Anonym 82 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Du burde i hvertfall komme deg til tannlege, slik at du får dokumentert skaden. Så burde du antakelig rette et skriftlig krav til produsenten, og da vise til dokumentasjonen og regningen fra tannlegen. Ja, men så håpet jeg å kunne sende regningen fra tannlegen direkte til dem da... Men det er kanskje en drøm...? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, men så håpet jeg å kunne sende regningen fra tannlegen direkte til dem da... Men det er kanskje en drøm...? Tviler på det er noe du kan kreve, men du kan jo bare forsøke. Ring produsenten, da vel. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, men så håpet jeg å kunne sende regningen fra tannlegen direkte til dem da... Men det er kanskje en drøm...? Huff, for en uflaks, da, å oppleve noe slik når økonomien ikke er særlig god. Men jeg må jo også si at jeg får helt vondt av dere, når det er så trangt. Har dere ingen buffer for slike tilfeller? Hva om du tryner ned trappa og tar alle 4 framtenna - hva da? Og hva om vaskemaskina ryker, liksom, hvordan takler dere slike ting? Jeg får direkte vondt i magen om vi ikke har minst 2 månedslønninger stående på konto, så jeg klarer liksom ikke å forstå hvordan folk klarer å leve uten. :-/ 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Tviler på det er noe du kan kreve, men du kan jo bare forsøke. Ring produsenten, da vel. Skal det! Men akkurat nå står jeg midt i kaoset her, med middagslaging, baby som snart våkner, søknadsskjemaer som skal fylles ut og en time hos hudlegen straks, så det må nesten bli i morgen! 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Huff, for en uflaks, da, å oppleve noe slik når økonomien ikke er særlig god. Men jeg må jo også si at jeg får helt vondt av dere, når det er så trangt. Har dere ingen buffer for slike tilfeller? Hva om du tryner ned trappa og tar alle 4 framtenna - hva da? Og hva om vaskemaskina ryker, liksom, hvordan takler dere slike ting? Jeg får direkte vondt i magen om vi ikke har minst 2 månedslønninger stående på konto, så jeg klarer liksom ikke å forstå hvordan folk klarer å leve uten. :-/ Joda, jeg har en buffer! Ellers får jeg brekninger av angst! Men det er nettopp den bufferen jeg ønsker at skal få stå der da... Når man har både katt og baby MÅ man etter min mening ha en buffer! Bare en tur til dyrlegen kan jammen bli dyr nok... Men trangt er det ja, men det er jo fordi vi har satt oss i den situasjonen selv egentlig. Skal prøve å selge leiligheten på nyåret faktisk, men det spørs vel... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Joda, jeg har en buffer! Ellers får jeg brekninger av angst! Men det er nettopp den bufferen jeg ønsker at skal få stå der da... Når man har både katt og baby MÅ man etter min mening ha en buffer! Bare en tur til dyrlegen kan jammen bli dyr nok... Men trangt er det ja, men det er jo fordi vi har satt oss i den situasjonen selv egentlig. Skal prøve å selge leiligheten på nyåret faktisk, men det spørs vel... OK - men da må du bruke bufferen nå, og få fikset på tanna. Så tar du oppgjør med brødprodusenten i etterkant. Det er slik buffere er til for! :-) (Og når man har brukt av bufferen, så må man sakte og sikkert fylle den opp igjen.) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 OK - men da må du bruke bufferen nå, og få fikset på tanna. Så tar du oppgjør med brødprodusenten i etterkant. Det er slik buffere er til for! :-) (Og når man har brukt av bufferen, så må man sakte og sikkert fylle den opp igjen.) Men så lenge det ikke er noe å fylle opp bufferen med, så har jeg ikke lyst til å ta av den heller... Jeg veit det er nettopp slikt som er poenget med en buffer, men jeg er ekstrem når det gjelder dette med økonomi! Da får jeg ikke puste skikkelig, hvis jeg ikke har noe i bakhånd... Noe jeg må lære meg - jeg er klar over det! :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 OK - men da må du bruke bufferen nå, og få fikset på tanna. Så tar du oppgjør med brødprodusenten i etterkant. Det er slik buffere er til for! :-) (Og når man har brukt av bufferen, så må man sakte og sikkert fylle den opp igjen.) Forresten så var det ikke noe sånn "å, stakkars meg som er så fattig" altså! Vi har ikke god økonomi for tiden, men så har vi det jammen godt nok ellers:-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Men så lenge det ikke er noe å fylle opp bufferen med, så har jeg ikke lyst til å ta av den heller... Jeg veit det er nettopp slikt som er poenget med en buffer, men jeg er ekstrem når det gjelder dette med økonomi! Da får jeg ikke puste skikkelig, hvis jeg ikke har noe i bakhånd... Noe jeg må lære meg - jeg er klar over det! :-) Jeg forstår deg godt, jeg da, for jeg er likedan sjøl. Gubben har måttet fikse opp tannarbeid etter en dårlig tannlege akkurat nå, derfor kjenner jeg til dette med å ta av bufferen... Men det må man bare, særlig fordi det er jul og greier. :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, jeg er jo nødt til det! Det er ikke noen stor bit som har gått av tror jeg, men den er så skarp, så jeg er i det minste nødt til å få noen til å slipe den litt... Og det koster jo skjorta bare å plassere rompa i den dømrade stolen! Vet...Kjempe dyrt, og kjipe penger... :0/ Håper du får dekket det, du får bare true med media ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.