AneM1365380603 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hvis jeg fikk beskjed om det på forhånd ville jeg ikke blitt skuffet. Det sosiale betyr også endel, så det med maten ville vært greit. Torsk er også snadder. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor? 0 Siter
Gjest grufseline Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor? Ikke hvis du hadde fått beskjed på forhånd vel? He, he, he 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ikke hvis du hadde fått beskjed på forhånd vel? He, he, he Nei da hadde eg ikkje blitt så skuffa, for da hadde eg holdt meg hjemme! :-) 0 Siter
Gjest lutefiskelsker og torskespiser Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg elsker lutefisk, men er også glad i torsk. Tror ikke jeg hadde blitt så veldig skuffet. Det sosiale teller jo også. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor? Ok, det får bli lutefisk da:-) Egentlig tror jeg gjestene som kommer tør å protestere hvis de føler for det:-) 0 Siter
Gjest brallala Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ikke hvis du hadde fått beskjed på forhånd vel? He, he, he Nei, men det nevnte jo heller ikke trådstarter i begynnlsen. Om h*n sa ifra på forhånd ville jeg ikke bli skuffet for torsk heller. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Nei da hadde eg ikkje blitt så skuffa, for da hadde eg holdt meg hjemme! :-) Pøh, det tror jeg ikke på. Vi pleier å ha det ganske hyggelig her;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ok, det får bli lutefisk da:-) Egentlig tror jeg gjestene som kommer tør å protestere hvis de føler for det:-) *S* Du er ikkje spesiellt begeistra for Hanne Krogh du heller? Men torsk er kjempegod mat, men om de _forventer_ lutefisk (og liker det) så tror eg nok folk ville bli skuffa. Ingenting i veien med å gi beskjed på forhånd om at det blir torsk i stedet, men kall det Lofotskrei du (ingen som ser eller smaker forskjell allikevel). Lykke til, det høres koselig ut uansett... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hadde begynt å gråte, lagt meg ned på gulvet og latt det stå til. Det er direkte ondskapsfullt å gjøre noe slik! Synes lutefiskelsker 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 *S* Du er ikkje spesiellt begeistra for Hanne Krogh du heller? Men torsk er kjempegod mat, men om de _forventer_ lutefisk (og liker det) så tror eg nok folk ville bli skuffa. Ingenting i veien med å gi beskjed på forhånd om at det blir torsk i stedet, men kall det Lofotskrei du (ingen som ser eller smaker forskjell allikevel). Lykke til, det høres koselig ut uansett... Njei, er ikke overbegeistra, men jeg jule cd èn gir meg julestemning, men det er nok mest fordi den har blitt spilt her i huset siden ungene var små:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hadde begynt å gråte, lagt meg ned på gulvet og latt det stå til. Det er direkte ondskapsfullt å gjøre noe slik! Synes lutefiskelsker Såså... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hadde begynt å gråte, lagt meg ned på gulvet og latt det stå til. Det er direkte ondskapsfullt å gjøre noe slik! Synes lutefiskelsker Ok, jeg tør ikke ta sjangsen på å bytte ut menyen nå;o) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ok, jeg tør ikke ta sjangsen på å bytte ut menyen nå;o) Da kommer nemlig lutefiskmafiaen og tar rotta på'rei! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Da kommer nemlig lutefiskmafiaen og tar rotta på'rei! Ja, det gjør han. http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00234/K_re_Valebrokk_234332v.jpg 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det gjør han. http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00234/K_re_Valebrokk_234332v.jpg Han æ'kke i arverekka engang. Ærlig talt. 0 Siter
Orio Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Mange vil nok bli veldig skuffet hvis de får torsk i stedet for lutefisk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Han æ'kke i arverekka engang. Ærlig talt. Bedre? http://www.abcnyheter.no/files/images/2008-16/Johansen1.img_assist_custom.jpg 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Bedre? http://www.abcnyheter.no/files/images/2008-16/Johansen1.img_assist_custom.jpg Selvfølgelig. Men her snakker vi nok heller adel enn mafia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.