Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Får du det du ønsker deg? Jeg peker på noe i en katalog, ønsker meg den *peke* Handler du gaver til deg selv? Jeg gjør det. Jeg gjør litt ekstra stas på meg selv. Hva gir du din mann/kone/kjæreste? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Kjæresten fant visst på den perfekte gaven til meg, uten at jeg trengte å skrive en ønskeliste. Han får en t-skjorte med et motiv som betyr mye for oss. Jeg orker ikke forklare det her ^^ Han må få noe annet i tillegg, men jeg vet ikke hva ennå. Får se hva jeg finner Jeg vurderer sterkt en ny datamaskin, siden vi allikevel burde ha ett par nye. Men jeg må se hva vi trenger av andre store ting. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Alt for tidlig å si at jeg får det jeg ønsker meg; jeg vet aldri om det på forhånd. Men min mann er faktisk veldig flink til å finne gaver! Har ikke klart for meg hva han skal få ennå, har en elektrisk artikkel i bakhånd, av det mindre personlige slaget, men skulle gjerne ha noe mer spennende. Han er grusomt vanskelig å finne gaver til. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har fått årets julegave allerede, ny mobil! Økonomien er ikke mer enn den må for tiden, så det ble en riktig stor gave til bare meg. :-) Mannen I Huset skal få sin sedvanlige bok under treet (han blir rett og slett mannevond om han ikke får bok til jul), også trenger han nye gensere. Så da blir det slik. Nei, jeg kjøper IKKE gave til meg selv. Digger spenningen med pakker, så det ville blitt en real nedtur. Årets familiegave blir sannsynligvis Wii, og DET blir gøy, det! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 I år kjøper vi en flatskjerm til hverandre. Vi skal i tillegg kjøpe en miniting fra barna, for deres skyld. 0 Siter
willow Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ikke kjøpt noe til ham ennå. Da jeg spurte hva han ønsket seg svarte han faktisk "geit" (aka Kirkens Nødhjelp Geit). Det overrasket meg litt, men jeg skal også skaffe akkurat det. I tillegg leter jeg litt etter konsertbilletter til ham. Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe billetter til Brand, men den uka de går jobber jeg sent så da må han jo dra alene eller med noen fra jobben. Så vi får se. Til meg selv? Ny mobil. Den gamle var tre år 0 Siter
willow Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg vet ikke hva jeg får til jul av ham. Tror kanskje det blir boka til en av mine yndlingsforfattere. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg får konsertbilletter og hotelloppholdt:-) Det samme får han, da dette var en planlagt julegave til oss:-) Ellers får jeg nok en overraskelse fra datteren... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 I år kjøper vi nye langrennski og skisko til hverandre. Vi trenger nytt begge to, så da benytter vi anledningen til å kjøpe dette i år. Vanligvis pleier jeg ikke å vite hva jeg får av samboeren til jul, han er i grunn flink til å kjøpe fine presanger. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 I år får han mobil,han har en som er utgått på dato,hehe : ) Hva jeg får av han aner jeg ikke,men han er flink med gaver,tidligere har jeg fått smykker og parfyme...ifjord fikk jeg et varmt ullteppe til å ha rundt meg når jeg sitter i sofaen. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Vet ikke hva jeg skal gi ennå, men en ting er sikkert, hun skal få så det holder, av både det ene og det andre, hun fortjener det:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg pleier også å komme med konkret ønske, han liker det sånn også. ) Eller så spør han på forhånd om jeg ønsker meg sånn eller slikt. Jeg elsker å kjøpe gaver til ham og skulle gjerne kjøpt masse mer, men jeg kan ikke ta helt av heller. ) Nå går det jo i hytterelaterte saker og ting da, det ønsker han seg. Jeg pleier å spandere på meg et nytt undertøysett til jul, bh + truse. ) Kjøper undertøy ellers også altså, men det er litt ekstra stas med nytt til jul. Har i år også kjøpt nytt sengetøy til julesengen. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Vet ikke hva jeg skal gi ennå, men en ting er sikkert, hun skal få så det holder, av både det ene og det andre, hun fortjener det:-) Ja, det beste er å gi av seg selv ;D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Jeg pleier også å komme med konkret ønske, han liker det sånn også. ) Eller så spør han på forhånd om jeg ønsker meg sånn eller slikt. Jeg elsker å kjøpe gaver til ham og skulle gjerne kjøpt masse mer, men jeg kan ikke ta helt av heller. ) Nå går det jo i hytterelaterte saker og ting da, det ønsker han seg. Jeg pleier å spandere på meg et nytt undertøysett til jul, bh + truse. ) Kjøper undertøy ellers også altså, men det er litt ekstra stas med nytt til jul. Har i år også kjøpt nytt sengetøy til julesengen. ) Da er det jo bare å vente på bjelleklang, da ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228816979' post='4034743] Da er det jo bare å vente på bjelleklang, da ;-) *S* Den ultimate juleunderbuksa for menn må være en med julemotiv og når man åpner gylfen spiller den "bjelleklang". 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228816979' post='4034743] Da er det jo bare å vente på bjelleklang, da ;-) *Hehe* I dobbel eller trippel forstand. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 *S* Den ultimate juleunderbuksa for menn må være en med julemotiv og når man åpner gylfen spiller den "bjelleklang". Minner meg på en tråd jeg tenkte å starte... *Iler ivei* 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Minner meg på en tråd jeg tenkte å starte... *Iler ivei* Oi! ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 *S* Den ultimate juleunderbuksa for menn må være en med julemotiv og når man åpner gylfen spiller den "bjelleklang". *LOL* 0 Siter
flowy Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 I fjor fikk jeg noen utrolig fine DKNY støvletter.. Bare synd jeg er gravid og ikke får igjen glidlåsen på dem i år. I år får han en ekstern harddisk som han ønsker seg + deodorant og noen klær. Jeg har ønsket meg fem forskjellige ting. Får vel sikkert noe av det, men jeg tror også at jeg får en ring siden vi giftet oss i sommer og ikke har gifteringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.