Katt-ja Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Har faktisk et godt utvalg VR-smurninger, men merket meg at jeg manglet ca. 50 på lørdag. ''Har faktisk et godt utvalg VR-smurninger, men merket meg at jeg manglet ca. 50 på lørdag.'' OK, jeg regner med at denne smøringen har typebetegnelser med nummer..? :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Da er du godt rustet for vinteren! Jeg synes forresten det er vanskelig å vite når jeg skal bruke de mye VR variantene og når jeg skal velge klister (sprayboksvariantene). Synes det blir noe kliss uansett. Nå tror jeg det er på tide å slutte å snakke om skismøring. Har sittet i hele dag og hatt lyst til å stikke av fra plikter og i stedet ta en skitur. Men det er jo en helt vanlig onsdag, er det ikke? Eller kanskje det egentlig er en skionsdag? ''Eller kanskje det egentlig er en skionsdag?'' Hehe, vurderer en liten tur i lysløypa i kveld. Men da må jeg vel først rense og preppe skiene *urk* Bør uansett heller få unna jobben enn å sitte her å sludre om ski! *S* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Har faktisk et godt utvalg VR-smurninger, men merket meg at jeg manglet ca. 50 på lørdag.'' OK, jeg regner med at denne smøringen har typebetegnelser med nummer..? :-) hehe, ja det var ikke antallet jeg snakket om. Sjekk her: http://www.swix.no/eway/default.aspx?pid=279&trg=MainContent_6254&MainContent_6254=6266:0:24,2538&MainPage_6266=6273:35353::0:6277:7:::0:0 0 Siter
frosken Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Eller kanskje det egentlig er en skionsdag?'' Hehe, vurderer en liten tur i lysløypa i kveld. Men da må jeg vel først rense og preppe skiene *urk* Bør uansett heller få unna jobben enn å sitte her å sludre om ski! *S* Mine er i det minste renset, men jeg trodde jeg hadde glidet dem rett før jeg satte dem bort i fjor, og det stemmer ikke.... NÅ skal det jobbes her:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''I fjor hadde Oslo Sportslager valgt overraskende dårlig kvalitet på innholdet :-('' LOL, skulle nesten tro det var årgangsvin dere snakket om! ;-) "2007-årgangen var overraskende dårlig, men 2005-årgangen var virkelig en höjdare"...;-) Skivoks blir bedre og bedre med årene, hørte jeg i går. Årgangsvoks. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Mannen min har jo også noen hobbyer og interesser, men der er jo ønskene enda mer spesifikke enn ellers :/. Har et safe og litt kjedelig valg i bakhånd... Han kommer nok til å bli glad uansett hva han får... Gir noen safe gaver jeg og, selv om jeg blir glad når jeg klarer fange opp de tingene han ønsker seg, men kanskje ikke sire høyt og tydelig. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Skivoks blir bedre og bedre med årene, hørte jeg i går. Årgangsvoks. Ikke verst! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Det kommer an på kor gammel han er mellom ørene det. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Det kommer an på kor gammel han er mellom ørene det. Variabelt:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Variabelt:-) Da blir det vanskelig... Om det er samme mann som ikkje "fikk" reise til Quatar, så kan du jo kjøpe en kamel eller dromedar til han??? Kanskje Jølsen har noen til salgs? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.