Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Phøøø..... Du kan sende meg et videoklipp som bevis, da først kan jeg gå god for forklaringen ;D 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Døøøø, selv ei hel svartpølse må tres om du skal ha den ut i gjennom glidelåsen. For bare å vri rundt kniven de andre to har satt inn: Bokmålsordboka definerer verbet "træ" eller "tre" slik: ''1 sette tråd i t- en nål / t- en vev træ renningstrådene gjennom hovlene 2 stikke (noe tynt) tvers gjennom (åpningen på) noe t- i skolissene / t- (tråden) i nåla / t- jordbær på et strå / t- perler på en snor '' (NB: Det er altså ikke mine ord at definisjonen sier "noe tynt";-) Men du har en viss støtte i den tredje definisjonen, da, som lyder: '' 3 trekke t- på seg hanskene / t- genseren over hodet / t- noe ned over hodet på en påtvinge en noe '' http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=tr%E6&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Selvsagt er det mulig å tre ei hel svartpølse gjennom glidelåsen, men det kommer til å svi og ripe opp. Ikke bare, bare hva vi menn kan slite med skal jeg si deg. Ja huff og huff. Det er nå enda bra at dere _husker_ å fjerne buksa og boxer'n før dere lenser sjarken! Det er jo så mye å tenke på i det daglige ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Døøøø, selv ei hel svartpølse må tres om du skal ha den ut i gjennom glidelåsen. Svartpølse ville jeg skudd/dytta gjennom glidelåsen 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 For bare å vri rundt kniven de andre to har satt inn: Bokmålsordboka definerer verbet "træ" eller "tre" slik: ''1 sette tråd i t- en nål / t- en vev træ renningstrådene gjennom hovlene 2 stikke (noe tynt) tvers gjennom (åpningen på) noe t- i skolissene / t- (tråden) i nåla / t- jordbær på et strå / t- perler på en snor '' (NB: Det er altså ikke mine ord at definisjonen sier "noe tynt";-) Men du har en viss støtte i den tredje definisjonen, da, som lyder: '' 3 trekke t- på seg hanskene / t- genseren over hodet / t- noe ned over hodet på en påtvinge en noe '' http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=tr%E6&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j *LOL* *LOL* 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228828789' post='4034857] Ja huff og huff. Det er nå enda bra at dere _husker_ å fjerne buksa og boxer'n før dere lenser sjarken! Det er jo så mye å tenke på i det daglige ;-) Ja, det er et hardt liv å slippe å dra ned både underbukse og bukse...;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det er et hardt liv å slippe å dra ned både underbukse og bukse...;-) Ja, gurimalla... distre mannfolk har visst stor fare for å gjøre ting i feil rekkefølge. Kan ikke være store saken, i så tilfelle ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228828670' post='4034853] Du kan sende meg et videoklipp som bevis, da først kan jeg gå god for forklaringen ;D Selvsagt kan jeg sende deg et videobevis av at jeg trer ei svartpølse gjennom en glidelås:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228829031' post='4034863] Ja, gurimalla... distre mannfolk har visst stor fare for å gjøre ting i feil rekkefølge. Kan ikke være store saken, i så tilfelle ;-) Man får si som den lille gutten sa da en liten jente sa at tissen hans var liten der han sto og latet vannet: "Jeg djaj da ikke ut metej foj metej baje for å tisse, da!" 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 For bare å vri rundt kniven de andre to har satt inn: Bokmålsordboka definerer verbet "træ" eller "tre" slik: ''1 sette tråd i t- en nål / t- en vev træ renningstrådene gjennom hovlene 2 stikke (noe tynt) tvers gjennom (åpningen på) noe t- i skolissene / t- (tråden) i nåla / t- jordbær på et strå / t- perler på en snor '' (NB: Det er altså ikke mine ord at definisjonen sier "noe tynt";-) Men du har en viss støtte i den tredje definisjonen, da, som lyder: '' 3 trekke t- på seg hanskene / t- genseren over hodet / t- noe ned over hodet på en påtvinge en noe '' http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=tr%E6&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j Jeg trer jo hode ut av vinduet på bilen min av og til også:-)......har åpnet først da. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Selvsagt kan jeg sende deg et videobevis av at jeg trer ei svartpølse gjennom en glidelås:-) Hurra! Du vet å glede Lotte ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Man får si som den lille gutten sa da en liten jente sa at tissen hans var liten der han sto og latet vannet: "Jeg djaj da ikke ut metej foj metej baje for å tisse, da!" *hehehehe* 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg trer jo hode ut av vinduet på bilen min av og til også:-)......har åpnet først da. Wow! Det må være litt av et syn! ;-) Selv nøyer jeg meg med å stikke hodet ut av vinduet, eventuelt bøye meg ut av vinduet...;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg trer jo hode ut av vinduet på bilen min av og til også:-)......har åpnet først da. Hvilket hode???! *hjelpe meg* 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228828789' post='4034857] Ja huff og huff. Det er nå enda bra at dere _husker_ å fjerne buksa og boxer'n før dere lenser sjarken! Det er jo så mye å tenke på i det daglige ;-) Ja, det er mye å tenke på, det skal tross alt puttes inn igjen og rulles pent sammen. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228829336' post='4034878] Hvilket hode???! *hjelpe meg* LOL 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Svartpølse ville jeg skudd/dytta gjennom glidelåsen Ja, men da er du ikke forsiktig, skal du ta vare på godsakene så må det tres. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det er mye å tenke på, det skal tross alt puttes inn igjen og rulles pent sammen. Æsj, det hørtes klamt ut. Vurder muligheten for å droppe boxer, og evt tape'n fast ned mot kneet ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228829245' post='4034874] Hurra! Du vet å glede Lotte ;-) Jeg er flink til å glede jentene:-) Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så interessant å se ei svartpølse i en glidelås da men. Er ikke akkurat den store saken å forske på heller. Men hva gjør man ikke for å glede damene? 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228829336' post='4034878] Hvilket hode???! *hjelpe meg* Du har altfor god fantasi. Selv ut i gjennom bilvinduet må jeg være forsiktig så jeg ikke skraper opp noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.