Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Da _burde_ han kanskje få en bok ;-) Hvis du hadde sett bokhyllene mine, så hadde du skjønt at her er nok å lese på om han bare vil:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ski, golf, båt, slalom, men han er veldig ujålete når det gjelder utstyr og jeg tror han har det meste, men kom gjerne med forslag:-) Sølvkroken Hitra, sånn snørehjul til å fastmontere på båtripa. Det koster 600 kr på Obs Sport. Evt. det mye større Ula-hjulet til 2900 kr. Golfkølle. Sikkert i alle prisklasser på XXL. Mini-Pc Acer Aspire One. 3000 kr på El-Price. En spaweekend med kona! Gode skihansker, sikkert 3-500 kr for et godt par. Etv 2000 kr om du legger deg på Froskens utstyrsnivå ;p Brannsentral *hehe, irritert ennå, etter gårdagen* 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Verste er at han kunne synes det var litt artig.... Ja, da har du julegaven klar, da! :-) Jeg skal love å ikke ringe på annonsen men gi deg førsteprioritet:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Usikker på hva jeg skal kjøpe jeg også. Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke. Mannen min er dog en del yngre enn din, gjør det det lettere eller vanskeligere å kjøpe gave, tro? ''Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke.'' Der er jeg kjempeheldig! Har en mann det er lett å kjøpe noe til og som blir like kjempeglad samme hva han får. ) Skjønt - jeg tror han hadde stusset litt om han hadde fått en kasse med sokker... ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke.'' Der er jeg kjempeheldig! Har en mann det er lett å kjøpe noe til og som blir like kjempeglad samme hva han får. ) Skjønt - jeg tror han hadde stusset litt om han hadde fått en kasse med sokker... ;o) ...spesielt beregnet til bruk sammen med _dress_? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, da har du julegaven klar, da! :-) Jeg skal love å ikke ringe på annonsen men gi deg førsteprioritet:-) Hehe, jeg sa vel "nesten"? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hva med gavekort på en laaaaaaaaaaaang sydentur? Næhei;o) Lommeboka hans er fullere enn lommeboka mi, så det er det han som pleier å betale og jeg tenker at han skal få fortsette med:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ...spesielt beregnet til bruk sammen med _dress_? ;-) ''...spesielt beregnet til bruk sammen med _dress_? ;-)'' *lol* Tror Lillemus' mann forbinder dress kun med konfirmasjon 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hehe, jeg sa vel "nesten"? ;-) Jeg synes faktisk selv at barren var litt artig, men jeg aner ikke hvor jeg skulle hatt den og dessuten er det ganske mye annet jeg ville brukt 3000 kroner på enn en kobberbarre. Men det er ikke en gave i kategorien "harry", da, bare litt "spesielt". 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 He he, ja det er rart det der;o) Mannen min har en dragning mot butikker som Biltema og Clas Olson på samme måte som jeg har en dragning mot interiørbutikker:-) For ikke å snakke om "Jula" som vi nettopp har fått her oppe. Rene leketøysbutikken ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''...spesielt beregnet til bruk sammen med _dress_? ;-)'' *lol* Tror Lillemus' mann forbinder dress kun med konfirmasjon LOL! Nå fikk jeg litt Espen Eckbo-konfirmant-assossiasjoner her;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''...spesielt beregnet til bruk sammen med _dress_? ;-)'' *lol* Tror Lillemus' mann forbinder dress kun med konfirmasjon Hæ? Jeg har ikke nevnt ordet dress! Dessuten - hos oss er stort sett ordet dress synonymt med varmedress / termodress. ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hæ? Jeg har ikke nevnt ordet dress! Dessuten - hos oss er stort sett ordet dress synonymt med varmedress / termodress. ;o) nemlig! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 LOL! Nå fikk jeg litt Espen Eckbo-konfirmant-assossiasjoner her;-) *Sukk* Ikke minn meg på dress og gubben igjen... Egentlig håper jeg bare vi blir budne i bryllup eller noe snart så han MÅ kjøpe seg en skikkelig dress! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Mannen min har også dilla på verktøy og jeg skjønner ikke helt hvorfor, for han ringer etter polakker når noe skal gjøres:-) *LOL* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Mannen min har en dragning mot butikker som Biltema og Clas Olson på samme måte som jeg har en dragning mot interiørbutikker:-)'' Jeg trenger vel ikke engang si hva slags butikk mannen her har sterkest dragning mot... ;o) *hehe* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Litt dyrt, men jeg tror jeg går for den der. Det er nok det smarteste jeg kan kjøpe. Jeg ønsker meg carvingski av han og det er enda dyrere så:-) http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=76594 Sjekk alltid xxl! 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 *Sukk* Ikke minn meg på dress og gubben igjen... Egentlig håper jeg bare vi blir budne i bryllup eller noe snart så han MÅ kjøpe seg en skikkelig dress! ;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228902517' post='4035651] Sølvkroken Hitra, sånn snørehjul til å fastmontere på båtripa. Det koster 600 kr på Obs Sport. Evt. det mye større Ula-hjulet til 2900 kr. Golfkølle. Sikkert i alle prisklasser på XXL. Mini-Pc Acer Aspire One. 3000 kr på El-Price. En spaweekend med kona! Gode skihansker, sikkert 3-500 kr for et godt par. Etv 2000 kr om du legger deg på Froskens utstyrsnivå ;p Brannsentral *hehe, irritert ennå, etter gårdagen* ''Sølvkroken Hitra, sånn snørehjul til å fastmontere på båtripa Det koster 600 kr på Obs Sport'' Det kunne kanskje ha vært noe ''Golfkølle. Sikkert i alle prisklasser på XXL'' Der har vi det vi trenger:-) ''Mini-Pc Acer Aspire One. 3000 kr på El-Price'' Det har han kjøpt til sønnen. Selv vil han ikke ha det. ''En spaweekend med kona!'' Jeg vet ikke helt hvor interesert han er. Han har spamuligheter på hytta/leiligheten, men har prøvd det bare en gang. Nei, det må bli skismøringskoffert:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Du har jo fått forslag om smørekoffert og det ville jeg gått for etter det du forteller om smørebeholdningen pr. dato. ) Og kanskje et par fine og varme skihansker eller noe sånt? Ja, det må bli smørekoffert. Har bestemt meg nå:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.