Gå til innhold

Julepresang til mann på 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke å snakke om "Jula" som vi nettopp har fått her oppe. Rene leketøysbutikken ;-)

Jula-butikken er genial. :-)

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• frosken

14

• Lillemus

12

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Mannen min har en dragning mot butikker som Biltema og Clas Olson på samme måte som jeg har en dragning mot interiørbutikker:-)''

Jeg trenger vel ikke engang si hva slags butikk mannen her har sterkest dragning mot... ;o)

Kondomeriet?

Skrevet

Kondomeriet?

*he he* Jeg ville tippet FK-butikken, jeg da:-)

Skrevet

Hæ? Jeg har ikke nevnt ordet dress! Dessuten - hos oss er stort sett ordet dress synonymt med varmedress / termodress. ;o)

*lol* - om ikke "parkdress", som dress betyr for barna mine :D

Skrevet

*Sukk* Ikke minn meg på dress og gubben igjen... Egentlig håper jeg bare vi blir budne i bryllup eller noe snart så han MÅ kjøpe seg en skikkelig dress!

Tror han må være _enste_ mannen jeg har hørt om på over 25 som ikke har en dress! *ert ert* (men sant)

Skrevet

*he he* Jeg ville tippet FK-butikken, jeg da:-)

Ja, jeg tenkte på den også, etter at jeg hadde postet svaret mitt:-)

Skrevet

Litt dyrt, men jeg tror jeg går for den der. Det er nok det smarteste jeg kan kjøpe. Jeg ønsker meg carvingski av han og det er enda dyrere så:-)

Se min melding til Lotte (tror ikke hun linker til nøyaktig samme produktet som jeg linket til).

Skrevet

Du har jo fått forslag om smørekoffert og det ville jeg gått for etter det du forteller om smørebeholdningen pr. dato. :o) Og kanskje et par fine og varme skihansker eller noe sånt?

''Og kanskje et par fine og varme skihansker eller noe sånt?''

Skihansker til langrennsbruk må ikke være for varme! :D. Hater å svette på hendene om jeg skal gå litt på. Til koseturer i påsken eller når jeg går med barna, derimot, trengs varme votter/hansker.

Skrevet

Tror han må være _enste_ mannen jeg har hørt om på over 25 som ikke har en dress! *ert ert* (men sant)

Jeg tror ikke han er typen til å noen gang kjøpe seg smoking han der:-)

Skrevet

Ikke smoking, nei, men en helt vanlig mørk dress burde man jo ha.

Skrevet

*Rister oppgitt på hodet* Han har en, men jeg klassifiserer den ikke som brukbar...

Skrevet

Se min melding til Lotte (tror ikke hun linker til nøyaktig samme produktet som jeg linket til).

500 kroner billigere den andre, men kanskje ikke like bra innhold. Jeg får sjekke litt.

Skrevet

Ikke smoking, nei, men en helt vanlig mørk dress burde man jo ha.

Det er jeg helt enig i ja:-)

Skrevet

Smoking?! Min kjære?! *Ler så jeg triller av stolen*

Skrevet

Kondomeriet?

*Hehe* Jeg tror knapt jeg hadde fått ham med meg inn på Kondomeriet! Men Morsan har selvfølgelig rett - FK-butikken, det er butikken sin det! ;o)

Skrevet

*Hehe* Jeg tror knapt jeg hadde fått ham med meg inn på Kondomeriet! Men Morsan har selvfølgelig rett - FK-butikken, det er butikken sin det! ;o)

;-) Jeg har aldri satt mine bein i en slik butikk, men jeg så i en reklamebrosjyre en gang at de hadde en del fint hageutstyr, men jeg sjekket adressen og fant ut at det var for langt og dro til Plantasjen istedet;-)

Skrevet

;-) Jeg har aldri satt mine bein i en slik butikk, men jeg så i en reklamebrosjyre en gang at de hadde en del fint hageutstyr, men jeg sjekket adressen og fant ut at det var for langt og dro til Plantasjen istedet;-)

De har faktisk masse fint serru! :o) Både til hus og hage, kjæledyr, stall og fjøs, tur og fritid. :o) Storpakninger på div. vaskemidler også, kjekt!

Har både fjellsko, allværsjakke (goretex-lignende) og softshelljakke derfra jeg. Merke Stetind på jakkene, kjempegode og kjempefine. :o)

Skrevet

Smoking?! Min kjære?! *Ler så jeg triller av stolen*

Ha ha, jeg tenkte meg det;o)

Skrevet

Jeg dro han med meg på kondomeriet en gang, men jeg tror jeg var flauere enn han;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...