Gå til innhold

Har invitert til lutefisklag, men ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig. Men her snakker vi nok heller adel enn mafia.

Stort sett to sider av samme sak.

Men Jahn Otto er faktisk en ekspert på en av mine norske favorittmalere, Gunnar S. Gundersen (død).

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• mariaflyfly

3

• Lotte :o)

3

• Lillemus

2

Skrevet

Da kommer nemlig lutefiskmafiaen og tar rotta på'rei!

;-)

Skrevet

Mange vil nok bli veldig skuffet hvis de får torsk i stedet for lutefisk.

Ja, jeg begynner å skjønne det nå. Jeg tror nok det blir lutefisk jeg:-)

Gjest firepile
Skrevet

Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor?

Tja. Like ille begge deler.

Skrevet

Er ikke lutefisk egenlig (råtten) tosk?

Jeg har ikke peiling:-) Lutefisk er egentlig ikke min favoritt heller, men med masse baconbiter til, glir det ned.

Skrevet

Er ikke lutefisk egenlig (råtten) tosk?

Nei, tørket torsk som så er lutet.

Skrevet

Jeg ville blitt kjempeglad dersom jeg fikk servert torsk i et lutefisklag!!

Skrevet

Stort sett to sider av samme sak.

Men Jahn Otto er faktisk en ekspert på en av mine norske favorittmalere, Gunnar S. Gundersen (død).

''Men Jahn Otto er faktisk en ekspert på en av mine norske favorittmalere, Gunnar S. Gundersen (død).''

Jøss, bare det at du har en FAVORITTMALER er jo mer enn imponerende!

Skrevet

*S*

Du er ikkje spesiellt begeistra for Hanne Krogh du heller?

Men torsk er kjempegod mat, men om de _forventer_ lutefisk (og liker det) så tror eg nok folk ville bli skuffa.

Ingenting i veien med å gi beskjed på forhånd om at det blir torsk i stedet, men kall det Lofotskrei du (ingen som ser eller smaker forskjell allikevel).

Lykke til, det høres koselig ut uansett...:)

''Ingenting i veien med å gi beskjed på forhånd om at det blir torsk i stedet, men kall det Lofotskrei du (ingen som ser eller smaker forskjell allikevel).''

Hehe, man får vel ikke Lofotskrei i desember? Med mindre den har ligget i fryseren trekvart år, da.

Skrevet

Jeg synes torsk er kjempegodt, men ville nok helst ha fått beskjed om dette på forhånd slik at jeg kunne forberedt meg mentalt på at det dette året ikke ble lutefisk as usual. Jeg hadde nok gått og gledet meg til det årlige lutefisklaget i ukesvis, så forhåndsvarsling om endret meny hadde absolutt vært en nødvendighet:-)

Skrevet

Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor?

ROTFLOL!!!!!

Skrevet

Hva er det for noe da? Må snakke litt med kokken. Vi har bestilt kokk i år nemlig. Deilig:-)

Hvis dere har betsilt kokk må det da være fantastisk å få servert en lekkert tilberedt torsk, da! Selv om jeg _elsker_ lutefisk, så kan jo nesten enhver idiot klare å få det til å smake godt -. bare masse masse masse tilbehør og akevitt;-)

Men som sagt: Forhåndsvarsel er ekstremt viktig!!

Skrevet

Jeg synes torsk er kjempegodt, men ville nok helst ha fått beskjed om dette på forhånd slik at jeg kunne forberedt meg mentalt på at det dette året ikke ble lutefisk as usual. Jeg hadde nok gått og gledet meg til det årlige lutefisklaget i ukesvis, så forhåndsvarsling om endret meny hadde absolutt vært en nødvendighet:-)

Jeg har kommet frem til at jeg ikke tør å endre menyen:-)

Skrevet

Fersk torsk istedetfor lutefisk?

Hehe,- jeg hadde vært overlykkelig, men det er jo nok av dem som synes det er greit å ødelegge fisken først ;-)

Skrevet

Siden jeg aldri har spist lutefisk, så hadde jeg nok blitt skuffet. For da hadde jeg jo gledet meg til å smake på lutefisken. :-)

Men om du hadde sendt ut en melding om at det ble torsk i stedet, hadde jeg gledet meg til det. :-)

Skrevet

ROTFLOL!!!!!

''ROTFLOL!!!!!''

Har glemt ka det der betydde, eller har tastaturet hengt seg opp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...