Gå til innhold

grr så irriterende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en kjole på nettstedet asos.com og det står at det skal ta 4-8 arbeidsdager fra den sendes til jeg mottar den. Flott tenkte jeg, da rekker jeg få den innen fredag. Nå er vi på dag nr 10 og fortsatt ingen kjole å se - og kommer den ikke imorgen så får jeg ikke brukt den til anledningen på fredag. Da har jeg svidd av 1000kr for en kjole jeg ikke får brukt (der og da) PLUSS at jeg må gå til innkjøp av ny kjole!! Så kjedelig!

Jeg begynner å lure på om hentelappen kan ha blitt borte - går det ann å ringe postkontoret og høre om det ligger en pakke der som skal til min addresse? Jeg har spurt nettbutikken om et sporingsnr men det har de ikke :(

Skrevet

Å nei...Så kjipt :0/

Men, den kan ligge på posten. Du må få dem til å lete. De fant min pakke sist slik... Den var ikke blitt registrert, dermed fikk jeg ingen hente lapp.. Heldigvis ville lete for meg, og da dukket den opp :0)

Håper du er like heldig!

Skrevet

Å nei...Så kjipt :0/

Men, den kan ligge på posten. Du må få dem til å lete. De fant min pakke sist slik... Den var ikke blitt registrert, dermed fikk jeg ingen hente lapp.. Heldigvis ville lete for meg, og da dukket den opp :0)

Håper du er like heldig!

De fant vel din kjole innimellom frimerkene kan eg tenke meg...*s*

Skrevet

Pøh.. ;0)

Skrevet

Hahahaha!! ;O)

Skrevet

dersom den er kjøpt i norge,har du jo to ukers ungre rett dersom du finner ut at du ikke vil ha den fordi den kom for sent iallefall.jeg ville rungt å sjekket når tid den ble sendt.men det er jo alltid mye forsinkelser på denne tiden av året..

Skrevet

dersom den er kjøpt i norge,har du jo to ukers ungre rett dersom du finner ut at du ikke vil ha den fordi den kom for sent iallefall.jeg ville rungt å sjekket når tid den ble sendt.men det er jo alltid mye forsinkelser på denne tiden av året..

Den er kjøpt i utlandet og jeg vet når den ble sendt og den skulle vært her nå.

Jeg har returrett ja men frakten hit var 200Kr også koster det jo litt å sende den tilbake også så det er ganske kjedelig.

Skrevet

Hvis det er en amerikansk nettside er det vel klart at de 4-8 dagene gjelder ved levering i USA. Min erfaring er at man må betale ekstra om man skal ha levering på under 10 dager i Norge, da må det gjerne leveres med UPS eller lignende, og det koster flesk.

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Hvis det er en amerikansk nettside er det vel klart at de 4-8 dagene gjelder ved levering i USA. Min erfaring er at man må betale ekstra om man skal ha levering på under 10 dager i Norge, da må det gjerne leveres med UPS eller lignende, og det koster flesk.

Det er i Europa (England) og skulle ta 4-8 dager for levereing til andre land i Europa.

Skrevet

Det er i Europa (England) og skulle ta 4-8 dager for levereing til andre land i Europa.

Ok, det var imponerende, særlig i disse dager før jul, når Posten sier det kan ta mer enn såpass bare å sende innen Norge.

Skrevet

Det kan ofte ta lenger tid til Norge enn til andre land i Europa på grunn av at den må gjennom tollbehandling.

Skrevet

Ok, det var imponerende, særlig i disse dager før jul, når Posten sier det kan ta mer enn såpass bare å sende innen Norge.

Men de sender jo med UPS da så det går jo fortere enn vanlig post.

Skrevet

Det kan ofte ta lenger tid til Norge enn til andre land i Europa på grunn av at den må gjennom tollbehandling.

Kanskje jeg skal ringe tollvesenet og spørre om den ligger der? Problemet er bare at jeg har ikke noe sporingsnr... huff ganske håpløst.

Gjest annlovinda
Skrevet

Du har ikke fått noe mail med forsendelsesnr fra dette stedet du handlet kjolen?

Om du har det kan du skrive ut hentelappen på posten.no selv.

Skrevet

Den kom idag!!! Nå gjenstår det bare å se om den passer :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228985127' post='4036504]

*LOL*

De er vel ikkje stort større dine kjoler, så tørk vekk fliret. :-)

Skrevet

De er vel ikkje stort større dine kjoler, så tørk vekk fliret. :-)

Haha! Tror du jeg er Barbie på party, eller? Nei, jeg er en tilkneppet budeie i forhold ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229013373' post='4036991]

Haha! Tror du jeg er Barbie på party, eller? Nei, jeg er en tilkneppet budeie i forhold ;-)

Tja...Eg har mine tvil. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...