Gjest kakepepper Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Ja, hvordan går det mon tro? Vil helst ha telyset INNI pepperkakehuset. Huset er av type prefabrikert, satt sammen av kokt sukker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Legg en lommelykt i huset istedet. Telys hadde jeg definitivt ikke tatt sjansen på! 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 På plantasjen så selger de lys som er batteridrevet, det ville jeg valgt, eller så smelter vel hele limingen i pepperkakehuset? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Da må du nok bake en pepperkakebrannbil i tillegg.... Bruk en liten lommelykt isteden da vel! 0 Siter
pusi Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Telyset vil ikke få luft nok, og slukker nok av seg selv. Det kunne kanskje gått bra hvis du hadde hull i taket (pipe) og store åpne vinduer. Uansett ville det nok bli så mye sot i huset at det ihvertfall ikke kan spises når den tiden kommer. Jeg ville satset på en liten lommelykt eller en hodelykt. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg ville absolutt ikke satset på levende lys inni et pepperkakehus! Det blir svært sterk varme rett over et levende lys. (Bare prøv å holde hånden din 20 cm over et lys som brenner, og se hvor lenge du klarer å holde den der før det blir ubehagelig varmt ) Og selvom du har hull (pipe) i taket, vil det sannsynligvis lukte brente pepperkaker i hele huset ditt etter kort tid! Bruk heller noe elektrisk, eller batteridrevet. Nå finnes det massevis av julebelysning å velge i. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Pepperkakehuset blir bløtt og detter sammen, så du kan kanskje prøve med batteridrevne telys? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.