Gå til innhold

Hva får du til jul? Hva gir du til din kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hehe* I dobbel eller trippel forstand. ;o)

*hoho*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228816927' post='4034741]

Ja, det beste er å gi av seg selv ;D

Hehe, ja ikke sant?

Skrevet

Hehe, ja ikke sant?

Hvordan blir dette sammen med den velbrukte giver-setningen "gi så det svir"?

Skrevet

Hvordan blir dette sammen med den velbrukte giver-setningen "gi så det svir"?

Det skal jo merkes både for giver og mottaker:-)

Skrevet

Jeg kjøper ikke gave til meg selv.

Jeg vet jeg får et ull laken av min mor. Også får jeg en pysj av en venninne. Det er tradisjon :0)

Tenkte kjøpe klokke til Snaxy. Også får han hansker, sokker og noe småtteri.

Fra ungene får han en håndkle som det står "Verdens beste pappa" på. Koslig :0)

Skrevet

Det har hendt seg at vi har blitt enige om en felles gave til oss begge, slik at den har vært kjøpt inn på forhånd, så sånn sett har jeg jo kjøpt gave til meg selv.

Men bortsett fra slike fellesinnkjøp kjøper jeg ikke gave til meg selv, nei:-) Det får da være måte på!!

Skrevet

Det har hendt seg at vi har blitt enige om en felles gave til oss begge, slik at den har vært kjøpt inn på forhånd, så sånn sett har jeg jo kjøpt gave til meg selv.

Men bortsett fra slike fellesinnkjøp kjøper jeg ikke gave til meg selv, nei:-) Det får da være måte på!!

Men gave, mente jeg ikke å pakke opp gaver fra meg til meg.

Jeg shoppet endel ekstra til meg selv i går, som jeg allerede har tatt i bruk. Liksom til meg selv ifm jul, hehe! Ulljakke, bl.a.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228828173' post='4034842]

Men gave, mente jeg ikke å pakke opp gaver fra meg til meg.

Jeg shoppet endel ekstra til meg selv i går, som jeg allerede har tatt i bruk. Liksom til meg selv ifm jul, hehe! Ulljakke, bl.a.

Ahh:-) Sånn å forstå:-)

Skrevet

Jeg og gubben kjøper ikke gave til hverandre. Gir hverandre en nuss og litt mer, og sparer pengene. ;)

Tror jeg får gave av mamma bare i år.

Skrevet

Jeg håper jeg får Carvingski av mannen min til jul.

Jeg vet ikke hva jeg skal gi til han enda.

Ja, jeg gir gave til meg selv og den er allerede pakket ut, eller rettere sagt, den ble aldri pakket inn:-)

candyqueen_83
Skrevet

Vi pleier å dra litt ut av hverandre hva vi ønsker oss. I år er saken klar, det blir valp i januar ;O)

Skrevet

Jeg err litt kjedelig,men enkel i år. Ønsker meg gavekort på senteret her vi bor. Skal snart bygge hus og da er det greit å kunne kjøpe seg litt pynteting,hånkler osv.. Så det er gavekort som gleder meg i år. Blir jo selvsagt glad for alt..

Sambo får klokke. Hadde ikke peiling på hva jeg skulle kjøpe til han. Men plutselig en dag sier han, "ååå, jeg er så drit lei denne klokken!" Kjempegreier tenkte jeg :)

Så har han bursdag i desember også så da har jeg kjøpt parfyme...

Så nå har jeg bare en liten ting til foreldrene mine igjen, de skal få tivoliradio.Så er jeg ferdig!! :o)

Skrevet

ønsker meg ring av typen:) og har kjøpt ps3 spill til han i gave. pluss noe mer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...