morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Usikker på hva jeg skal kjøpe jeg også. Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke. Mannen min er dog en del yngre enn din, gjør det det lettere eller vanskeligere å kjøpe gave, tro? ''Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke.'' Samme her! Han er så utrolig vanskelig å kjøpe til, at jeg flere ganger har vurdert å svi av hele summen på sorte sokker til bruk sammen med dress...;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke.'' Samme her! Han er så utrolig vanskelig å kjøpe til, at jeg flere ganger har vurdert å svi av hele summen på sorte sokker til bruk sammen med dress...;-) Haha, det hadde vært noe, 30 par sorte sokker, kanskje pakket enkeltvis! Men de må være fra Falke eller Eton, må vite 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Verktøy handler kanskje mer om "manndom" enn om man har bruk for det? Gubben blir så happy når faren min trenger verktøy til et eller annet, og det viser seg at vi faktisk har det han trenger. Man kan formelig se stoltheten lyse ut av øynene hans ;-) He he, ja det er rart det der;o) Mannen min har en dragning mot butikker som Biltema og Clas Olson på samme måte som jeg har en dragning mot interiørbutikker:-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Haha, det hadde vært noe, 30 par sorte sokker, kanskje pakket enkeltvis! Men de må være fra Falke eller Eton, må vite Jeg er ikke så bevandret i merker for slikt - ville nok ha troppet opp i en herreforretning og sagt "sorte ullstrømper til dressbruk, takk", og tatt imot det de kommer med. Synes nesten jeg ser for meg fjeset hans når han pakker opp sokk på sokk på sokk *he he* Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er ikke så bevandret i merker for slikt - ville nok ha troppet opp i en herreforretning og sagt "sorte ullstrømper til dressbruk, takk", og tatt imot det de kommer med. Synes nesten jeg ser for meg fjeset hans når han pakker opp sokk på sokk på sokk *he he* Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-) ''Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-)'' Frykter at mannen min ville sagt ja takk, han tenker vel sjansen for at jeg bommer på sokkekjøp er mindre enn om jeg prøver meg på noe annet . 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Bok! Det er bare jeg som leser bøker. Han leser ei bok ca hvert fremte år. Det går mest i Vi menn og alt som handler om økonomi. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Usikker på hva jeg skal kjøpe jeg også. Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke. Mannen min er dog en del yngre enn din, gjør det det lettere eller vanskeligere å kjøpe gave, tro? Synes det var like vanskelig før også jeg. Jeg har kjøpt skjorte eller genser i årevis jeg:-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-)'' Frykter at mannen min ville sagt ja takk, han tenker vel sjansen for at jeg bommer på sokkekjøp er mindre enn om jeg prøver meg på noe annet . *S* Samme her;-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-)'' Frykter at mannen min ville sagt ja takk, han tenker vel sjansen for at jeg bommer på sokkekjøp er mindre enn om jeg prøver meg på noe annet . *S* Samme her;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 http://www.oslosportslager.no/produkt/smorekoffert-stor-skismoring-4922.aspx Litt dyrt, men jeg tror jeg går for den der. Det er nok det smarteste jeg kan kjøpe. Jeg ønsker meg carvingski av han og det er enda dyrere så:-) 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hva med gavekort på en laaaaaaaaaaaang sydentur? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ski, golf, båt, slalom, men han er veldig ujålete når det gjelder utstyr og jeg tror han har det meste, men kom gjerne med forslag:-) Du har jo fått forslag om smørekoffert og det ville jeg gått for etter det du forteller om smørebeholdningen pr. dato. ) Og kanskje et par fine og varme skihansker eller noe sånt? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 He he, ja det er rart det der;o) Mannen min har en dragning mot butikker som Biltema og Clas Olson på samme måte som jeg har en dragning mot interiørbutikker:-) ''Mannen min har en dragning mot butikker som Biltema og Clas Olson på samme måte som jeg har en dragning mot interiørbutikker:-)'' Sånn er det her også. Hva med motorsag, eller verneutstyr hvis han har sag? Så kan han komme seg i skogen og gjøre noe nyttig Værstasjon, gps, frakk eller gode tursko. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Det er bare jeg som leser bøker. Han leser ei bok ca hvert fremte år. Det går mest i Vi menn og alt som handler om økonomi. Da _burde_ han kanskje få en bok ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-)'' Frykter at mannen min ville sagt ja takk, han tenker vel sjansen for at jeg bommer på sokkekjøp er mindre enn om jeg prøver meg på noe annet . Ellers så kan man ta den helt ut og kjøpe noe veldig spesielt, og som ikke går an å bytte: F eks: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13061574&sid=xz5cbarZ_Eo306133&WT.svl=Bilde 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Litt dyrt, men jeg tror jeg går for den der. Det er nok det smarteste jeg kan kjøpe. Jeg ønsker meg carvingski av han og det er enda dyrere så:-) Tror ikke du vil angre, dere kan ha glede av kofferten i mange år! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er ikke så bevandret i merker for slikt - ville nok ha troppet opp i en herreforretning og sagt "sorte ullstrømper til dressbruk, takk", og tatt imot det de kommer med. Synes nesten jeg ser for meg fjeset hans når han pakker opp sokk på sokk på sokk *he he* Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-) ''Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-)'' Det er det som er så vanskelig med mannen min også. Han vil ikke si hva han ønsker seg annet enn at han ønsker seg et julenummer da, hø hø. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 He he, ja det er rart det der;o) Mannen min har en dragning mot butikker som Biltema og Clas Olson på samme måte som jeg har en dragning mot interiørbutikker:-) ''Mannen min har en dragning mot butikker som Biltema og Clas Olson på samme måte som jeg har en dragning mot interiørbutikker:-)'' Jeg trenger vel ikke engang si hva slags butikk mannen her har sterkest dragning mot... ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ellers så kan man ta den helt ut og kjøpe noe veldig spesielt, og som ikke går an å bytte: F eks: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13061574&sid=xz5cbarZ_Eo306133&WT.svl=Bilde Verste er at han kunne synes det var litt artig.... 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Kanskje jeg skal si at dersom han ikke kommer med en ønskeliste med minst 3 ønsker i passende priskategori og vanskelighetsgrad mht hvor man får tak i det, så blir det en kasse strømper? ;-)'' Det er det som er så vanskelig med mannen min også. Han vil ikke si hva han ønsker seg annet enn at han ønsker seg et julenummer da, hø hø. Litt vanskelig å legge det under treet og "pakkes opp" i påsyn av svigermødre osv...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.