Gå til innhold

Forb**** pausemusikk

Anbefalte innlegg

Gjest dustedama
Skrevet

ARGH! Jeg hadde noen spm rettet til det eminente selskapet Get. Ringer deres felles sentralbordnummer, kommer frem etter ca 20 minutters venting. Stiller mitt enkle spm, bare for å høre fyren si:

"Bare et øyeblikk, jeg stiller deg over".... åneiiiiiiiiiii...... Ny ventetid i 25 min, bare for å oppleve at idet jeg stiller spm så blir damen i andre enden bortevekk!!!!

Get reklarmerer forøvrig med at man skal få mulighetten til å bli ringt opp igjen om ventetider blir mer enn 2 minutt. For en vits!!!!

Hadde jeg så i det minste sluppet den j***** blikkboksmusikken!!

Som oftest er jeg en medgjørlig og grei kunde, men i dag ble jeg bare så eitrande sinna.

Det hjelper å få det ut! ;D

Skrevet

Godt å lette på trykket her ja. *Ler* men forstår deg så godt. Jeg hadde også blitt sint! Jeg misliker så inderlig disse automatiske svarerene, trykk ditt og datt, du er nå nr ....i køen. Og når en endelig kommer til en person, så må de videresende meg. Blir gaaal av slikt. Godt jeg ikke ringer ofte!

Gjest dustedama
Skrevet

Godt å lette på trykket her ja. *Ler* men forstår deg så godt. Jeg hadde også blitt sint! Jeg misliker så inderlig disse automatiske svarerene, trykk ditt og datt, du er nå nr ....i køen. Og når en endelig kommer til en person, så må de videresende meg. Blir gaaal av slikt. Godt jeg ikke ringer ofte!

Godt å bli forstått :D

Takk og pris er det ikke ofte jeg ringer heller, foretrekker å sende en mail, men i dag hadde jeg lyst på kjapt svar... ...jada!!!

Skrevet

hehe. Jeg HATER over alt på jord de automatiske svarerne der du får beskjed om hvilke valg du skal ta; "si faktura", "si kundeservice" osv. (Gamle Telenor). Så her en gang ringte jeg og denne menyen kom opp igjen. Jeg skulle snakke med en "kundekonsulent", men DET alternativet fantes jo ikke! Eitrende sinna sa jeg noen saftige gloser, og vips! fikk jeg beskjed om at "du blir nå satt over til en ledig kundekonsulent"! Enkelt og greit! hehe... :D :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...