Gå til innhold

Berganssekk i vaskemaskina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det kan jo hende at banan er lettere å få bort : )

Melka luktet jo veldig surt da,usj!

Tro meg, råtten banan overgår det meste jeg har lukta før. :(

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• Lotte :o)

12

• frosken

5

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da bør du i det minste skaffe impregneringsmiddel og impregnere i etterkant. Ellers risikerer du at bøkene hans blir våte.

Ja, jeg har impregnering. Kan jeg ikke bare bruke den samme som på Goretex-skoa våre?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228999526' post='4036787]

Går nok bra. Eddikvann på problemet?

Maskina er ferdig nå, jeg skal opp og snuse på sekken. ;)

Gjest Milde måne
Skrevet

uff da,håper du får det bort!

Skrevet

uff da,håper du får det bort!

Den er ihvertfall adskillig bedre enn den var. :)

Gjest Milde måne
Skrevet

Den er ihvertfall adskillig bedre enn den var. :)

Så bra : )

Skrevet

Der minte du meg på bagen jeg bruker på jobb. Fant en klementin som hadde eksplodert eller noe :o) Halve bagen var våt, og lukta skikkelig råttent. Så der er den i vaskemaskina ;O)

Skrevet

Maskina er ferdig nå, jeg skal opp og snuse på sekken. ;)

Halloooo? Besvimte du av lukta, eller går det bra med deg? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229009481' post='4036913]

Halloooo? Besvimte du av lukta, eller går det bra med deg? ;-)

Lukta kjennes svakt ennå, men det verste er borte. Jeg kjøpte en sånn "ta vekk vond lukt fra sko-spray" og spraya på også, så nå henger den til tørk på badet. :)

Det der var faktisk en mammaopplevelse som scora ganske høyt på disgusting-skalaen, ass! :(

Skrevet

Lukta kjennes svakt ennå, men det verste er borte. Jeg kjøpte en sånn "ta vekk vond lukt fra sko-spray" og spraya på også, så nå henger den til tørk på badet. :)

Det der var faktisk en mammaopplevelse som scora ganske høyt på disgusting-skalaen, ass! :(

*hoho* Ser for meg masse grimaser, hehe! Men som den flinke mamma'n du er, så fiksa du sekken med glans! :-)

Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229009832' post='4036921]

*hoho* Ser for meg masse grimaser, hehe! Men som den flinke mamma'n du er, så fiksa du sekken med glans! :-)

Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s*

''Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s*''

_Noen_ menn.... *Sukk*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229009832' post='4036921]

''Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s*

''

Og ennå verre: "Noen" menn hadde rista på hodet, pælma sekken og krevd at eksen kjøpte ny.

;)

Skrevet

Ja, jeg har impregnering. Kan jeg ikke bare bruke den samme som på Goretex-skoa våre?

Nei, Du skal ha egen tekstilimpregnering.

Skrevet

Nei, Du skal ha egen tekstilimpregnering.

Gudbedre. :(

Skrevet

Du skulle jo ut å handle!

Får skaffe det i morra. Sekken må uansett tørke før jeg impregnerer, og han kan bruke regntrekket på hvis det snør i morra.

Skrevet

Får skaffe det i morra. Sekken må uansett tørke før jeg impregnerer, og han kan bruke regntrekket på hvis det snør i morra.

Kremmmt... en del impregneringstyper skal has på mens den er våt...

Du må selvfølgelig høre på gode råd _før_ du gjør ting heretter...*s*

Skrevet

Kremmmt... en del impregneringstyper skal has på mens den er våt...

Du må selvfølgelig høre på gode råd _før_ du gjør ting heretter...*s*

Makan til jåleri.

Skrevet

Det var ikke noe særlig å finne en mateske med mosegrønne brødskiver som hadde ligget og godgjort seg i sekken hele sommerferien heller;o) Det er vel unødvendig å si at hele matboksen gikk i søpla:-)

Skrevet

Guttungen her sølte melk i sekken sin,den måtte vi bare kaste for det hjalp ikke å vaske den.

Nei - ikke si det, da! Minstemor her kom hjem med sekken full av melk i dag... Og det er en slik oransje 1.-klassesekk...

Prøvde du å vaske den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...