cathlin Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Kan alle sammen vennligst trekke inn på treningsforumet? Det er plass til alle. Jeg har f.eks et spørsmål der inne om skismøring, så det hadde vært fint om alle kunne begynne å interessere seg for ski og smøring av ski. Er det så mye å be om? Takk. Vennlig hilsen 0 Siter
Orio Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Diskutere skismøring? Det er mye å be om. Men en liten titt inn på treningsforum er bare hyggelig. Lenge siden jeg har vært der. Har frosken fått deg ut i løypa? Var det ikke i fjor vinter vi skulle holde oss samlet og stå imot skipresset? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 ''Er det så mye å be om?'' Ja. Sorry. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Du finner ikke meg på treningsforumet i hvert fall, og skismørning har jeg overhodet ikke greie på... 0 Siter
frosken Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Diskutere skismøring? Det er mye å be om. Men en liten titt inn på treningsforum er bare hyggelig. Lenge siden jeg har vært der. Har frosken fått deg ut i løypa? Var det ikke i fjor vinter vi skulle holde oss samlet og stå imot skipresset? Pøh! Cathlin er jo den eneste med litt vett i hodet på dette området. 0 Siter
frosken Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Avhandling om skismøring er nå avlevert. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Avhandling om skismøring er nå avlevert. Karakter: A 0 Siter
cathlin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Du finner ikke meg på treningsforumet i hvert fall, og skismørning har jeg overhodet ikke greie på... Karakter: F 0 Siter
cathlin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 ''Er det så mye å be om?'' Ja. Sorry. Karakter: F 0 Siter
cathlin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Diskutere skismøring? Det er mye å be om. Men en liten titt inn på treningsforum er bare hyggelig. Lenge siden jeg har vært der. Har frosken fått deg ut i løypa? Var det ikke i fjor vinter vi skulle holde oss samlet og stå imot skipresset? I fjor vinter er bare et sort hull i hukommelsen min. Beklager. Kan ikke huske en slik avtale ha blitt inngått. Bare la deg hjernevaske, så går alt så meget enklere. 0 Siter
Orio Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Pøh! Cathlin er jo den eneste med litt vett i hodet på dette området. Cathlin har mye vett, hun. Men ikke akkurat på dette området. Hun har jo rett og slett blitt hjernevasket av deg. Kanskje ikke så rart at du er fornøyd? 0 Siter
Orio Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 I fjor vinter er bare et sort hull i hukommelsen min. Beklager. Kan ikke huske en slik avtale ha blitt inngått. Bare la deg hjernevaske, så går alt så meget enklere. Jeg har skjønt det. Frosken er på langt nær så masete nå som jeg har oppdaget gleden ved trening. Men er redd det kan slå litt tilbake på meg selv: hun har jo da erfart at det nytter å mase. Jeg får sette min lit til en snøfattig vinter. Selv ikke frosken kan være tilhenger av skigåing på barmark. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har skjønt det. Frosken er på langt nær så masete nå som jeg har oppdaget gleden ved trening. Men er redd det kan slå litt tilbake på meg selv: hun har jo da erfart at det nytter å mase. Jeg får sette min lit til en snøfattig vinter. Selv ikke frosken kan være tilhenger av skigåing på barmark. ''Selv ikke frosken kan være tilhenger av skigåing på barmark.'' Rulleski? 0 Siter
Orio Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 ''Selv ikke frosken kan være tilhenger av skigåing på barmark.'' Rulleski? Har enda ikke lest noen anbefalinger fra frosken om å bruke rulleski. Sykkel er visst det store på barmark, og der er vi helt på linje. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Har enda ikke lest noen anbefalinger fra frosken om å bruke rulleski. Sykkel er visst det store på barmark, og der er vi helt på linje. Da får du kjøpe piggdekk til sykkelen så du kan sykle i vinter. ) 0 Siter
adelie Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Du har alt for mange spørsmål om smøring. Du må legge lista mye lavere, hvis du er nybegynner. Og du trenger et kurs hvis du skal finne ut av alt det der. Men nå er det ikke sååå nøye hvis du ikke skal vinne konkurranser da. Behøver virkelig ikke den fulle og hele vitenskap rundt smøring! 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Du har alt for mange spørsmål om smøring. Du må legge lista mye lavere, hvis du er nybegynner. Og du trenger et kurs hvis du skal finne ut av alt det der. Men nå er det ikke sååå nøye hvis du ikke skal vinne konkurranser da. Behøver virkelig ikke den fulle og hele vitenskap rundt smøring! Jeg trenger faktisk den fulle og hele vitenskapen om smøring. Jeg er interessert i det. Dette var bare starten på en lang lang serie av spørrerunder kring temaet, så derfor har dere også tid til å sette dere inn i saker og ting, :-) 0 Siter
Gjest helt ærlig Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg trenger faktisk den fulle og hele vitenskapen om smøring. Jeg er interessert i det. Dette var bare starten på en lang lang serie av spørrerunder kring temaet, så derfor har dere også tid til å sette dere inn i saker og ting, :-) Jeg kan vel knapt komme på et område jeg har mindre interesse av å sette meg inn i enn skismørning.o) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Jeg kan vel knapt komme på et område jeg har mindre interesse av å sette meg inn i enn skismørning.o) Vær sporty og ta det som en utfordring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.