Gjest fysika Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg får ikke til å sove på høyre side, må alltid ligge på venstre side. Våkner også på denne siden tror jeg. Merker av og til smerter i venstre hofte. I dag har det vært ganske så plagsomt, kommer og går. Er det vanlig å få slike smerter om man kun sover på en side? 0 Siter
Gjest Justini Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, det er ikke rart du får vondt. Det er ikke meningen vi skal ligge kun på en side i så mange timer. Da er det lett å få slitasjeproblemer. Det er også en grunn til at gamle får liggesår... Vet du hvorfor du ikke kan ligge på venstre side? 0 Siter
Gjest fysika Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ja, det er ikke rart du får vondt. Det er ikke meningen vi skal ligge kun på en side i så mange timer. Da er det lett å få slitasjeproblemer. Det er også en grunn til at gamle får liggesår... Vet du hvorfor du ikke kan ligge på venstre side? Vet ikke helt hvorfor men jeg greier ikke å slappe av på høyre side. Litt stiv i nakken kanskje, pluss at det er mørkest der. Vinduet er på høryre siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.