Gå til innhold

Har invitert til lutefisklag, men ....

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Hvis jeg fikk beskjed om det på forhånd ville jeg ikke blitt skuffet. Det sosiale betyr også endel, så det med maten ville vært greit. Torsk er også snadder.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• mariaflyfly

3

• Lotte :o)

3

• Lillemus

2

Skrevet

Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor?

Gjest grufseline
Skrevet

Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor?

Ikke hvis du hadde fått beskjed på forhånd vel?

He, he, he :D

Skrevet

Nei da hadde eg ikkje blitt så skuffa, for da hadde eg holdt meg hjemme! :-)

Gjest lutefiskelsker og torskespiser
Skrevet

Jeg elsker lutefisk, men er også glad i torsk. Tror ikke jeg hadde blitt så veldig skuffet. Det sosiale teller jo også.

Skrevet

Ok, det får bli lutefisk da:-) Egentlig tror jeg gjestene som kommer tør å protestere hvis de føler for det:-)

Gjest brallala
Skrevet

Nei, men det nevnte jo heller ikke trådstarter i begynnlsen. Om h*n sa ifra på forhånd ville jeg ikke bli skuffet for torsk heller.

Skrevet

Nei da hadde eg ikkje blitt så skuffa, for da hadde eg holdt meg hjemme! :-)

Pøh, det tror jeg ikke på. Vi pleier å ha det ganske hyggelig her;o)

Skrevet

Ok, det får bli lutefisk da:-) Egentlig tror jeg gjestene som kommer tør å protestere hvis de føler for det:-)

*S*

Du er ikkje spesiellt begeistra for Hanne Krogh du heller?

Men torsk er kjempegod mat, men om de _forventer_ lutefisk (og liker det) så tror eg nok folk ville bli skuffa.

Ingenting i veien med å gi beskjed på forhånd om at det blir torsk i stedet, men kall det Lofotskrei du (ingen som ser eller smaker forskjell allikevel).

Lykke til, det høres koselig ut uansett...:)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg hadde begynt å gråte, lagt meg ned på gulvet og latt det stå til.

Det er direkte ondskapsfullt å gjøre noe slik!

Synes lutefiskelsker

Skrevet

*S*

Du er ikkje spesiellt begeistra for Hanne Krogh du heller?

Men torsk er kjempegod mat, men om de _forventer_ lutefisk (og liker det) så tror eg nok folk ville bli skuffa.

Ingenting i veien med å gi beskjed på forhånd om at det blir torsk i stedet, men kall det Lofotskrei du (ingen som ser eller smaker forskjell allikevel).

Lykke til, det høres koselig ut uansett...:)

Njei, er ikke overbegeistra, men jeg jule cd èn gir meg julestemning, men det er nok mest fordi den har blitt spilt her i huset siden ungene var små:-)

Skrevet

Synes lutefiskelsker

Såså...

Skrevet

Synes lutefiskelsker

Ok, jeg tør ikke ta sjangsen på å bytte ut menyen nå;o)

Gjest ViViola
Skrevet

Ok, jeg tør ikke ta sjangsen på å bytte ut menyen nå;o)

Da kommer nemlig lutefiskmafiaen og tar rotta på'rei!

Skrevet

Mange vil nok bli veldig skuffet hvis de får torsk i stedet for lutefisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...