Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=328 Litt lang, men litt morsom også 23 av 25 her - bommet i hvertfall på 21 og på den med Colt'en... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Skjønte ikke helt om man skulle tippe hva som var riktig oversettelse eller hva de sprø oversetterne hadde oversatt det til,- så jeg tok ikke testen....men lo høyt og godt her over oversettelsen av denne: In court, you will be faced with manslaughter 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Skjønte ikke helt om man skulle tippe hva som var riktig oversettelse eller hva de sprø oversetterne hadde oversatt det til,- så jeg tok ikke testen....men lo høyt og godt her over oversettelsen av denne: In court, you will be faced with manslaughter 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg fikk 25/25 denne gangen - har tatt den en gang før, og da bommet jeg på Banana Republic! ;-) *ikke merkebevisst* 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Skjønte ikke helt om man skulle tippe hva som var riktig oversettelse eller hva de sprø oversetterne hadde oversatt det til,- så jeg tok ikke testen....men lo høyt og godt her over oversettelsen av denne: In court, you will be faced with manslaughter Jeg kjenner igjen et par av oversettelsestabbene fra tv. Make up sex er jo en klassiker, men jeg husker også da kongen av Queens sa om kona "You're a keeper" og det ble oversatt helt feil...;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg fikk 25/25 denne gangen - har tatt den en gang før, og da bommet jeg på Banana Republic! ;-) *ikke merkebevisst* Oi, ikke verst! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.