Gjest J.R.-07 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hvordan søke på videregående skole? Jeg er godt voksen,men vurderer å søke på videregående skole. Må jeg søke på internett, evt.hvordan? Eller finner jeg søknadskjema på nettet, som jeg evt.kan skrive ut? Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Kontakt inntakskontoret ved skolekontoret i Fylkeskommunen, du bor i. De kan hjelpe deg med søknad. Videregående skoler fylkeskommunen, derfor er det dit du skal rette henvendelsene dine. 0 Siter
Gjest søtmons Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Kontakt ditt lokale OPUS-kontor, det er den fylkeskommunale voksenopplæringen. De hjelper deg:) 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Kontakt inntakskontoret ved skolekontoret i Fylkeskommunen, du bor i. De kan hjelpe deg med søknad. Videregående skoler fylkeskommunen, derfor er det dit du skal rette henvendelsene dine. Tusen takk! 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Kontakt ditt lokale OPUS-kontor, det er den fylkeskommunale voksenopplæringen. De hjelper deg:) Takk! Det skal jeg gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.