Gjest julehandel Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Mangler shoppinggenet. Handler bare når jeg må, og da i de vanlige butikkene (H&M, Lindex, Cubus). Trenger kjøpehjelp i julehandelen. Hvor i Oslo får jeg kjøpt Bjør Borg boxere (til en nevø). Rimeligst og greiest.. Og, en av døtrene mine ønsker seg Uggs. Hvor kjøper jeg det best og rimeligst i Oslo? Eventuelt på nett? Erfaringer med Uggs 0 Siter
flowy Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det er 30% på Uggs på skobutikken på Storo Storsenter nå. Bjørn Borg kan du kjøpe på en Carlings butikk. 0 Siter
Gjest julehandel Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det er 30% på Uggs på skobutikken på Storo Storsenter nå. Bjørn Borg kan du kjøpe på en Carlings butikk. Tusen takk! Husker du hvilken butikk på Storo? 0 Siter
flowy Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Tusen takk! Husker du hvilken butikk på Storo? Euro Sko, tror jeg. I hvert fall den hvor det er ombyggingssalg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.