henrikke71 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Nå reiser jeg på ferie og ønsker dermed dere alle en super god jul. Jeg er nå så sprekkeferdig etter å fortelle kjæresten om min lille hemmelighet, at jeg får problemer med å holde meg til på søndag. Som om ikke det er nok skal jeg møte "svigers" i morgen, og holde maska overfor dem også:-D Jeg kommer nok innom neste uke for å fortelle litt, men hvis ikke må dere ha en deilig jul og et godt nytt år! 0 Siter
Luska Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 God ferie, og lykke til med avsløringen til kjæresten din! Du får oppdatere oss om hvordan du fortalte det og hva hans reaksjon ble. ) 0 Siter
ekte nick Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 God ferie, og lykke til med avsløringen til kjæresten din! Du får oppdatere oss om hvordan du fortalte det og hva hans reaksjon ble. ) Hvilken hemmelighet? Du kan da vel fortelle den til oss?!! 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 God tur og lykke til med avsløringen : ) Så må du ha en fin jul! 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har ikke fulgt med her, men er hemmeligheten at du er gravid? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Takk for koslige svar. Selvsagt måtte jeg ta dol med på ferie..men kun til jeg møter kjæresten på søndag;-) Og ja, hemmeligheten er at jeg har bolle i ovnen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.