candyqueen_83 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det er gyldig for alle fritidsreiser? Man kan reise til kjøpesenter, kino, restauranter ++? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Når jeg er ute med en bruker, så bruker vi TT-kortet hans. Ingen som legger seg i hvor vi skal, butikksenter eller hva som helst 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, det er jo det de skal brukes til. Trenger man taxi til legetimer, fysio e.l. får man rekvisisjon på dette:-) 0 Siter
sort som natta Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Men ikke ut av kommunen å?jeg bor i nabokommunen,og kan greit dra til stavanger 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Men ikke ut av kommunen Joda, du kan dra utenfor kommunen også, men da må du bruke mer enn ett TT-kort på turen. Da begynner man å regne på km, mener jeg å huske... 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 å?jeg bor i nabokommunen,og kan greit dra til stavanger Joda, det kan også brukes utenom kommunen - da regner man på km, og må kanskje bruke mer enn ett kort pr tur... 0 Siter
frosken Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Joda, du kan dra utenfor kommunen også, men da må du bruke mer enn ett TT-kort på turen. Da begynner man å regne på km, mener jeg å huske... Ulike regler for ulike kommuner/fylker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Joda, du kan dra utenfor kommunen også, men da må du bruke mer enn ett TT-kort på turen. Da begynner man å regne på km, mener jeg å huske... Det kan vi ikke her. Betaler vanlig pris utenfor Oslo 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 å?jeg bor i nabokommunen,og kan greit dra til stavanger Her betaler vi vanlig pris utenfor kommunen. 30 kr i byen og så starter de taxameteret på nytt. Jeg kan ikke dra til Bærum med kortet mitt. Men jeg kan dra til A-hus. 0 Siter
sort som natta Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Her betaler vi vanlig pris utenfor kommunen. 30 kr i byen og så starter de taxameteret på nytt. Jeg kan ikke dra til Bærum med kortet mitt. Men jeg kan dra til A-hus. sikkert litt variabelt da.jeg har jo alle avtalene mine i stavanger,så derfor har det bllitt sånn 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 sikkert litt variabelt da.jeg har jo alle avtalene mine i stavanger,så derfor har det bllitt sånn Jeg får legetaxi hvor jeg vil, men ingen fritidsreiser utenom Oslo. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Jeg får legetaxi hvor jeg vil, men ingen fritidsreiser utenom Oslo. Legetaxi? Ikke med TT-kort? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Legetaxi? Ikke med TT-kort? Det er ikke lov å bruke TT-kort til legen. Legetaxi må bestilles på et annet nummer og går ikke på antall reiser. 120 kr i egenandel til man har frikort. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Det er ikke lov å bruke TT-kort til legen. Legetaxi må bestilles på et annet nummer og går ikke på antall reiser. 120 kr i egenandel til man har frikort. Aah, trodde du mente du brukte TT-kort til det. Visste jo det ikke er lov. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Aah, trodde du mente du brukte TT-kort til det. Visste jo det ikke er lov. Det hender jeg gjør det. En gang ventet jeg tre timer på Ullevål på taxien i 10 kalde. Det var i fjor og gikk jeg tilslutt over gata og tok en vanlig ledig taxi. Da hadde jeg purret gud vet hvor mange ganger. Det nye systemet er helt på tur... 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Det kan vi ikke her. Betaler vanlig pris utenfor Oslo Ok, da er det vel som Frosken sier forskjellige regler kommene/fylkene imellom... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.