Gå til innhold

Menn: bruker dere gylfen i underbuksa?!

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

19

• Lotte :o)

19

• morsan

11

• pekkaline

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, men da er du ikke forsiktig, skal du ta vare på godsakene så må det tres.

men pølse er pølse *lol*

Skrevet

Du har altfor god fantasi. Selv ut i gjennom bilvinduet må jeg være forsiktig så jeg ikke skraper opp noe.

*LOL*

Skrevet

Jeg er flink til å glede jentene:-) Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så interessant å se ei svartpølse i en glidelås da men. Er ikke akkurat den store saken å forske på heller. Men hva gjør man ikke for å glede damene?

*LOL* :)

Skrevet

Jeg er flink til å glede jentene:-) Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så interessant å se ei svartpølse i en glidelås da men. Er ikke akkurat den store saken å forske på heller. Men hva gjør man ikke for å glede damene?

*host*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228829479' post='4034883]

Æsj, det hørtes klamt ut. Vurder muligheten for å droppe boxer, og evt tape'n fast ned mot kneet ;-)

Den må jo pakkes fint så det ser både fint og lekkert ut. Tape den fast til kneet er litt upraktisk når jeg bruker shorts.

Skrevet

Den må jo pakkes fint så det ser både fint og lekkert ut. Tape den fast til kneet er litt upraktisk når jeg bruker shorts.

Litt annerledes, kan man trygt si! *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228829786' post='4034894]

Jeg?! ;-)

Ja? Kjøper De ikke undertøy til Deres mand, da? ;-)

Skrevet

man kan ha mye moro met mat, vet du;-)

http://z.hubpages.com/u/318284_f520.jpg

Skrevet

Ja? Kjøper De ikke undertøy til Deres mand, da? ;-)

*hoho*

Skrevet

men pølse er pølse *lol*

Det er riktig, pølse er pølse, denne gangen ei svart ei:-)

Skrevet

Det er riktig, pølse er pølse, denne gangen ei svart ei:-)

Svart ",) oy...hjelpes meg *lol*

Skrevet

Bruker ikke gylfen, vipper alt sammen over kanten, så det velter ut:-)

ALT sammen???

:D

Skrevet

ALT sammen???

:D

Ja altså, jeg prøver å ikke ta ut alt da, til et sånt formål, men ikke så godt å styre alt sammen heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...