Gå til innhold

Menn: bruker dere gylfen i underbuksa?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom bare til å tenke på det forleden dag mens jeg la sammen rent tøy - bruker dere egentlig hullet i gylfen på bokseren/trusa? Eller vipper dere bare godsaken over kanten og pisser?

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

19

• Lotte :o)

19

• morsan

11

• pekkaline

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg mener at er er gylf m/hull kun i et fåtall av bokserne nå til dags. Eller tar jeg feil?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228817502' post='4034757]

Jeg mener at er er gylf m/hull kun i et fåtall av bokserne nå til dags. Eller tar jeg feil?

Satt og tenkte på det samme. Tror ikke bustemann har en eneste boxer med gylf... :-)

Skrevet

Det er vanskelig å konsentrere seg om annet før vi får svar på dette viktige spørsmålet!! ;-)

Skrevet

Bruker ikke gylfen, vipper alt sammen over kanten, så det velter ut:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228817502' post='4034757]

Det har du muligens rett i? Det var nok et gammelt eksemplar av arten jeg var borti! ;o) *Kaste*

Skrevet

Har ikke gylf og har aldri forsøkt å tre pikken gjennom en. Gylfer er rare greier. Må være et kvinnfolkpåfunn.

Skrevet

Har ikke gylf og har aldri forsøkt å tre pikken gjennom en. Gylfer er rare greier. Må være et kvinnfolkpåfunn.

Ja, det må da være mye enklere å bare vippe saken over kanten enn å skulle drive og lirke den ut gjennom den lille åpningen?!

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det må da være mye enklere å bare vippe saken over kanten enn å skulle drive og lirke den ut gjennom den lille åpningen?!

Antar den er mest til utendørs bruk - når buksen utenpå ikke skal ned?

Skrevet

Antar den er mest til utendørs bruk - når buksen utenpå ikke skal ned?

Det er korrekt, men selv da er det som regel lettere andre veien :D

Skrevet

Gylf i boxer er én ting, men jeg har også tenkt på bruken av gylf i spesiel jeans med glidelås - er det ikke en viss fare for å ripe opp godsaken når man skal tre den gjennom en smal glidelås?

Skrevet

Gylf i boxer er én ting, men jeg har også tenkt på bruken av gylf i spesiel jeans med glidelås - er det ikke en viss fare for å ripe opp godsaken når man skal tre den gjennom en smal glidelås?

Jeg trer den ikke ut i gjennom glidelåsen, er for glad i familijuvelen til det.

Skrevet

''Jeg trer '' *Humrer* Høres ikke ut til å være storen karen nei. Jeg har hørt om at man trer sytråd på nål men........*erteerte*

Skrevet

Nettopp, egentlig det som var poenget mitt - kan ikke skjønne at noen vil ta sjansen på det;-)

Skrevet

''Jeg trer '' *Humrer* Høres ikke ut til å være storen karen nei. Jeg har hørt om at man trer sytråd på nål men........*erteerte*

Døøøø, selv ei hel svartpølse må tres om du skal ha den ut i gjennom glidelåsen.

Skrevet

*LOL* Det satt, tenker jeg! :-)))

Skrevet

Døøøø, selv ei hel svartpølse må tres om du skal ha den ut i gjennom glidelåsen.

Her vet du ikke hva du snakker om.

Ei hel svartpølse har ikke plass gjennom gylfen, eller glidelåsen på buksa for den del, med mindre du går i meget spesielle undies og bukser *flirer*

Småsaker tres, ja *ertaberta*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228828393' post='4034844]

*LOL* Det satt, tenker jeg! :-)))

Phøøø.....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228828538' post='4034849]

Her vet du ikke hva du snakker om.

Ei hel svartpølse har ikke plass gjennom gylfen, eller glidelåsen på buksa for den del, med mindre du går i meget spesielle undies og bukser *flirer*

Småsaker tres, ja *ertaberta*

Selvsagt er det mulig å tre ei hel svartpølse gjennom glidelåsen, men det kommer til å svi og ripe opp. Ikke bare, bare hva vi menn kan slite med skal jeg si deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...