Gå til innhold

Ligger bare på venstre side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til å sove på høyre side, må alltid ligge på venstre side. Våkner også på denne siden tror jeg. Merker av og til smerter i venstre hofte. I dag har det vært ganske så plagsomt, kommer og går.

Er det vanlig å få slike smerter om man kun sover på en side?

Skrevet

Ja, det er ikke rart du får vondt. Det er ikke meningen vi skal ligge kun på en side i så mange timer. Da er det lett å få slitasjeproblemer. Det er også en grunn til at gamle får liggesår...

Vet du hvorfor du ikke kan ligge på venstre side?

Skrevet

Ja, det er ikke rart du får vondt. Det er ikke meningen vi skal ligge kun på en side i så mange timer. Da er det lett å få slitasjeproblemer. Det er også en grunn til at gamle får liggesår...

Vet du hvorfor du ikke kan ligge på venstre side?

Vet ikke helt hvorfor men jeg greier ikke å slappe av på høyre side. Litt stiv i nakken kanskje, pluss at det er mørkest der. Vinduet er på høryre siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...