Gå til innhold

Menn: bruker dere gylfen i underbuksa?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Phøøø.....

Du kan sende meg et videoklipp som bevis, da først kan jeg gå god for forklaringen ;D

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

19

• Lotte :o)

19

• morsan

11

• pekkaline

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Døøøø, selv ei hel svartpølse må tres om du skal ha den ut i gjennom glidelåsen.

For bare å vri rundt kniven de andre to har satt inn:

Bokmålsordboka definerer verbet "træ" eller "tre" slik:

''1 sette tråd i t- en nål / t- en vev træ renningstrådene gjennom hovlene

2 stikke (noe tynt) tvers gjennom (åpningen på) noe t- i skolissene / t- (tråden) i nåla / t- jordbær på et strå / t- perler på en snor ''

(NB: Det er altså ikke mine ord at definisjonen sier "noe tynt";-)

Men du har en viss støtte i den tredje definisjonen, da, som lyder:

'' 3 trekke t- på seg hanskene / t- genseren over hodet / t- noe ned over hodet på en påtvinge en noe ''

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=tr%E6&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j

Skrevet

Selvsagt er det mulig å tre ei hel svartpølse gjennom glidelåsen, men det kommer til å svi og ripe opp. Ikke bare, bare hva vi menn kan slite med skal jeg si deg.

Ja huff og huff. Det er nå enda bra at dere _husker_ å fjerne buksa og boxer'n før dere lenser sjarken! Det er jo så mye å tenke på i det daglige ;-)

Skrevet

Døøøø, selv ei hel svartpølse må tres om du skal ha den ut i gjennom glidelåsen.

Svartpølse ville jeg skudd/dytta gjennom glidelåsen ;)

Skrevet

2 stikke (noe tynt) tvers gjennom (åpningen på) noe t- i skolissene / t- (tråden) i nåla / t- jordbær på et strå / t- perler på en snor ''

'' 3 trekke t- på seg hanskene / t- genseren over hodet / t- noe ned over hodet på en påtvinge en noe ''

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=tr%E6&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j

*LOL* *LOL*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228828789' post='4034857]

Ja huff og huff. Det er nå enda bra at dere _husker_ å fjerne buksa og boxer'n før dere lenser sjarken! Det er jo så mye å tenke på i det daglige ;-)

Ja, det er et hardt liv å slippe å dra ned både underbukse og bukse...;-)

Skrevet

Ja, det er et hardt liv å slippe å dra ned både underbukse og bukse...;-)

Ja, gurimalla... distre mannfolk har visst stor fare for å gjøre ting i feil rekkefølge. Kan ikke være store saken, i så tilfelle ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228828670' post='4034853]

Du kan sende meg et videoklipp som bevis, da først kan jeg gå god for forklaringen ;D

Selvsagt kan jeg sende deg et videobevis av at jeg trer ei svartpølse gjennom en glidelås:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228829031' post='4034863]

Ja, gurimalla... distre mannfolk har visst stor fare for å gjøre ting i feil rekkefølge. Kan ikke være store saken, i så tilfelle ;-)

Man får si som den lille gutten sa da en liten jente sa at tissen hans var liten der han sto og latet vannet: "Jeg djaj da ikke ut metej foj metej baje for å tisse, da!"

Skrevet

Jeg trer jo hode ut av vinduet på bilen min av og til også:-)......har åpnet først da.

Skrevet

Selvsagt kan jeg sende deg et videobevis av at jeg trer ei svartpølse gjennom en glidelås:-)

Hurra! Du vet å glede Lotte ;-)

Skrevet

Man får si som den lille gutten sa da en liten jente sa at tissen hans var liten der han sto og latet vannet: "Jeg djaj da ikke ut metej foj metej baje for å tisse, da!"

*hehehehe*

Skrevet

Jeg trer jo hode ut av vinduet på bilen min av og til også:-)......har åpnet først da.

Wow! Det må være litt av et syn! ;-)

Selv nøyer jeg meg med å stikke hodet ut av vinduet, eventuelt bøye meg ut av vinduet...;-)

Skrevet

Hvilket hode???!

*hjelpe meg*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228828789' post='4034857]

Ja, det er mye å tenke på, det skal tross alt puttes inn igjen og rulles pent sammen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228829336' post='4034878]

Hvilket hode???!

*hjelpe meg*

LOL

Skrevet

Svartpølse ville jeg skudd/dytta gjennom glidelåsen ;)

Ja, men da er du ikke forsiktig, skal du ta vare på godsakene så må det tres.

Skrevet

Ja, det er mye å tenke på, det skal tross alt puttes inn igjen og rulles pent sammen.

Æsj, det hørtes klamt ut. Vurder muligheten for å droppe boxer, og evt tape'n fast ned mot kneet ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228829245' post='4034874]

Hurra! Du vet å glede Lotte ;-)

Jeg er flink til å glede jentene:-) Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så interessant å se ei svartpølse i en glidelås da men. Er ikke akkurat den store saken å forske på heller. Men hva gjør man ikke for å glede damene?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228829336' post='4034878]

Hvilket hode???!

*hjelpe meg*

Du har altfor god fantasi. Selv ut i gjennom bilvinduet må jeg være forsiktig så jeg ikke skraper opp noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...