Gå til innhold

når noe går i stykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange sier det at ryker først en ting så går flere. Og da sier alle at det ryker tre ting.

Nå har varmepumpa mi stoppa opp, vi må bytte en stor del ute. (Til deg som spurte om priser og type for ei stund siden, vi gav 15tusen for den Hisense, ikke ti-tolv)

Så ryker fader meg vaskemaskinen også! Begge deler røyk for en uke siden to dager på rad. :(

Hva blir det neste? I dag skal liksom vaskemaskinen repareres. Han skulle vært her tirsdag, men kom ikke :(

Jeg lurer på hvordan deres erfaringer er med dette ang flere ting som ryker samtidig. Kan tørketrommelen som røyk i sommer regnes med? *håper*

Skrevet

Det er heeelt typisk ifm min mor. Flere kostbare ting ryker tett oppunder jul. :(

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228996552' post='4036726]

Det er heeelt typisk ifm min mor. Flere kostbare ting ryker tett oppunder jul. :(

''Flere kostbare ting ryker tett oppunder jul.''

Min erfaring er at de tingene man virkelig har bruk for (vaskemaskinen, tørketrommel og oppvaskmaskin osv) ryker rett før man får feriegjester. :-D

Skrevet

Min erfaring er at de tingene man virkelig har bruk for (vaskemaskinen, tørketrommel og oppvaskmaskin osv) ryker rett før man får feriegjester. :-D

Man legger ihvertfall ekstra godt merke til det, da:-)

Som i påska et år - vi var to søstre med menn og barn som var på påskeferie hos moren vår, da vaskemaskina røyk om kvelden onsdag før skjærtorsdag...;-) Snakk om superdårlig timing!

Skrevet

Auau, det er heller ikke bra. Enten når man _virkelig_ trenger det, eller når innholdet i lommeboka er fløyet med fuglen (les: alle andre ting til jul).

Skrevet

Kjøp kvalitet, så slipper du dette. Jeg kan ikke huske sist noe "dyrt" konka hjemme hos oss og langt mindre tre ting på rad.

Skrevet

Kjøp kvalitet, så slipper du dette. Jeg kan ikke huske sist noe "dyrt" konka hjemme hos oss og langt mindre tre ting på rad.

Kvalitet kan også plutselig si takk for seg! Intet varer evig i elektroverden.

Skrevet

bank i bordet ;)

Skrevet

Dyre ting varer dessverre ikke heller evig.

Skrevet

Dyre ting varer dessverre ikke heller evig.

Nei, det er sant, det er heller ikke alltid det som er dyrest er best kvalitet heller.

Jeg ville bare fortelle at jeg tenker på kvalitet når jeg kjøper. Jeg kjøper kun ting på tilbud. Alt i alt betaler jeg ikke noe mer, men får god kvalitet.

Når det er sagt vil jeg tro at jeg har hatt veldig flaks til nå likevel :D

sort som natta
Skrevet

her røk toalett,vask og tv på en gang forrige uke...utrolig irriterende!

Skrevet

her røk toalett,vask og tv på en gang forrige uke...utrolig irriterende!

Merkelig det der. Grusomt irriterende ja.

Nå har jeg hatt begge repratørene innom, men er like langt, begge må ha deler. Vaskemaskinen må ha ny motor ;(

Skrevet

Ikke si det engang, jeg har kjøpt alle hvitevarene mine på en gang, alt er ca 12 år gammelt, og jeg vet at når den første tingen ryker så ryker vel alt.

Alt har til nå vært feilfritt da, bortsett fra lukkemekanismen på vaskemaskina som jeg byttet for et par år siden.

Men kjedelig når sånt skjer ja, huff å huff, og så rett før jul å greier da, utgjort!

Skrevet

Jeg regner med at det går et ras når noe først ryker. Vi kjøpte komfyr, kjøleskap, vaskemaskin og oppvaskmaskin på samme dag og sted i 1994.

*putter penger i banken*

Skrevet

Jeg regner med at det går et ras når noe først ryker. Vi kjøpte komfyr, kjøleskap, vaskemaskin og oppvaskmaskin på samme dag og sted i 1994.

*putter penger i banken*

Jeg kjøpte også kjøleskap, vaskemaskin og oppvaskmaskin samtidig... Fryseskapet er vel 12 år nå, men komfyren bare 2,5 år. Så alt går forhåpentligvis ikke akkurat samtidig hos meg...

Skrevet

Synes å huske at 3 dyre elektriske apparater røk like etterhverandre et år.

Det gjelder kanskje også det samme for dødsfall. I den lille bygda jeg er oppvokst, var det 3 begravelser like før jul et år.

I år er to gamle døde her jeg bor og en gammel der jeg kommer fra. Får håpe døsdallene summeres, så det ikke kommer flere.

Skrevet

Ikke si det engang, jeg har kjøpt alle hvitevarene mine på en gang, alt er ca 12 år gammelt, og jeg vet at når den første tingen ryker så ryker vel alt.

Alt har til nå vært feilfritt da, bortsett fra lukkemekanismen på vaskemaskina som jeg byttet for et par år siden.

Men kjedelig når sånt skjer ja, huff å huff, og så rett før jul å greier da, utgjort!

Jeg skal krysse fingrene for at det ikke ryker mere ;) Håper ikke alt ryker samtidig hos deg....

Skrevet

Synes å huske at 3 dyre elektriske apparater røk like etterhverandre et år.

Det gjelder kanskje også det samme for dødsfall. I den lille bygda jeg er oppvokst, var det 3 begravelser like før jul et år.

I år er to gamle døde her jeg bor og en gammel der jeg kommer fra. Får håpe døsdallene summeres, så det ikke kommer flere.

Huff...det har jeg også hørt ja. Sånt er ekkelt! ",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...