Gå til innhold

Hvor mange dresser har en mann?

Anbefalte innlegg

''Men hvordan det er mulig å greie seg helt uten dress, forstår jeg egentlig ikke:-)''

Min har en pen, mørkerød skjorte i litt kraftig bomullsstoff og en pen svart bukse som han bruker når han skal være fin - sånn på julaften og sånt. :o) Om sommeren bruker han en lys kortermet skjorte istedet. Når jeg tenker meg om tror jeg at den skal "forsvinne" på mystisk vis til sommeren og bli erstattet av en ny...

Én pene bukse og én pen skjorte til å pynte seg med? Hva gjør han hvis han skal pynte seg to eller flere dager på rad, da - bruker samme antrekket til det står av seg selv?

Fortsetter under...

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• morsan

7

• Dorthe

4

• AneM1365380603

4

Mest aktive i denne tråden

Én pene bukse og én pen skjorte til å pynte seg med? Hva gjør han hvis han skal pynte seg to eller flere dager på rad, da - bruker samme antrekket til det står av seg selv?

Skjorte og bukse tåler da både to og tre selskaper uten vask. :o) Skulle det bli flekker så tørkes de av med en fuktig klut, går ikke det så får han ta en annen skjorte eller en pen genser (om han har...). Vi er sjeldent i selskapeligheter mange dager på rad gitt.

Skjorte og bukse tåler da både to og tre selskaper uten vask. :o) Skulle det bli flekker så tørkes de av med en fuktig klut, går ikke det så får han ta en annen skjorte eller en pen genser (om han har...). Vi er sjeldent i selskapeligheter mange dager på rad gitt.

Hehe, ok.

Tror aldri mannen min ville brukt skjorte som ikke var nyvasket i selskap/middag borte, men :-)

''Vi er sjeldent i selskapeligheter mange dager på rad gitt.''

Samme her. Heldigvis...

Annonse

Hehe, ok.

Tror aldri mannen min ville brukt skjorte som ikke var nyvasket i selskap/middag borte, men :-)

Var i grunnen fint at du minnet meg på dette, må vel slenge både bukse og skjorte i vaskemaskina i helga så det er rent når julen ringes inn i alle fall. :o)

Var i grunnen fint at du minnet meg på dette, må vel slenge både bukse og skjorte i vaskemaskina i helga så det er rent når julen ringes inn i alle fall. :o)

Det er vel ikke vanskelig å kjøpe julepresang til denne mannen. Hva med skjorte og slips? ;-)

''Hvor mange dresser er det vanlig å ha?''

Har ikkje peiling!

Eg har èn og den arva eg etter far min i 1987 (smoking), den har sett sine beste dager men med varsom bruk så tipper eg at eg skal klare å bruke den i 10 år til.

Dressko har eg ikkje, det burde eg ha hatt.

Du stiller med joggesko til smokingen?

*ser av en eller annen grunn heller for meg Geir med noene gamle mokkasiner med myk såle som krøller seg litt*

Det er vel ikke vanskelig å kjøpe julepresang til denne mannen. Hva med skjorte og slips? ;-)

Han hadde blitt kjempeglad for skjorte og slips også. :o) Men nå har jeg alt brukt nærmere 1500,- på julegaver til ham så det får bli en annen gang. :o)

Annonse

Han hadde blitt kjempeglad for skjorte og slips også. :o) Men nå har jeg alt brukt nærmere 1500,- på julegaver til ham så det får bli en annen gang. :o)

Hvis mannen min hadde hatt en skjorte som attpåtil var mørkerød, hadde jeg gått amok i herrebutikker ;o)

Kjæresten din høres koselig ut da, det skal han ha;o)

Hvis mannen min hadde hatt en skjorte som attpåtil var mørkerød, hadde jeg gått amok i herrebutikker ;o)

Kjæresten din høres koselig ut da, det skal han ha;o)

Skjorta er kjempefin den - det er jeg selv som har kjøpt den! :o) Men jeg mener å huske at han er en til som ligner. Vi hadde ikke vært så lenge sammen da jeg kjøpte den så jeg hadde overhodet ikke oversikten over garderoben hans den gangen. :o)

Men vi får se, det er jo lønningsdag i morra... ;o) Slips liker han ikke i det hele tatt, så det dropper jeg uansett.

Skjorta er kjempefin den - det er jeg selv som har kjøpt den! :o) Men jeg mener å huske at han er en til som ligner. Vi hadde ikke vært så lenge sammen da jeg kjøpte den så jeg hadde overhodet ikke oversikten over garderoben hans den gangen. :o)

Men vi får se, det er jo lønningsdag i morra... ;o) Slips liker han ikke i det hele tatt, så det dropper jeg uansett.

Det var en teit kommentar. Den røde skjorta er sikkert kjempefin den og julete :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...