Gå til innhold

Hvor kjøper en Lucia-glitter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i bokhandel? Jeg pleier aldri å finne glitter om morgenen når det er Lucia-dag. Tenkete jeg skulle være litt føre var i år....

Skrevet

Det er jo bare vanlig juletreglitter - bokhandler, Nille, Europris, Rema....

Skrevet

Det er jo bare vanlig juletreglitter - bokhandler, Nille, Europris, Rema....

Ja, jeg vet det er vanlig glitter. Så etter det på KIWI i går, men de hadde ikke. Så derfor tenkte jeg dere visste det bedre enn meg :-) Har alltid så himla dårlig tid når jeg løper fra jobb til bussen, så jeg legger ikke inn tid til bombesøk!

Skrevet

Ja, jeg vet det er vanlig glitter. Så etter det på KIWI i går, men de hadde ikke. Så derfor tenkte jeg dere visste det bedre enn meg :-) Har alltid så himla dårlig tid når jeg løper fra jobb til bussen, så jeg legger ikke inn tid til bombesøk!

-nille, Europris, bokhandler... (er jeg 99,9% sikker på har) :-)

Skrevet

Pleier ikke skole/barnehage å ha det da? Vi har hvertfall aldri behøvd å ordne dette selv.

Skrevet

Vanlig juleglitter har de jo i de aller fleste dagligvarebutikker på denne tiden.

Skrevet

Vanlig juleglitter har de jo i de aller fleste dagligvarebutikker på denne tiden.

Ikke KIWI.....

Skrevet

Pleier ikke skole/barnehage å ha det da? Vi har hvertfall aldri behøvd å ordne dette selv.

Nei - vi har måttet ha med glitter.

Skrevet

-nille, Europris, bokhandler... (er jeg 99,9% sikker på har) :-)

Ok. Takk! Da prøver jeg bokhandler. Ikke Nille eller Europris her i sentrum.

Skrevet

Nei - vi har måttet ha med glitter.

Ok - har vært heldige, vi da. :o)

Skrevet

''så jeg legger ikke inn tid til bombesøk''

Oi, nå lurte jeg et øyeblikk på om du var dols sprengstoffekspert, men jeg ser jo hva du mener:-)

Skrevet

Oi, nå lurte jeg et øyeblikk på om du var dols sprengstoffekspert, men jeg ser jo hva du mener:-)

*gapskratter*

Ser at det kan misforstås :-DDDDD

Skrevet

Denne tråden er til å bli forvirret av. Først så lurte jeg på hva slags _gitter_ prust skulle ha tak i, og nå ser jeg at hun ikke vil drive med bombe-søk. Hva slags juleforberedelser tror du hun driver med i år?

*skal snart hente brillene mine*

Skrevet

Denne tråden er til å bli forvirret av. Først så lurte jeg på hva slags _gitter_ prust skulle ha tak i, og nå ser jeg at hun ikke vil drive med bombe-søk. Hva slags juleforberedelser tror du hun driver med i år?

*skal snart hente brillene mine*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...