adelie Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ...på badet om morgenen? Inkludert: dusj eller vask Ev. bodylotion etc Pusse tenner etc. Fikse håret Ansikt og sminke Kle deg Glane i speilet på ting som skulle vært annerledes ev. andre ting Selv bruker jeg altfor lang tid, hvis jeg ikke må ut i en fei. Finner ofte på mange gjøremål underveis, som klesvask, mail, rydding. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ca. et kvarter, inkl. litt sminke, ytterligere 10 min. når jeg vasker håret. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det gjøres som regel unna på 10 minutter (med vask og ikke dusj/hårvask, da). Og utsettes dessverre til siste liten, hver gang. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Siden jeg IKKE sminker meg, IKKE bruker bodylotion, IKKE glaner på ting som burde vært annerledes (det er ingen store overraskelser i speilet etter 40 år, gitt...), har langt krøllete hår som i grunnen bare trenger å gres kjapt med fingrene - så bruker jeg ca 6,5 minutt med dusj/deo/ansiktskrem og påkledning. Legg på 4 minutter ekstra om det skal vaskes hår. Kjapp, ja! 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 To-tre timer. Må ta det i etapper for ikke å slite meg ut:-) De morgenene jeg dusjer, må jeg ta en halvtimes pause etterpå og da går jo tida. Nå skal jeg heldigvis ikke rekke noe da, så jeg har jo tida... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Siden jeg IKKE sminker meg, IKKE bruker bodylotion, IKKE glaner på ting som burde vært annerledes (det er ingen store overraskelser i speilet etter 40 år, gitt...), har langt krøllete hår som i grunnen bare trenger å gres kjapt med fingrene - så bruker jeg ca 6,5 minutt med dusj/deo/ansiktskrem og påkledning. Legg på 4 minutter ekstra om det skal vaskes hår. Kjapp, ja! Wow, da er du raskere enn meg, for i mine 20 min inngikk det dusj og hårvask. Forresten høres det ut som vi har samme type hår. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Wow, da er du raskere enn meg, for i mine 20 min inngikk det dusj og hårvask. Forresten høres det ut som vi har samme type hår. Store flater, vet du, lett å holde rent! (Sitat Erik Thorstvedt for ca hundre år siden...) Hatet krøllene da jeg var yngre, nå priser jeg dem høyt. :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Store flater, vet du, lett å holde rent! (Sitat Erik Thorstvedt for ca hundre år siden...) Hatet krøllene da jeg var yngre, nå priser jeg dem høyt. :-) Endelig en person med krøller som vet å sette pris på dem 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Endelig en person med krøller som vet å sette pris på dem *Bookworm rekker opp hånda* Har også krøller, og er glad i dem:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 To-tre timer. Må ta det i etapper for ikke å slite meg ut:-) De morgenene jeg dusjer, må jeg ta en halvtimes pause etterpå og da går jo tida. Nå skal jeg heldigvis ikke rekke noe da, så jeg har jo tida... Oisann! Håper du ikke har små barn som også skal være klare med frokost og det hele, og helst ute av døra kl. 8. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Oisann! Håper du ikke har små barn som også skal være klare med frokost og det hele, og helst ute av døra kl. 8. Jo, jeg har barn som skal på skolen og alt som følger med. Men jeg trenger heldigvis ikke å se ut som noe glansbilde for å få til det:-) Begynner ikke med meg selv, før jeg er alene igjen da:-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Endelig en person med krøller som vet å sette pris på dem Det kommer nok med alderen! :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 *Bookworm rekker opp hånda* Har også krøller, og er glad i dem:-) Det var to i løpet av et øyeblikk Jeg synes krøller er utrolig vakkert. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jo, jeg har barn som skal på skolen og alt som følger med. Men jeg trenger heldigvis ikke å se ut som noe glansbilde for å få til det:-) Begynner ikke med meg selv, før jeg er alene igjen da:-) Ok! Må løpe til jobb så snart barna er avlevert, så da bør jeg helst være noenlunde presentabel. Men jeg er frisk og rask, så selv om jeg nok ville blitt vakrere om jeg hadde en halvtime ekstra, går det greit med bare 15-20 minutter totalt i hverdagen :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det var to i løpet av et øyeblikk Jeg synes krøller er utrolig vakkert. For ikke å glemme PRAKTISK! :-) (Har du krøller selv, eller er dette et uttrykk for at du gjerne skulle hatt?) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det var to i løpet av et øyeblikk Jeg synes krøller er utrolig vakkert. ''Jeg synes krøller er utrolig vakkert.'' Enig - og dessuten praktisk, som ViViola sier kan man da bare riste lokkene på plass. Vi andre må gjerne fikse mer på pistrene for å få dem til å se presentable ut :/. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Endelig en person med krøller som vet å sette pris på dem Jeg setter også pris på det jeg har, men jeg må spraye og dytte litt på lokkene for at det skal være krøllete og ikke bare vippe seg litt hit og litt dit. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Om jeg dusjer bruker jeg kanskje 15 min på dusj, hudkrem og påkledning, håret får lufttørke en stund før jeg føner det. Om jeg ikke dusjer - 3 min. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 For ikke å glemme PRAKTISK! :-) (Har du krøller selv, eller er dette et uttrykk for at du gjerne skulle hatt?) Jeg har ikke krøller. Jeg har alltid hatt helt stritt hår, men etter jeg fikk barn har jeg fått fall ) Jeg gjør alt jeg kan for å framheve fallet. Mannen min har krøller, og jeg synes det var skikkelig kjipt gjort å ikke gi det til barna sine. Den minste har litt bøy her og der, og et par lokker i nakken. Håper hun får mer når babyhåret forsvinner. Hun er sent ute med å få hår. Den eldste har fått veldig mye fall i håret nå, men hun bare syter og henter fram rettetanga. Hun er ikke så blid da om det kommer duskregn i håret Hun hadde helt glatt hår for noen år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.