Gå til innhold

Plumbo i boksern, fyttigrakkern da gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! Håper virkelig synderen lider noe skikkelig her - makan til idiotpåfunn! Og stakkars gutt - håper de klarer å få underlivet hans bortimot normalt igjen!

Skrevet

Dette er drøyt. Stakkars mann. Dette ville ikke jeg kunne tilgitt selv min aller beste venn - ei heller de som eventuelt så dette og ikke reagerte.

Selv med 3 i promille ville ikke jeg latt dette skje om jeg var på den festen.

Håper denne idioten må betale av egen lomme all den medisinsk hjelp offeret måtte trenge for å bli frisk.

Skrevet

Flok finner på så mye naudent for tida at det er helt vilt!

Skrevet

Flok finner på så mye naudent for tida at det er helt vilt!

folk :)

Skrevet

Dette er drøyt. Stakkars mann. Dette ville ikke jeg kunne tilgitt selv min aller beste venn - ei heller de som eventuelt så dette og ikke reagerte.

Selv med 3 i promille ville ikke jeg latt dette skje om jeg var på den festen.

Håper denne idioten må betale av egen lomme all den medisinsk hjelp offeret måtte trenge for å bli frisk.

''Dette er drøyt. Stakkars mann. Dette ville ikke jeg kunne tilgitt selv min aller beste venn - ei heller de som eventuelt så dette og ikke reagerte.

Selv med 3 i promille ville ikke jeg latt dette skje om jeg var på den festen.''

Heeeelt enig! Så dumme og tankeløse er det rett og slett ikke lov å være - selv ikke i beruset tilstand! Jeg har hørt om dem som har tømt sirup o.l. i trusa på sovende kompiser, men jeg fatter ikke at de ikke skjønte at plumbo er superfarlig.

Stakkars, stakkars stakkars gutt! :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...