Gjest helt ærlig Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Vær sporty og ta det som en utfordring. Ikke en gang for deg cathlin:o) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Ikke en gang for deg cathlin:o) Karakter: F 0 Siter
adelie Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg trenger faktisk den fulle og hele vitenskapen om smøring. Jeg er interessert i det. Dette var bare starten på en lang lang serie av spørrerunder kring temaet, så derfor har dere også tid til å sette dere inn i saker og ting, :-) Hvis du virkelig er interessert i det, mener jeg at det er mest sannsynlig at du allerede kjenner svarene på flere av spørsmålene du hadde. Jeg er også interessert, men etter et smørekurs, fant jeg ut at jeg i grunnen hadde det veldig bra som jeg hadde det, og at skia funka bra. Hvis du derimot har en garasje, vil kjøpe smørebenk, brenner etc etc, så lykke til. Men først trenger du litt basiskunnskaper, Da vil du også få testet hvor innmari interessert du egentlig er i dette på et "hobbyelite"-nivå. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Hvis du virkelig er interessert i det, mener jeg at det er mest sannsynlig at du allerede kjenner svarene på flere av spørsmålene du hadde. Jeg er også interessert, men etter et smørekurs, fant jeg ut at jeg i grunnen hadde det veldig bra som jeg hadde det, og at skia funka bra. Hvis du derimot har en garasje, vil kjøpe smørebenk, brenner etc etc, så lykke til. Men først trenger du litt basiskunnskaper, Da vil du også få testet hvor innmari interessert du egentlig er i dette på et "hobbyelite"-nivå. ''Hvis du virkelig er interessert i det, mener jeg at det er mest sannsynlig at du allerede kjenner svarene på flere av spørsmålene du hadde.'' Dette er en helt ny interesse for meg, så da roter jeg en del i starten for å finne sammenhengene. ''Jeg er også interessert, men etter et smørekurs, fant jeg ut at jeg i grunnen hadde det veldig bra som jeg hadde det, og at skia funka bra.'' Du er interessert: kjempebra:-) Jeg var også på et smørekurs, og prøvde å supe til meg alt som ble sagt. Etterpå blakka jeg meg på smøring og diverse. ''Hvis du derimot har en garasje, vil kjøpe smørebenk, brenner etc etc, så lykke til. Men først trenger du litt basiskunnskaper, Da vil du også få testet hvor innmari interessert du egentlig er i dette på et "hobbyelite"-nivå. :)'' Jeg har strykejern og tilgang til kjeller og har allerede prøvd å smøre litt. Det var morsomt, men ser at jeg må prøve meg litt frem, og at teorien ikke alltid funker i praksis. Klart at jeg vil inn på hobbyelitenivået:-) 0 Siter
adelie Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 ''Hvis du virkelig er interessert i det, mener jeg at det er mest sannsynlig at du allerede kjenner svarene på flere av spørsmålene du hadde.'' Dette er en helt ny interesse for meg, så da roter jeg en del i starten for å finne sammenhengene. ''Jeg er også interessert, men etter et smørekurs, fant jeg ut at jeg i grunnen hadde det veldig bra som jeg hadde det, og at skia funka bra.'' Du er interessert: kjempebra:-) Jeg var også på et smørekurs, og prøvde å supe til meg alt som ble sagt. Etterpå blakka jeg meg på smøring og diverse. ''Hvis du derimot har en garasje, vil kjøpe smørebenk, brenner etc etc, så lykke til. Men først trenger du litt basiskunnskaper, Da vil du også få testet hvor innmari interessert du egentlig er i dette på et "hobbyelite"-nivå. :)'' Jeg har strykejern og tilgang til kjeller og har allerede prøvd å smøre litt. Det var morsomt, men ser at jeg må prøve meg litt frem, og at teorien ikke alltid funker i praksis. Klart at jeg vil inn på hobbyelitenivået:-) ''Etterpå blakka jeg meg på smøring og diverse. '' Det viktigste er jo faktisk å GÅ på skia. Og du kommer langt med blå extra og universalklister pluss en skrape, og noe å fjerne klister med. Men jeg har kanskej ikke fått med meg at du allerede er en racer i løypa?? 0 Siter
cathlin Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 ''Etterpå blakka jeg meg på smøring og diverse. '' Det viktigste er jo faktisk å GÅ på skia. Og du kommer langt med blå extra og universalklister pluss en skrape, og noe å fjerne klister med. Men jeg har kanskej ikke fått med meg at du allerede er en racer i løypa?? Mja, mjo,, jeg tenker at teorigrunnlaget også er viktig. Og forståelsen for hele smøreprosessen. Jeg lurer også på hva ski er laget av og hvordan de har forsket seg frem til rett sammensetning, osv. Og hele historien, våre forfedre som oppfant skien og hvilken betydning fremkomstmidlet har hatt i historien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.