da linken var helt feil Det skulle stått: http://www.tailorstore.no mytailorstore.com finnes også men jeg foretrekker den over. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 For meg er det noe som skurrer kraftig når sylteagurker klassifiseres som noe godt. Men smaken er såklart som baken! Hehe jeg synes også det er pyton men tanten min lager hjemmelagede sylteagurker i koselige krukker og det virker som resten av familien blir veldig takknemlig når de får dette i gave. Ergo slengte jeg på det som forslag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.