Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Har du sendt ut julekort nå? Det fikk jeg unna i dag,godt det er gjort : ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jah! I går gikk 17 julekort i posten, ett ble levert direkte og nok ett skal leveres direkte så den jobben er unnagjort! ) Har fått ett i posten så langt, men det er jo bare 11. desember ennå så jeg håper det kommer flere. ) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jah! I går gikk 17 julekort i posten, ett ble levert direkte og nok ett skal leveres direkte så den jobben er unnagjort! ) Har fått ett i posten så langt, men det er jo bare 11. desember ennå så jeg håper det kommer flere. ) Koselig med julekort,både å få og gi : ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Nei det har jeg ikke. De blir ikke postlagt før etter helga, på mandag. Men de ligger ferdig skrevet og med frimerke på hjemme. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Der minna du meg på noe! Fort gjort å glemme i julestria : ) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Nei det har jeg ikke. De blir ikke postlagt før etter helga, på mandag. Men de ligger ferdig skrevet og med frimerke på hjemme. Ok,sender vel noen neste uke jeg også hvis jeg har glemt noen,og det skjer jo alltid,hehe. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Ok,sender vel noen neste uke jeg også hvis jeg har glemt noen,og det skjer jo alltid,hehe. Liker å få julekort selv rett før jul, derfor sender jeg også sånn at de ikke kommer så veldig tidlig. Men setter så klart pris på og blir glad for alle julekortene vi får, selv om de skulle komme tidlig i desember 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Kortene er skrevet, men jeg vil ikke sende dem enda. Jeg synes det er litt tidlig. Jeg sender dem en gang i neste uke. Pakkene har jeg fått avgårde. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Kortene er skrevet, men jeg vil ikke sende dem enda. Jeg synes det er litt tidlig. Jeg sender dem en gang i neste uke. Pakkene har jeg fått avgårde. Har fått avgårde pakkene jeg også,det er jo kanskje forsinkelser også nå i disse tider,best å være litt tidlig ute. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Liker å få julekort selv rett før jul, derfor sender jeg også sånn at de ikke kommer så veldig tidlig. Men setter så klart pris på og blir glad for alle julekortene vi får, selv om de skulle komme tidlig i desember Koselig å få julekort rett før jul,blir glad jeg også uansett hvor tid de kommer : ) Tenkte kanskje at det var forsinkelser også rundt disse tider,posten har så mye,men det er vel pakkene som tar lengst tid sikkert. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Koselig å få julekort rett før jul,blir glad jeg også uansett hvor tid de kommer : ) Tenkte kanskje at det var forsinkelser også rundt disse tider,posten har så mye,men det er vel pakkene som tar lengst tid sikkert. Posten anbefaler å sende både julekort og pakker seneset 16. desember. Har sendt avgårde de to gavene som skal nordover i dag da - så slipper jeg å tenke mer på det. Og kortene går på mandag. Da har jeg bare alle de andre julegavene igjen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg bestilt, men ikke motatt de enda... :0) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg bestilt, men ikke motatt de enda... :0) De kommer vel snart,koselig det : ) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Posten anbefaler å sende både julekort og pakker seneset 16. desember. Har sendt avgårde de to gavene som skal nordover i dag da - så slipper jeg å tenke mer på det. Og kortene går på mandag. Da har jeg bare alle de andre julegavene igjen. Ok. Å kjøpe eller levere? Jeg er ferdig med julehandelen for i år,deilig : ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Ok. Å kjøpe eller levere? Jeg er ferdig med julehandelen for i år,deilig : ) Jeg har kun kjøpt de to jeg har sendt avgårde i dag. Og de kjøpte jeg i går. Har bare julegaver til 15 personer igjen.... Og jeg som alltid har pleid å være tidlig ute. Skjønner ikke når jeg skal få unna dette heller, men blir nok ferdig i år også. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 De kommer vel snart,koselig det : ) De gjør nok det. Og er bare et av kortene som skal sendes langt, så de kommer nok frem i tide :0) Koslig med julekort! 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har kun kjøpt de to jeg har sendt avgårde i dag. Og de kjøpte jeg i går. Har bare julegaver til 15 personer igjen.... Og jeg som alltid har pleid å være tidlig ute. Skjønner ikke når jeg skal få unna dette heller, men blir nok ferdig i år også. Ja det går fort unna når en først begynner : ) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 De gjør nok det. Og er bare et av kortene som skal sendes langt, så de kommer nok frem i tide :0) Koslig med julekort! Ja det er det : ) 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har bare sendt dem som skal langt av gårde. Resten sendes vel etter helga, tenker jeg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.