adelie Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ja altså, jeg prøver å ikke ta ut alt da, til et sånt formål, men ikke så godt å styre alt sammen heller. Du har min fulle medfølelse 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Du har min fulle medfølelse Godt det er noen som skjønner hva vi menn kan slite med:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ikke store sakene, men hvis det er rød pepper, så vil den kjennes godt likevel:-) ...men ikke på den riktige måten! ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Vi damene, derimot, blir avspist (!) med en slik liten tass.... http://crazy-photoz.blogspot.com/2008/04/sexy-fruit.html *LOL* Du har mail :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ...men ikke på den riktige måten! ;-) Nei, det er så, men du vil antagelig kjenne det mye lenger etterpå:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ja? Kjøper De ikke undertøy til Deres mand, da? ;-) Mailen er sendt, men den henger vel i Getsystemet, da... *sukk* 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 min vippern over bare. men han har omtrent ikke bokser med gylf. 0 Siter
Gjest mannebeinet Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hva man kan lure på. Gudbedre. ''Hva man kan lure på. Gudbedre. – mariaflyfly'' Grunnen er vel at hun vil vite om noen menn er så velutstyrt at gylfen ikke kan brukes. Kanskje artig "lurespørsmål" for fruentimmere som vil ha et glefs i noe de ikke har selv! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.