Gå til innhold

Trenger tips - stroppeløs kjole

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan få til
Skrevet

De leverte i løpet av 2-4 dager da jeg bestilte.

Om den ikke rekker frem kan du bare sende den tilbake.

:0)

Forresten, sitter den bra? Og kan du få til noe kløft med den?

Skrevet

Forresten, sitter den bra? Og kan du få til noe kløft med den?

Jeg har ikke fått prøvd min så mye, men syns det var litt vanskelig.. Men jeg lurer på om jeg kanskje har litt for store bryster.. Men jeg fikk det til et par ganger. Men jeg har bare øvd meg, ikke brukt den under klær enda.

Vet om et par med midre bryster som er kjempe fornøyd!

De får løft og kløft ;0) Og den sitter visst kjempe bra.

Skrevet

Nr 2 = Helium...

''Nr 2 = Helium...''

*Fnis* Var forøvrig borti noen kjendiser i et blad her om dagen som hadde en unge som het Helium...

Persille1365381127
Skrevet

Dersom toppen av kjolen er for trang får du sånne pupper.

Jeg har en korsett-kjole som er sånn, og når jeg strammer inn den øverst får jeg mye pupp over kanten...

Men jeg har ikke klart å få det til med noen bh'er, heller ingen av de som foreslås under her.

Gjest hvordan få til
Skrevet

Dersom toppen av kjolen er for trang får du sånne pupper.

Jeg har en korsett-kjole som er sånn, og når jeg strammer inn den øverst får jeg mye pupp over kanten...

Men jeg har ikke klart å få det til med noen bh'er, heller ingen av de som foreslås under her.

Jeg har gått ned noen kilo den siste mnd, det skulle jeg egentlig ikke gjort da hehe.

Jeg prøvde å igår å knyte en silketråd rundt brystene og ryggen slik at tråden gikk over puppene om du skjønner. Knyttet tråden hardt over puppene slik at de ble presset oppover. Så kanskje jeg skal gjøre det, evnte prøve trikset med gaffa teip :)

Har også bestilt unbra så får se om det hjelper :)

Skrevet

Teip. Helt seriøst.

Det finnes egen puppeteip å få kjøpt, mens andre nøyer seg med feks gaffa.

Gjest hvordan få til
Skrevet

Teip. Helt seriøst.

Det finnes egen puppeteip å få kjøpt, mens andre nøyer seg med feks gaffa.

Tusen takk da skal jeg ihvertfal prøve gaffateip. Har hørt om eget puppeteip men vet ikke hvor man får tak i sånt.

Var på cubus og der hadde de en teip man plasserer under puppen og skal liksom dra puppen opp med teipen. Det funket ikke for å si det sånn ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...