Gjest sillmari Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har den boken stående i hyllen min, men har liksom aldri kommet så langt som til å begynne på den. Jeg syns den virker litt treg - er det bare fordommer? Boka er dødskjedelig. Det skjer knapt noen ting. Dette er en bok du enten misliker veldig eller liker veldig godt har jeg inntrykk av. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Du skriver at du lurer på å kjøpe noen bøker.. Da kan du tenke på Millenium serien til Stieg Larsson. Det er en serie på 3 (?) bøker, og er godt lesbare om han liker krim ja. Men leser han mye krim er vel sjansen for at han har lest dem ganske stor ) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Gert Nygårdshaug i alle varianter. Noe krim, noe udefinerbar genre. Faren min er krim-leser, og han lot seg frelse i fhd til Nygårdshaug. "Mengele Zoo" ble vel kåret til årets bok i Nitimen el noe sånt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Arnaldur Indridason. ) Skulle vært noen islandske d'er der, men jeg gidder ikke lete etter dem. Jeg har lest et par av ham. Jeg syntes de var helt ok, likte en av dem mye bedre enn de to andre jeg leste. 0 Siter
adelie Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har lest den. Den *er* litt treig Ikke noe for en som i utgangspunktet liker krim og spenning, i alle fall. Jeg liker 'ut å stjæle hester' ...OG krim og spenning! Boka er en perle! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.