Gå til innhold

Trenger tips - stroppeløs kjole

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan få til
Skrevet

Jeg skal ha på meg en stroppeløs kjole i et selskap jeg skal i om en uke. Jeg har middels store pupper og skal ha en stroppeløs bh under. Men jeg føler liksom ikke at det blir noe push up av dette. Jeg ser jo stadigvekk kjendiser på den røde løperen med pupper nesten under halsen (det vil ikke jeg ha altså), men hvordan får de det til? Mine pupper er nokså spretne men de spretter jo ikke oppover av den grunn.

Jeg vil ha det sånn som henne:

http://fileserver.glam.com/glampress/fashion/straplessd/actressamcopy.jpg

Jeg kom over dette bildet også:

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://bp0.blogger.com/_s5vfRP-dx3E/R0-iNcYmM-I/AAAAAAAAC5M/9phaC4Wrkjk/s320/Monica_Bellucci.jpg&imgrefurl=http://celebritybustout.blogspot.com/2007/11/monica-bellucci-in-strapless-dress.html&usg=__DdVK6ROAGfkBgzX1aGzyOF1wUM0=&h=320&w=212&sz=12&hl=no&start=30&um=1&tbnid=kwup7KMA4sZ6IM:&tbnh=118&tbnw=78&prev=/images%3Fq%3Dliz%2Bhurley%2Bstrapless%2Bdress%26start%3D18%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN

Men sånn vil jeg _ikke_ ha det - dog skjønner jeg absolutt ikke hvordan de får det til.

Gjest hvordan få til
Skrevet

Silikon...

Ja jeg får vel kanskje innse at jeg ikke kan få det sånn med mindre jeg tar silikon..noe jeg absolutt ikke har tenkt til å ta :)

Gjest hvordan få til
Skrevet

Stroppeløse bh-er noe herk. Gå heller for gaffateip;)

Hmm.. var det et seriøst forslag? Går det altså? Kanskje hvis jeg strammer hardt med gaffateip på undersiden av puppene så vil det pushe dem opp? hehe..herregud det hørtes jo helt sprøtt ut..

Skrevet

Hmm.. var det et seriøst forslag? Går det altså? Kanskje hvis jeg strammer hardt med gaffateip på undersiden av puppene så vil det pushe dem opp? hehe..herregud det hørtes jo helt sprøtt ut..

Jeg tuller ikke:) Jeg har brukt det selv når jeg har hatt på meg kjoler det er umulig å finne passende bh til. Det funker i alle fall bedre enn håpløse bh-er som enten synes over kanten på kjolen eller som ikke støtter som de skal. Litt vondt å få av da, og kanskje ikke så innmari sexy hvis det nå skulle ha seg sånn at det blir noe julebordsex på deg;)

Skrevet

Sånn unaturlig kløft er helt ut - nå skal det hele se mer naturlig ut :-).

Men cluet er å ha en veldig god BH, ikke en hvilken som helst stroppeløs BH. Den må blant annet sitte stramt rundt, kanskje du må ned i viddestørrelse? Har du prøvd f.eks. Wonderbra?

Skrevet

Kjøp en stroppeløs BH (evt med Push-up) med ganske stram "reim" (hva heter det?) rundt. Jeg har slike og de fungerer veldig bra under stroppeløse kjoler. Nå har ikke jeg veldig store pupper, men vil tro det kan funke allikevel?

Gjest hvordan få til
Skrevet

Sånn unaturlig kløft er helt ut - nå skal det hele se mer naturlig ut :-).

Men cluet er å ha en veldig god BH, ikke en hvilken som helst stroppeløs BH. Den må blant annet sitte stramt rundt, kanskje du må ned i viddestørrelse? Har du prøvd f.eks. Wonderbra?

Jeg bryr meg ikke så mye om det er inn eller ut - jeg bryr meg om hva jeg selv synes er finest:)

Ja jeg må kanskje revurdere den stroppeløse bh'en jeg har og gå til innkjøp av en som kanskje er bedre:)

Skrevet

Døh, hu første er jo knapt 20 og har naturlig sprettpupp, og hu andre har jo en liten kilo silikon i sine. De trenger ikke BH noen av dem for å få kløft.

Sorry.

Gjest hvordan få til
Skrevet

Døh, hu første er jo knapt 20 og har naturlig sprettpupp, og hu andre har jo en liten kilo silikon i sine. De trenger ikke BH noen av dem for å få kløft.

Sorry.

Jeg er ikke mye eldre enn 20 selv :)

Men silikon har jeg ikke.

Skrevet

Jeg er ikke mye eldre enn 20 selv :)

Men silikon har jeg ikke.

OK - da har du en annen type pupper enn hu første.

Seriøst: Jeg aner ikke hvordan man kan få til sånne sprettpupper når det er tomt for sprett i puppen. Sjøl har jeg ikke igjen noe å lage sprett av, jeg er fornøyd bare jeg får dem over bukselinninga (det betinger riktignok at jeg må lene meg litt framover, men man blir jo vant til alt). Alternativt må jeg bruke en svindyr BH som gjør alt som gjøres kan med det som er igjen.

;-)

God fest, da, uansett!

Gjest hvordan få til
Skrevet

OK - da har du en annen type pupper enn hu første.

Seriøst: Jeg aner ikke hvordan man kan få til sånne sprettpupper når det er tomt for sprett i puppen. Sjøl har jeg ikke igjen noe å lage sprett av, jeg er fornøyd bare jeg får dem over bukselinninga (det betinger riktignok at jeg må lene meg litt framover, men man blir jo vant til alt). Alternativt må jeg bruke en svindyr BH som gjør alt som gjøres kan med det som er igjen.

;-)

God fest, da, uansett!

Jeg har ganske spretne pupper og er fornøyd med de.. men jeg vil på en måte at de skal dyttes oppover slik at det blir konturer over kjolekanten om du skjønner. De færreste puppene peker oppover, det er vel mer normalt med bortover og nedover :)

Men men jeg tror jeg ihvertfal skal gå til innkjøp av en bedre stroppeløs bh og se om det hjelper :)

Takk for hilsenen, festen blir nok bra uansett :D

Skrevet

Ta med deg kjolen til en undertøysbutikk og forklar hva du er ute etter. Da kan du prøve forskjellige BHer med kjolen. Jeg har gjort det et par ganger og har vært veldig fornøyd. Riktig størrelse får du også. Oppdaget jo at det jeg trodde passet visstnok ikke passet i det hele tatt :-)

Skrevet

Jeg har ganske spretne pupper og er fornøyd med de.. men jeg vil på en måte at de skal dyttes oppover slik at det blir konturer over kjolekanten om du skjønner. De færreste puppene peker oppover, det er vel mer normalt med bortover og nedover :)

Men men jeg tror jeg ihvertfal skal gå til innkjøp av en bedre stroppeløs bh og se om det hjelper :)

Takk for hilsenen, festen blir nok bra uansett :D

Cluet er sikkert å gå til en skikkelig undertøysforretning, og la Lindex, Cubus og H&M seile sin egen (undertøys)sjø.

:-)

Skrevet

Skulle gjerne prøvd den men selv om jeg bestiller idag rekker jeg nok ikke få den før selskapet som er neste lørdag :-/

De leverte i løpet av 2-4 dager da jeg bestilte.

Om den ikke rekker frem kan du bare sende den tilbake.

:0)

Gjest hvordan få til
Skrevet

De leverte i løpet av 2-4 dager da jeg bestilte.

Om den ikke rekker frem kan du bare sende den tilbake.

:0)

Da var den bestilt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...