Gå til innhold

Hvor mange dresser har en mann?

Anbefalte innlegg

''Dessuten er det gubben som lager all julematen, og det er kjipt å få spruta fett på dressen.''

Da tar man av seg jakka og har på seg forkle! :-) Et slikt et som knytes bak nakken.

Jammen det har han da! Full pakke, forkleet har faktisk bilde av en tiger! Allikevel - han tar ingen sjanser.

:-)

Fortsetter under...

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• morsan

7

• Dorthe

4

• AneM1365380603

4

Mest aktive i denne tråden

Du stiller med joggesko til smokingen?

*ser av en eller annen grunn heller for meg Geir med noene gamle mokkasiner med myk såle som krøller seg litt*

''Du stiller med joggesko til smokingen?'set og strigla.'

Nei det gjør eg ikkje, bruker noen vanlige spasersko (Italienske selvfølgelig) som blir nypus

''*ser av en eller annen grunn heller for meg Geir med noene gamle mokkasiner med myk såle som krøller seg litt*''

Da bør du få sjekka synet ditt ved første anledningen, men eg har (i nødstilfelle og kun èn gang) stillt i smoking og slippers.

''Du stiller med joggesko til smokingen?'set og strigla.'

Nei det gjør eg ikkje, bruker noen vanlige spasersko (Italienske selvfølgelig) som blir nypus

''*ser av en eller annen grunn heller for meg Geir med noene gamle mokkasiner med myk såle som krøller seg litt*''

Da bør du få sjekka synet ditt ved første anledningen, men eg har (i nødstilfelle og kun èn gang) stillt i smoking og slippers.

''Da bør du få sjekka synet ditt ved første anledningen''

Så vidt jeg vet (men hvem vet?) har jeg aldri sett deg, og synet mitt er aldeles utmerket, i hvertfall når jeg ikke har glemt brillene mine :B

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...