Gjest dustedama Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ARGH! Jeg hadde noen spm rettet til det eminente selskapet Get. Ringer deres felles sentralbordnummer, kommer frem etter ca 20 minutters venting. Stiller mitt enkle spm, bare for å høre fyren si: "Bare et øyeblikk, jeg stiller deg over".... åneiiiiiiiiiii...... Ny ventetid i 25 min, bare for å oppleve at idet jeg stiller spm så blir damen i andre enden bortevekk!!!! Get reklarmerer forøvrig med at man skal få mulighetten til å bli ringt opp igjen om ventetider blir mer enn 2 minutt. For en vits!!!! Hadde jeg så i det minste sluppet den j***** blikkboksmusikken!! Som oftest er jeg en medgjørlig og grei kunde, men i dag ble jeg bare så eitrande sinna. Det hjelper å få det ut! ;D 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Godt å lette på trykket her ja. *Ler* men forstår deg så godt. Jeg hadde også blitt sint! Jeg misliker så inderlig disse automatiske svarerene, trykk ditt og datt, du er nå nr ....i køen. Og når en endelig kommer til en person, så må de videresende meg. Blir gaaal av slikt. Godt jeg ikke ringer ofte! 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Godt å lette på trykket her ja. *Ler* men forstår deg så godt. Jeg hadde også blitt sint! Jeg misliker så inderlig disse automatiske svarerene, trykk ditt og datt, du er nå nr ....i køen. Og når en endelig kommer til en person, så må de videresende meg. Blir gaaal av slikt. Godt jeg ikke ringer ofte! Godt å bli forstått Takk og pris er det ikke ofte jeg ringer heller, foretrekker å sende en mail, men i dag hadde jeg lyst på kjapt svar... ...jada!!! 0 Siter
songbirdy Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 hehe. Jeg HATER over alt på jord de automatiske svarerne der du får beskjed om hvilke valg du skal ta; "si faktura", "si kundeservice" osv. (Gamle Telenor). Så her en gang ringte jeg og denne menyen kom opp igjen. Jeg skulle snakke med en "kundekonsulent", men DET alternativet fantes jo ikke! Eitrende sinna sa jeg noen saftige gloser, og vips! fikk jeg beskjed om at "du blir nå satt over til en ledig kundekonsulent"! Enkelt og greit! hehe... :D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.