Gå til innhold

Vondt i ryggen av høyhæla sko?

Anbefalte innlegg

Gjest pent men
Skrevet

Jeg pleier ikke å gå i høyhæla sko men gikk med det et par timer på onsdag. Nå ha jeg hatt vondt på venstre side i ryggen og nedover det ene låret i to dager etterpå. Andre som får ryggsmerter av høyhæla sko?

Skrevet

Har fått vondt en gang, men da var hælen skjev, så jeg brukte vel musklene feil...

:0)

Skrevet

Når det er lenge siden jeg har hatt høye hæler på skoa, så kan jeg få skikkelig vondt i ryggen. Og nedover i låra.

Det går seg dog til, men det er nok lurt å "gå seg opp" hvis man har tenkt å øke høyden med atskillige cm.

Skrevet

Jeg kan overhodet ikke bruke høyhælte sko lenger, dessverre:-( Jeg får vondt alle steder, men vondtene mine er en historie for seg da, så jeg kan nok ikke svare hvordan "normale" mennesker reagerer på slikt:-)

Skrevet

Kjøp deg heller noen rålekre sko med l-a-v-e hæler.

Ser jo sexy, ev horete ut, med høye. OG de færreste går pent i dem.

Da heller burka. Like hemmende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...