Gå til innhold

Julepresang til mann på 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har faktisk masse fint serru! :o) Både til hus og hage, kjæledyr, stall og fjøs, tur og fritid. :o) Storpakninger på div. vaskemidler også, kjekt!

Har både fjellsko, allværsjakke (goretex-lignende) og softshelljakke derfra jeg. Merke Stetind på jakkene, kjempegode og kjempefine. :o)

Ja, jeg kunne nok godt ha dratt til en FK-butikk hvis det bare var litt nærmere, men jeg misliker sterkt å dra til langtvekkistan for å gjøre innkjøp;-)

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• frosken

14

• Lillemus

12

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har han frakk? Jeg synes det er så fint når de bruker frakk til dressen :) Også stæsj som slipsnål og mansjetter :)

Parfyme som du liker at han bruker.

Så kan du jo kjøpe sexy undertøy til deg selv, og matchende truse til ham, gaven pakker han opp selvsagt ;)

Skrevet

Ja, jeg kunne nok godt ha dratt til en FK-butikk hvis det bare var litt nærmere, men jeg misliker sterkt å dra til langtvekkistan for å gjøre innkjøp;-)

''Ja, jeg kunne nok godt ha dratt til en FK-butikk hvis det bare var litt nærmere, men jeg misliker sterkt å dra til langtvekkistan for å gjøre innkjøp;-)''

Der er jeg helt enig. :o) Jeg hadde heller ikke giddet dra milevis for å handle - da måtte jeg være på jakt etter noe helt, helt spesielt!

Skrevet

Har han frakk? Jeg synes det er så fint når de bruker frakk til dressen :) Også stæsj som slipsnål og mansjetter :)

Parfyme som du liker at han bruker.

Så kan du jo kjøpe sexy undertøy til deg selv, og matchende truse til ham, gaven pakker han opp selvsagt ;)

''Har han frakk? Jeg synes det er så fint når de bruker frakk til dressen :) Også stæsj som slipsnål og mansjetter :)''

Han har:-)

''Parfyme som du liker at han bruker''

Han har. Kjøper på taxfri`en

''Så kan du jo kjøpe sexy undertøy til deg selv, og matchende truse til ham, gaven pakker han opp selvsagt ;)''

Jeg tror han er den eneste mannen i verden som ikke bryr seg så veldig om hva slags undertøy jeg har på. Han liker meg best uten truser, sier han:-)

Skrevet

''Har han frakk? Jeg synes det er så fint når de bruker frakk til dressen :) Også stæsj som slipsnål og mansjetter :)''

''Så kan du jo kjøpe sexy undertøy til deg selv, og matchende truse til ham, gaven pakker han opp selvsagt ;)''

Jeg tror han er den eneste mannen i verden som ikke bryr seg så veldig om hva slags undertøy jeg har på. Han liker meg best uten truser, sier han:-)

ok, kjøp en ring til ham :)

Skrevet

ok, kjøp en ring til ham :)

Jeg har bestemt meg for smøreboks. Ellers takk for tips:-)

Skrevet

Jeg har bestemt meg for smøreboks. Ellers takk for tips:-)

Hvis du skal kjøpe smørekoffert, så pass på hva slags innhold som er lagt i kofferten. De ulike butikkene velger selv ut innholdet, og det er stor variasjon mht hvilken kvalitet de har lagt seg på når det gjelder innhold.

Skrevet

Hvis du skal kjøpe smørekoffert, så pass på hva slags innhold som er lagt i kofferten. De ulike butikkene velger selv ut innholdet, og det er stor variasjon mht hvilken kvalitet de har lagt seg på når det gjelder innhold.

I så måte ville jeg ha langt større tiltro til Sportslageret enn til XXL!

Men selvfølgelig best å sjekke ut selv.

Skrevet

Helt enig. Sportslageret er stedet. Eller Anton Sport i Bogstadveien (tidligere Skandinavisk høyfjellsutstyr).

Skrevet

''Jeg tror han er den eneste mannen i verden som ikke bryr seg så veldig om hva slags undertøy jeg har på. Han liker meg best uten truser, sier han:-)''

Sånn er min også! :o) Jeg spurte ham en gang om hva han syntes om lekkert undertøy og han så ut som et spørsmålstegn... Men han har omsider skjønt at jeg vil at de hvite trusene mine skal forbli _hvite_ så han tør ikke vaske dem, 60-gradersvasken tar jeg meg av. :o) Ellers har jeg snart skuffen full av gråblå truser... :o|

Skrevet

Helt enig. Sportslageret er stedet. Eller Anton Sport i Bogstadveien (tidligere Skandinavisk høyfjellsutstyr).

Ja, Anton Sport har kommet seg. I begynnelsen var jeg skikkelig irritert for at Skandinavisk Høyfjellsutstyr forsvant og det kom en mainstream Anton, men nå later de til å ha blitt litt mer spesialisert igjen.

Men Sportslageret er veldig bra, skikkelig dyktige de som jobber der. Bra priser også, sammenlignet med mange andre steder.

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre. Tror du har bedre peiling enn meg, så har du noen tips på hva som absolutt bør være oppi?

Skrevet

''Jeg tror han er den eneste mannen i verden som ikke bryr seg så veldig om hva slags undertøy jeg har på. Han liker meg best uten truser, sier han:-)''

Sånn er min også! :o) Jeg spurte ham en gang om hva han syntes om lekkert undertøy og han så ut som et spørsmålstegn... Men han har omsider skjønt at jeg vil at de hvite trusene mine skal forbli _hvite_ så han tør ikke vaske dem, 60-gradersvasken tar jeg meg av. :o) Ellers har jeg snart skuffen full av gråblå truser... :o|

He he, jeg burde jo skjønt at det finnes en mann til da og den var din;o)

Litt deilig også da. Må ikke være blondeundertøy liksom. 3-pack-truser går helt fint det også:-)

Skrevet

Ja, Anton Sport har kommet seg. I begynnelsen var jeg skikkelig irritert for at Skandinavisk Høyfjellsutstyr forsvant og det kom en mainstream Anton, men nå later de til å ha blitt litt mer spesialisert igjen.

Men Sportslageret er veldig bra, skikkelig dyktige de som jobber der. Bra priser også, sammenlignet med mange andre steder.

Et sted til som bør unngås er Sportshuset. Der kjører de Elkjøp-taktikk, averter noe billig, få deg inn i butikken, og push på deg et eller annet som er dyrere, men "mye bedre".

Skrevet

Ja, jeg tror du har rett. Får vel bare spandere en 500-lapp ekstra.

Skrevet

I fjor hadde Oslo Sportslager valgt overraskende dårlig kvalitet på innholdet :-(

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre. Tror du har bedre peiling enn meg, så har du noen tips på hva som absolutt bør være oppi?

Pass på at det er VR smøring og ikke den vanlige serien av festesmøring.

Skrevet

Pass på at det er VR smøring og ikke den vanlige serien av festesmøring.

Ok, VR-smøring skal jeg huske på.

Skrevet

Når det gjelder disse smørekoffertene, så må man faktisk se oppi dem for å avgjøre hvem som har det beste tilbudet. I fjor var det G-sport på Alna som hadde valgt høyest kvalitet på innholdet, de var vesentlig bedre enn sportslageret og andre jeg sjekket. Hvis du først skal ha en smørekoffert til et par tusen, så vil du vel også ønske å få VR smøring og glider av god kvalitet.

Skrevet

Usikker på hva jeg skal kjøpe jeg også. Har en mann som har det aller meste, og som dessuten vet veldig godt nøyaktig hva han vil ha og ikke.

Mannen min er dog en del yngre enn din, gjør det det lettere eller vanskeligere å kjøpe gave, tro? ;)

Gaver er vanskelig ja.

Har han en hobby eller interesserer han seg for noe spesielt?

Bustemannen har sine hobbyer og interesser. Gjør valget av gaver litt enklere da. Pluss at jeg pleier fange opp noe av det han sier.

I fjor sommer sa han at han kunne tenkt seg å ha en ting. La det på minnet, og vips, så lå det under treet hos ham i fjor.Gaven falt i smak og har blitt brukt mye.

I år blir også gaven en ting han nevnte i forbifarten tidligere i sommer... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...