mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Ja det kan jo hende at banan er lettere å få bort : ) Melka luktet jo veldig surt da,usj! Tro meg, råtten banan overgår det meste jeg har lukta før. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Da bør du i det minste skaffe impregneringsmiddel og impregnere i etterkant. Ellers risikerer du at bøkene hans blir våte. Ja, jeg har impregnering. Kan jeg ikke bare bruke den samme som på Goretex-skoa våre? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228999526' post='4036787] Går nok bra. Eddikvann på problemet? Maskina er ferdig nå, jeg skal opp og snuse på sekken. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Tro meg, råtten banan overgår det meste jeg har lukta før. uff da,håper du får det bort! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 uff da,håper du får det bort! Den er ihvertfall adskillig bedre enn den var. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Den er ihvertfall adskillig bedre enn den var. Så bra : ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Der minte du meg på bagen jeg bruker på jobb. Fant en klementin som hadde eksplodert eller noe ) Halve bagen var våt, og lukta skikkelig råttent. Så der er den i vaskemaskina ;O) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Maskina er ferdig nå, jeg skal opp og snuse på sekken. Halloooo? Besvimte du av lukta, eller går det bra med deg? ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229009481' post='4036913] Halloooo? Besvimte du av lukta, eller går det bra med deg? ;-) Lukta kjennes svakt ennå, men det verste er borte. Jeg kjøpte en sånn "ta vekk vond lukt fra sko-spray" og spraya på også, så nå henger den til tørk på badet. Det der var faktisk en mammaopplevelse som scora ganske høyt på disgusting-skalaen, ass! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Lukta kjennes svakt ennå, men det verste er borte. Jeg kjøpte en sånn "ta vekk vond lukt fra sko-spray" og spraya på også, så nå henger den til tørk på badet. Det der var faktisk en mammaopplevelse som scora ganske høyt på disgusting-skalaen, ass! *hoho* Ser for meg masse grimaser, hehe! Men som den flinke mamma'n du er, så fiksa du sekken med glans! :-) Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229009832' post='4036921] *hoho* Ser for meg masse grimaser, hehe! Men som den flinke mamma'n du er, så fiksa du sekken med glans! :-) Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s* ''Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s*'' _Noen_ menn.... *Sukk* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229009832' post='4036921] *hoho* Ser for meg masse grimaser, hehe! Men som den flinke mamma'n du er, så fiksa du sekken med glans! :-) Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s* ''Hva gjør man ikke... sier jeg bare! Men en _mann_ hadd rista på hodet, pælma sekken og kjøpt ny. *s* '' Og ennå verre: "Noen" menn hadde rista på hodet, pælma sekken og krevd at eksen kjøpte ny. 0 Siter
frosken Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Ja, jeg har impregnering. Kan jeg ikke bare bruke den samme som på Goretex-skoa våre? Nei, Du skal ha egen tekstilimpregnering. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Nei, Du skal ha egen tekstilimpregnering. Gudbedre. 0 Siter
frosken Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Gudbedre. Du skulle jo ut å handle! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Du skulle jo ut å handle! Får skaffe det i morra. Sekken må uansett tørke før jeg impregnerer, og han kan bruke regntrekket på hvis det snør i morra. 0 Siter
frosken Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Får skaffe det i morra. Sekken må uansett tørke før jeg impregnerer, og han kan bruke regntrekket på hvis det snør i morra. Kremmmt... en del impregneringstyper skal has på mens den er våt... Du må selvfølgelig høre på gode råd _før_ du gjør ting heretter...*s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Kremmmt... en del impregneringstyper skal has på mens den er våt... Du må selvfølgelig høre på gode råd _før_ du gjør ting heretter...*s* Makan til jåleri. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Tro meg, råtten banan overgår det meste jeg har lukta før. Det var ikke noe særlig å finne en mateske med mosegrønne brødskiver som hadde ligget og godgjort seg i sekken hele sommerferien heller;o) Det er vel unødvendig å si at hele matboksen gikk i søpla:-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Guttungen her sølte melk i sekken sin,den måtte vi bare kaste for det hjalp ikke å vaske den. Nei - ikke si det, da! Minstemor her kom hjem med sekken full av melk i dag... Og det er en slik oransje 1.-klassesekk... Prøvde du å vaske den? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.