Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Tror faren min hadde ca 50.... 50!§!???!!!! I all verden! De tar jo sånn plass i skapet også! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Mannen min bruker jo dress hver dag, og i tillegg har han vært like tynn siden han var 20, og når man attpåtil tar med at han aldri kvitter seg med NOE, så blir det jo en del dresser etterhvert;-) Han vil jo ha noe nytt han også. Mannen min har variert i størrelse, men er nå tilbake til utgangspunktet da han var 22, neste i alle fall. Og har samme dress :-) Jeg skjønner jo at det er forskjell når en har behov for dress hver dag på jobb, og når en bruker den 1-2 ganger i året. 0 Siter
frosken Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 50!§!???!!!! I all verden! De tar jo sånn plass i skapet også! Han bygde ordenllige garderober i sitt nye hus. Dermed fikk han god plass til dressene sine også...*s* Men hvis du hadde tatt vare på alle jeansene du har hatt opp gjennom årene, og fortsatte å gjøre det frem til du var 60, så ville det vel ha vært et betydelig antall det også? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''10-12???!!!!'' Oi! Hvis du blir sjokkert over det, skal jeg holde min munn lukket...;-) ''Oi! Hvis du blir sjokkert over det, skal jeg holde min munn lukket...;-)'' Hehe, tror nok egentlig min mann har flere også, hvis jeg skal regne med de helt gamle og/eller fravokste han aldri har fått kvittet seg med. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Min har tre, en sort dress som han bruker når det er nødvendig (for han liker ikke dress like godt som meg, himmel, han er jo råflott i dress). En grå dress og en gammel dress han har latt henge. Den er burgunderaktig som fargen som har vært in nå i høst Han bruker ikke dress i jobben sin. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Snaxy har en dress som ble kjøpt da vi skulle i bryllup for mange år siden. Ytters sjeldent han går med den... Men han har en dressjakk som er veldig spesiell, den går han mer med. :0) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Min mann har vel to. En eldgammel som definitivt er for liten,- og en gammel som bare er litt for liten ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Oi! Hvis du blir sjokkert over det, skal jeg holde min munn lukket...;-)'' Hehe, tror nok egentlig min mann har flere også, hvis jeg skal regne med de helt gamle og/eller fravokste han aldri har fått kvittet seg med. Selv om jeg ser bort fra de gamle, tror jeg han har minst det dobbelte.... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Min mann har to sydde dresser, en lys og en mørk, pluss en han har arvet. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 To: En til begravelser og en til fest... Den til festbruk blir oftest forkastet til fordel for mindre formelle greier - jakke og bukse. Men jeg merker at vi har kommet i en fase da begravelsesdressen stadig må plukkes fram, dessverre 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Tror faren min hadde ca 50.... Du verden. Men så kom han fra et møbler hjem også, da. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Gubben har, rent teknisk sett, 3 dresser. I praksis 2. En "begravelsesdress", en mørk grå pendress (som han blir sikkelig stram og sexy i, altså!) - og en mørk burgunderrød med kort jakke. Den sistnevnte har ikke vært på kroppen siden 80-tallet eller noe sånt, men trur du den skal fjernes???? Åneida... Han burde hatt en mer sommerlig utgave også, men det kommer han _aldri_ til å kjøpe. 0 Siter
balloon Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Spørs jo blant annet helt hva de jobber med. Mannen min har nok minst 10-12 dresser, hvorav en eller to rene sommerdresser. Trenger jo ikke fullt så mange, men enkelte av dem er han jo mindre fornøyd med enn andre. Kjøpte smoking til bryllupet vårt, men frykter den er for liten i dag (tør ikke spørre). Det har mannen min også, men så bruker han da ofte dress på jobben, 3-4 av 5 dager i uken og da er det kjekt å variere litt. Noen er jo bare jobb, og noen bare pent. Han liker å gå i dress. 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Min mann har to sydde dresser, en lys og en mørk, pluss en han har arvet. Vil vel egentlig tro at alle dresser er sydd da:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Han har en sort dress og en smoking. Da har jeg ikke tatt med den gubbete dressen som jeg håper han har kastet. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Han har en sort dress og en smoking. Da har jeg ikke tatt med den gubbete dressen som jeg håper han har kastet. *he-he* vi er flere som har menn uten så mange dresser, ser jeg! Hvordan ser en "gubbete" dress ut da? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Vil vel egentlig tro at alle dresser er sydd da:-) hehe, ja figursydd heter det vel kanskje. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Her trengs ikke mer enn en dress ;-) Mannen min bruker kun dress på 17.mai og julaften.... Og selvsagt i bryllup, dåp og konfirmasjon. Den dressen han har nå, kjøpte han for ca 3 år siden? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 *he-he* vi er flere som har menn uten så mange dresser, ser jeg! Hvordan ser en "gubbete" dress ut da? Det er en arvet dress som er minst ett nummer for stor. Grå med svake striper i stoffet. *Grøss* Mannen min har langt flere arbeidsdresser 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Du verden. Men så kom han fra et møbler hjem også, da. Det gjør jaggu jeg og og faren min hadde to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.