Gå til innhold

Julepresang til mann på 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg kjøpe tro?

Jeg gir skjorte/ slips eller genser hvert år.

Tenkte jeg skulle finne på noe annet i år:-)

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• frosken

14

• Lillemus

12

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Noe å filme med, eller verktøy. Menn liker duppedingser. Noe nytt. Hvis han ikke er av den motsatte typen da.

Skrevet

Mannen min ønsker seg verktøy til den nye garasjen ;)

(Jeg mener han bør ønske seg klær;-))

Skrevet

...strever jeg også.... (ikke fullt 50 ennå, da, men nærmer seg...)

Skrevet

Noe å filme med, eller verktøy. Menn liker duppedingser. Noe nytt. Hvis han ikke er av den motsatte typen da.

Han har videokamera og verktøy tror jeg også han har nok av:-)

Skrevet

Noe av dette kunne kanskje ha vært noe. Han er glad i å gå på ski, men utstyret hans er ikke all verden. Han har en gammel plastpose med skismørning og den samme posen med det samme innholdet tror jeg han har hatt så lenge vi har vært sammen:-)

Skrevet

Har han noen spesielle interesser? Da kan du jo evt. kjøpe noe eksklusivt i den retningen.

Skrevet

Mannen min ønsker seg verktøy til den nye garasjen ;)

(Jeg mener han bør ønske seg klær;-))

Mannen min har også dilla på verktøy og jeg skjønner ikke helt hvorfor, for han ringer etter polakker når noe skal gjøres:-)

Skrevet

Noe av dette kunne kanskje ha vært noe. Han er glad i å gå på ski, men utstyret hans er ikke all verden. Han har en gammel plastpose med skismørning og den samme posen med det samme innholdet tror jeg han har hatt så lenge vi har vært sammen:-)

''Han har en gammel plastpose med skismørning og den samme posen med det samme innholdet tror jeg han har hatt så lenge vi har vært sammen:-)''

Da burde du kjøpe smørekoffert, en slik har vi. Vi kjøpte en tom, fordi vi hadde en del utstyr fra før. Om det er dårlig stelt med smøring fra før, kan det være en idé å kjøpe en full koffert, men det er ganske dyrt.

Skrevet

Mannen min har også dilla på verktøy og jeg skjønner ikke helt hvorfor, for han ringer etter polakker når noe skal gjøres:-)

Verktøy handler kanskje mer om "manndom" enn om man har bruk for det? ;)

Gubben blir så happy når faren min trenger verktøy til et eller annet, og det viser seg at vi faktisk har det han trenger. Man kan formelig se stoltheten lyse ut av øynene hans ;-)

Skrevet

Mannen min får smørebord til å smøre ski. I fjor fikk han ny MP3.

Og så håper jeg at han kombinerer jule- og bursdagsgave (rund dag) og gir meg et speilreflekskamera...

Skrevet

Har han noen spesielle interesser? Da kan du jo evt. kjøpe noe eksklusivt i den retningen.

Ski, golf, båt, slalom, men han er veldig ujålete når det gjelder utstyr og jeg tror han har det meste, men kom gjerne med forslag:-)

Skrevet

Usikker på hva jeg skal kjøpe jeg også. Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke.

Mannen min er dog en del yngre enn din, gjør det det lettere eller vanskeligere å kjøpe gave, tro? ;)

Skrevet

''Han har en gammel plastpose med skismørning og den samme posen med det samme innholdet tror jeg han har hatt så lenge vi har vært sammen:-)''

Da burde du kjøpe smørekoffert, en slik har vi. Vi kjøpte en tom, fordi vi hadde en del utstyr fra før. Om det er dårlig stelt med smøring fra før, kan det være en idé å kjøpe en full koffert, men det er ganske dyrt.

Dette synes jeg høres ut som en veldig god ide. Jeg får sjekke prisen og se om det den vil harmonere med lommeboka mi:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...