Gå til innhold

TT-kort

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Det er gyldig for alle fritidsreiser? Man kan reise til kjøpesenter, kino, restauranter ++?

Skrevet

Når jeg er ute med en bruker, så bruker vi TT-kortet hans. Ingen som legger seg i hvor vi skal, butikksenter eller hva som helst :)

Skrevet

Ja, det er jo det de skal brukes til.

Trenger man taxi til legetimer, fysio e.l. får man rekvisisjon på dette:-)

sort som natta
Skrevet

Men ikke ut av kommunen

å?jeg bor i nabokommunen,og kan greit dra til stavanger

Skrevet

Men ikke ut av kommunen

Joda, du kan dra utenfor kommunen også, men da må du bruke mer enn ett TT-kort på turen. Da begynner man å regne på km, mener jeg å huske...

Skrevet

Joda, det kan også brukes utenom kommunen - da regner man på km, og må kanskje bruke mer enn ett kort pr tur...

Skrevet

Joda, du kan dra utenfor kommunen også, men da må du bruke mer enn ett TT-kort på turen. Da begynner man å regne på km, mener jeg å huske...

Ulike regler for ulike kommuner/fylker.

Skrevet

Det kan vi ikke her. Betaler vanlig pris utenfor Oslo

Skrevet

Her betaler vi vanlig pris utenfor kommunen. 30 kr i byen og så starter de taxameteret på nytt. Jeg kan ikke dra til Bærum med kortet mitt. Men jeg kan dra til A-hus.

sort som natta
Skrevet

Her betaler vi vanlig pris utenfor kommunen. 30 kr i byen og så starter de taxameteret på nytt. Jeg kan ikke dra til Bærum med kortet mitt. Men jeg kan dra til A-hus.

sikkert litt variabelt da.jeg har jo alle avtalene mine i stavanger,så derfor har det bllitt sånn

Skrevet

sikkert litt variabelt da.jeg har jo alle avtalene mine i stavanger,så derfor har det bllitt sånn

Jeg får legetaxi hvor jeg vil, men ingen fritidsreiser utenom Oslo.

Skrevet

Jeg får legetaxi hvor jeg vil, men ingen fritidsreiser utenom Oslo.

Legetaxi? Ikke med TT-kort?

Skrevet

Legetaxi? Ikke med TT-kort?

Det er ikke lov å bruke TT-kort til legen. Legetaxi må bestilles på et annet nummer og går ikke på antall reiser. 120 kr i egenandel til man har frikort.

Skrevet

Det er ikke lov å bruke TT-kort til legen. Legetaxi må bestilles på et annet nummer og går ikke på antall reiser. 120 kr i egenandel til man har frikort.

Aah, trodde du mente du brukte TT-kort til det. Visste jo det ikke er lov.

Skrevet

Aah, trodde du mente du brukte TT-kort til det. Visste jo det ikke er lov.

Det hender jeg gjør det. En gang ventet jeg tre timer på Ullevål på taxien i 10 kalde. Det var i fjor og gikk jeg tilslutt over gata og tok en vanlig ledig taxi.

Da hadde jeg purret gud vet hvor mange ganger. Det

nye systemet er helt på tur...

Skrevet

Det kan vi ikke her. Betaler vanlig pris utenfor Oslo

Ok, da er det vel som Frosken sier forskjellige regler kommene/fylkene imellom...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...