Gå til innhold

Telys + pepperkakehus

Anbefalte innlegg

Gjest kakepepper
Skrevet

Ja, hvordan går det mon tro? Vil helst ha telyset INNI pepperkakehuset. Huset er av type prefabrikert, satt sammen av kokt sukker.

Skrevet

Legg en lommelykt i huset istedet. Telys hadde jeg definitivt ikke tatt sjansen på!

Skrevet

På plantasjen så selger de lys som er batteridrevet, det ville jeg valgt, eller så smelter vel hele limingen i pepperkakehuset?

Skrevet

Da må du nok bake en pepperkakebrannbil i tillegg....

Bruk en liten lommelykt isteden da vel!

Skrevet

Telyset vil ikke få luft nok, og slukker nok av seg selv.

Det kunne kanskje gått bra hvis du hadde hull i taket (pipe) og store åpne vinduer.

Uansett ville det nok bli så mye sot i huset at det ihvertfall ikke kan spises når den tiden kommer.

Jeg ville satset på en liten lommelykt eller en hodelykt.

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke satset på levende lys inni et pepperkakehus!

Det blir svært sterk varme rett over et levende lys. (Bare prøv å holde hånden din 20 cm over et lys som brenner, og se hvor lenge du klarer å holde den der før det blir ubehagelig varmt ) Og selvom du har hull (pipe) i taket, vil det sannsynligvis lukte brente pepperkaker i hele huset ditt etter kort tid!

Bruk heller noe elektrisk, eller batteridrevet. Nå finnes det massevis av julebelysning å velge i.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Pepperkakehuset blir bløtt og detter sammen, så du kan kanskje prøve med batteridrevne telys?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...