hjernetrimmern Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Er det noen her inne som har peiling om det finnes en butikk i Oslo nå, som selger perler og tilbehør til smykkelaging i løs vekt?? Noe alla Perlemor som lå i Akersgata...trodde de skulle fortsette med nettbutikk, men det er mulig de har skiftet navn...eller?? Noen som har peiling... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg vet de har slikt på Tangensenteret på Nesodden. I butikken over gangen for Meny. Er det Jernia som er der, tro? Kanskje Jernia i Oslo har det også? 0 Siter
ekte nick Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg vet de har slikt på Tangensenteret på Nesodden. I butikken over gangen for Meny. Er det Jernia som er der, tro? Kanskje Jernia i Oslo har det også? Panduro har i alle fall et stort utvalg av smykkesteiner og treperler etc, masse fint, og alt tilbehør for å lage. Men det er kanskje ikke det du er ute etter? 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Panduro har i alle fall et stort utvalg av smykkesteiner og treperler etc, masse fint, og alt tilbehør for å lage. Men det er kanskje ikke det du er ute etter? Ikke helt det nei, den kjenner jeg godt til...:-) Men en butikk der du handler akkurat så mye du vil, og betaler for antall gram du ønsker... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Panduro har i alle fall et stort utvalg av smykkesteiner og treperler etc, masse fint, og alt tilbehør for å lage. Men det er kanskje ikke det du er ute etter? Psst: Denne var sikkert til trådstarter:) 0 Siter
songbirdy Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Perlehuset/knappehuset nederst i Bogstadveien - sidegate som heter Grønnegata: http://www.perlehuset.no/ 0 Siter
flowy Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Det ligger en i Kirkeveien også. Tror den heter Tartaruga. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Ligger en på Triaden i Lørenskog. Perlemama eller noe sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.