Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Selvfølgelig. Men her snakker vi nok heller adel enn mafia. Stort sett to sider av samme sak. Men Jahn Otto er faktisk en ekspert på en av mine norske favorittmalere, Gunnar S. Gundersen (død). 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Da kommer nemlig lutefiskmafiaen og tar rotta på'rei! ;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Mange vil nok bli veldig skuffet hvis de får torsk i stedet for lutefisk. Ja, jeg begynner å skjønne det nå. Jeg tror nok det blir lutefisk jeg:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ja, jeg begynner å skjønne det nå. Jeg tror nok det blir lutefisk jeg:-) Tips: http://www.norsk-akevitt.org/avApr/objects/norsk%20lutefisk%20aq.low.jpg 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Tips: http://www.norsk-akevitt.org/avApr/objects/norsk%20lutefisk%20aq.low.jpg Akevitt blir servert selvfølgelig, men ikke på meg. Jeg har nemlig litt dårlig erfaring fra lutefisklaget i 1993 og etter det har jeg ikke rørt det;o) Er denne spesielt god? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor? Tja. Like ille begge deler. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er ikke lutefisk egenlig (råtten) tosk? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er ikke lutefisk egenlig (råtten) tosk? Jeg har ikke peiling:-) Lutefisk er egentlig ikke min favoritt heller, men med masse baconbiter til, glir det ned. 0 Siter
....AV Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er ikke lutefisk egenlig (råtten) tosk? Nei, tørket torsk som så er lutet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er ikke lutefisk egenlig (råtten) tosk? Tosk? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg ville blitt kjempeglad dersom jeg fikk servert torsk i et lutefisklag!! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Stort sett to sider av samme sak. Men Jahn Otto er faktisk en ekspert på en av mine norske favorittmalere, Gunnar S. Gundersen (død). ''Men Jahn Otto er faktisk en ekspert på en av mine norske favorittmalere, Gunnar S. Gundersen (død).'' Jøss, bare det at du har en FAVORITTMALER er jo mer enn imponerende! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 *S* Du er ikkje spesiellt begeistra for Hanne Krogh du heller? Men torsk er kjempegod mat, men om de _forventer_ lutefisk (og liker det) så tror eg nok folk ville bli skuffa. Ingenting i veien med å gi beskjed på forhånd om at det blir torsk i stedet, men kall det Lofotskrei du (ingen som ser eller smaker forskjell allikevel). Lykke til, det høres koselig ut uansett... ''Ingenting i veien med å gi beskjed på forhånd om at det blir torsk i stedet, men kall det Lofotskrei du (ingen som ser eller smaker forskjell allikevel).'' Hehe, man får vel ikke Lofotskrei i desember? Med mindre den har ligget i fryseren trekvart år, da. 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg synes torsk er kjempegodt, men ville nok helst ha fått beskjed om dette på forhånd slik at jeg kunne forberedt meg mentalt på at det dette året ikke ble lutefisk as usual. Jeg hadde nok gått og gledet meg til det årlige lutefisklaget i ukesvis, så forhåndsvarsling om endret meny hadde absolutt vært en nødvendighet:-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hadde du blitt skuffa om du var innvitert ut på konsert med Anne Sophie Mutter og så viste det seg at det var Hanne Krogh som holdt konsert i stedenfor? ROTFLOL!!!!! 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hva er det for noe da? Må snakke litt med kokken. Vi har bestilt kokk i år nemlig. Deilig:-) Hvis dere har betsilt kokk må det da være fantastisk å få servert en lekkert tilberedt torsk, da! Selv om jeg _elsker_ lutefisk, så kan jo nesten enhver idiot klare å få det til å smake godt -. bare masse masse masse tilbehør og akevitt;-) Men som sagt: Forhåndsvarsel er ekstremt viktig!! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg synes torsk er kjempegodt, men ville nok helst ha fått beskjed om dette på forhånd slik at jeg kunne forberedt meg mentalt på at det dette året ikke ble lutefisk as usual. Jeg hadde nok gått og gledet meg til det årlige lutefisklaget i ukesvis, så forhåndsvarsling om endret meny hadde absolutt vært en nødvendighet:-) Jeg har kommet frem til at jeg ikke tør å endre menyen:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Fersk torsk istedetfor lutefisk? Hehe,- jeg hadde vært overlykkelig, men det er jo nok av dem som synes det er greit å ødelegge fisken først ;-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Siden jeg aldri har spist lutefisk, så hadde jeg nok blitt skuffet. For da hadde jeg jo gledet meg til å smake på lutefisken. :-) Men om du hadde sendt ut en melding om at det ble torsk i stedet, hadde jeg gledet meg til det. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ROTFLOL!!!!! ''ROTFLOL!!!!!'' Har glemt ka det der betydde, eller har tastaturet hengt seg opp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.