Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Er det i bokhandel? Jeg pleier aldri å finne glitter om morgenen når det er Lucia-dag. Tenkete jeg skulle være litt føre var i år.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Det er jo bare vanlig juletreglitter - bokhandler, Nille, Europris, Rema.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Det er jo bare vanlig juletreglitter - bokhandler, Nille, Europris, Rema.... Ja, jeg vet det er vanlig glitter. Så etter det på KIWI i går, men de hadde ikke. Så derfor tenkte jeg dere visste det bedre enn meg :-) Har alltid så himla dårlig tid når jeg løper fra jobb til bussen, så jeg legger ikke inn tid til bombesøk! 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, jeg vet det er vanlig glitter. Så etter det på KIWI i går, men de hadde ikke. Så derfor tenkte jeg dere visste det bedre enn meg :-) Har alltid så himla dårlig tid når jeg løper fra jobb til bussen, så jeg legger ikke inn tid til bombesøk! -nille, Europris, bokhandler... (er jeg 99,9% sikker på har) :-) 0 Siter
Luska Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Pleier ikke skole/barnehage å ha det da? Vi har hvertfall aldri behøvd å ordne dette selv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Vanlig juleglitter har de jo i de aller fleste dagligvarebutikker på denne tiden. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Vanlig juleglitter har de jo i de aller fleste dagligvarebutikker på denne tiden. Ikke KIWI..... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Pleier ikke skole/barnehage å ha det da? Vi har hvertfall aldri behøvd å ordne dette selv. Nei - vi har måttet ha med glitter. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 -nille, Europris, bokhandler... (er jeg 99,9% sikker på har) :-) Ok. Takk! Da prøver jeg bokhandler. Ikke Nille eller Europris her i sentrum. 0 Siter
Luska Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Nei - vi har måttet ha med glitter. Ok - har vært heldige, vi da. ) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, jeg vet det er vanlig glitter. Så etter det på KIWI i går, men de hadde ikke. Så derfor tenkte jeg dere visste det bedre enn meg :-) Har alltid så himla dårlig tid når jeg løper fra jobb til bussen, så jeg legger ikke inn tid til bombesøk! ''så jeg legger ikke inn tid til bombesøk'' Oi, nå lurte jeg et øyeblikk på om du var dols sprengstoffekspert, men jeg ser jo hva du mener:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''så jeg legger ikke inn tid til bombesøk'' Oi, nå lurte jeg et øyeblikk på om du var dols sprengstoffekspert, men jeg ser jo hva du mener:-) *gapskratter* Ser at det kan misforstås :-DDDDD 0 Siter
frosken Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''så jeg legger ikke inn tid til bombesøk'' Oi, nå lurte jeg et øyeblikk på om du var dols sprengstoffekspert, men jeg ser jo hva du mener:-) Denne tråden er til å bli forvirret av. Først så lurte jeg på hva slags _gitter_ prust skulle ha tak i, og nå ser jeg at hun ikke vil drive med bombe-søk. Hva slags juleforberedelser tror du hun driver med i år? *skal snart hente brillene mine* 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Denne tråden er til å bli forvirret av. Først så lurte jeg på hva slags _gitter_ prust skulle ha tak i, og nå ser jeg at hun ikke vil drive med bombe-søk. Hva slags juleforberedelser tror du hun driver med i år? *skal snart hente brillene mine* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.