Gjest usikkerhet Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hvordan påvises egentlig nakkeslengskade? Etter et stygt fall viste røntgen viste at jeg hadde fått en prolaps. Legen sa smerten ville gå over etter et års tid. Nå 2 år etter er smerten like ille. Fysioterapeuten jeg går til nå mener at jeg fikk en nakkeslengskade. Dette er ikke en forsikringssak (tror i alle fall ikke det, jeg falt jo bare i hjemmet mitt?). Men jeg vil jo gjerne vite det i alle fall. 0 Siter
Rith Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Dette er temmelig kompliserte saker, hvis du søker på nakkeslengskader og nakkeskader så vil du forstå det. Vanlig røntgen er ikke tilstrekkelig til å påvise eksakt hvilke skader du har. En MR i Porsgrunn eller Bergen er i disse tilfellene det beste som kan tilbys her i Norge. Disse forsikringssakene er et tragisk kapittel for seg, hvor det foregår litt av hvert, det vil du også kunne se om du søker på nakkesleng og ser hvordan folk blir behandlet av rettsvesenet etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.