Aggathe Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Dette synes jeg var alt annet enn hyggelig gjort, uansett hvor full jeg hadde vært hadde det aldri kommet for meg som en god ide å helle Plumbo i boksern til kompisen. Stakkars gutt, håper de får orden på han etterhvert. http://www.dagbladet.no/2008/12/11/nyheter/innenriks/plumbo/ulykke/4003673/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Herregud! Håper virkelig synderen lider noe skikkelig her - makan til idiotpåfunn! Og stakkars gutt - håper de klarer å få underlivet hans bortimot normalt igjen! 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Dette er drøyt. Stakkars mann. Dette ville ikke jeg kunne tilgitt selv min aller beste venn - ei heller de som eventuelt så dette og ikke reagerte. Selv med 3 i promille ville ikke jeg latt dette skje om jeg var på den festen. Håper denne idioten må betale av egen lomme all den medisinsk hjelp offeret måtte trenge for å bli frisk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Flok finner på så mye naudent for tida at det er helt vilt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Flok finner på så mye naudent for tida at det er helt vilt! folk 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Dette er drøyt. Stakkars mann. Dette ville ikke jeg kunne tilgitt selv min aller beste venn - ei heller de som eventuelt så dette og ikke reagerte. Selv med 3 i promille ville ikke jeg latt dette skje om jeg var på den festen. Håper denne idioten må betale av egen lomme all den medisinsk hjelp offeret måtte trenge for å bli frisk. ''Dette er drøyt. Stakkars mann. Dette ville ikke jeg kunne tilgitt selv min aller beste venn - ei heller de som eventuelt så dette og ikke reagerte. Selv med 3 i promille ville ikke jeg latt dette skje om jeg var på den festen.'' Heeeelt enig! Så dumme og tankeløse er det rett og slett ikke lov å være - selv ikke i beruset tilstand! Jeg har hørt om dem som har tømt sirup o.l. i trusa på sovende kompiser, men jeg fatter ikke at de ikke skjønte at plumbo er superfarlig. Stakkars, stakkars stakkars gutt! :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.