Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Kom bare til å tenke på det forleden dag mens jeg la sammen rent tøy - bruker dere egentlig hullet i gylfen på bokseren/trusa? Eller vipper dere bare godsaken over kanten og pisser? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg mener at er er gylf m/hull kun i et fåtall av bokserne nå til dags. Eller tar jeg feil? 0 Siter
bustebeisa Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228817502' post='4034757] Jeg mener at er er gylf m/hull kun i et fåtall av bokserne nå til dags. Eller tar jeg feil? Satt og tenkte på det samme. Tror ikke bustemann har en eneste boxer med gylf... :-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det er vanskelig å konsentrere seg om annet før vi får svar på dette viktige spørsmålet!! ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Bruker ikke gylfen, vipper alt sammen over kanten, så det velter ut:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228817502' post='4034757] Jeg mener at er er gylf m/hull kun i et fåtall av bokserne nå til dags. Eller tar jeg feil? Det har du muligens rett i? Det var nok et gammelt eksemplar av arten jeg var borti! ;o) *Kaste* 0 Siter
nick Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Har ikke gylf og har aldri forsøkt å tre pikken gjennom en. Gylfer er rare greier. Må være et kvinnfolkpåfunn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Har ikke gylf og har aldri forsøkt å tre pikken gjennom en. Gylfer er rare greier. Må være et kvinnfolkpåfunn. Ja, det må da være mye enklere å bare vippe saken over kanten enn å skulle drive og lirke den ut gjennom den lille åpningen?! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det må da være mye enklere å bare vippe saken over kanten enn å skulle drive og lirke den ut gjennom den lille åpningen?! Antar den er mest til utendørs bruk - når buksen utenpå ikke skal ned? 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Antar den er mest til utendørs bruk - når buksen utenpå ikke skal ned? Det er korrekt, men selv da er det som regel lettere andre veien 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Gylf i boxer er én ting, men jeg har også tenkt på bruken av gylf i spesiel jeans med glidelås - er det ikke en viss fare for å ripe opp godsaken når man skal tre den gjennom en smal glidelås? 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Gylf i boxer er én ting, men jeg har også tenkt på bruken av gylf i spesiel jeans med glidelås - er det ikke en viss fare for å ripe opp godsaken når man skal tre den gjennom en smal glidelås? Jeg trer den ikke ut i gjennom glidelåsen, er for glad i familijuvelen til det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg trer den ikke ut i gjennom glidelåsen, er for glad i familijuvelen til det. ''Jeg trer '' *Humrer* Høres ikke ut til å være storen karen nei. Jeg har hørt om at man trer sytråd på nål men........*erteerte* 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg trer den ikke ut i gjennom glidelåsen, er for glad i familijuvelen til det. Nettopp, egentlig det som var poenget mitt - kan ikke skjønne at noen vil ta sjansen på det;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ''Jeg trer '' *Humrer* Høres ikke ut til å være storen karen nei. Jeg har hørt om at man trer sytråd på nål men........*erteerte* Døøøø, selv ei hel svartpølse må tres om du skal ha den ut i gjennom glidelåsen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ''Jeg trer '' *Humrer* Høres ikke ut til å være storen karen nei. Jeg har hørt om at man trer sytråd på nål men........*erteerte* *LOL* Det satt, tenker jeg! :-))) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Døøøø, selv ei hel svartpølse må tres om du skal ha den ut i gjennom glidelåsen. Her vet du ikke hva du snakker om. Ei hel svartpølse har ikke plass gjennom gylfen, eller glidelåsen på buksa for den del, med mindre du går i meget spesielle undies og bukser *flirer* Småsaker tres, ja *ertaberta* 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228828393' post='4034844] *LOL* Det satt, tenker jeg! :-))) Phøøø..... 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228828538' post='4034849] Her vet du ikke hva du snakker om. Ei hel svartpølse har ikke plass gjennom gylfen, eller glidelåsen på buksa for den del, med mindre du går i meget spesielle undies og bukser *flirer* Småsaker tres, ja *ertaberta* Selvsagt er det mulig å tre ei hel svartpølse gjennom glidelåsen, men det kommer til å svi og ripe opp. Ikke bare, bare hva vi menn kan slite med skal jeg si deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.