Gå til innhold

Perlebutikk i Oslo??

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Er det noen her inne som har peiling om det finnes en butikk i Oslo nå, som selger perler og tilbehør til smykkelaging i løs vekt??

Noe alla Perlemor som lå i Akersgata...trodde de skulle fortsette med nettbutikk, men det er mulig de har skiftet navn...eller??

Noen som har peiling...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vet de har slikt på Tangensenteret på Nesodden. I butikken over gangen for Meny. Er det Jernia som er der, tro?

Kanskje Jernia i Oslo har det også?

Skrevet

Jeg vet de har slikt på Tangensenteret på Nesodden. I butikken over gangen for Meny. Er det Jernia som er der, tro?

Kanskje Jernia i Oslo har det også?

Panduro har i alle fall et stort utvalg av smykkesteiner og treperler etc, masse fint, og alt tilbehør for å lage.

Men det er kanskje ikke det du er ute etter?

hjernetrimmern
Skrevet

Panduro har i alle fall et stort utvalg av smykkesteiner og treperler etc, masse fint, og alt tilbehør for å lage.

Ikke helt det nei, den kjenner jeg godt til...:-)

Men en butikk der du handler akkurat så mye du vil, og betaler for antall gram du ønsker...

Skrevet

Psst: Denne var sikkert til trådstarter:)

Annonse

Skrevet

Ligger en på Triaden i Lørenskog. Perlemama eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...