Gjest pent men Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg pleier ikke å gå i høyhæla sko men gikk med det et par timer på onsdag. Nå ha jeg hatt vondt på venstre side i ryggen og nedover det ene låret i to dager etterpå. Andre som får ryggsmerter av høyhæla sko? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Har fått vondt en gang, men da var hælen skjev, så jeg brukte vel musklene feil... :0) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Når det er lenge siden jeg har hatt høye hæler på skoa, så kan jeg få skikkelig vondt i ryggen. Og nedover i låra. Det går seg dog til, men det er nok lurt å "gå seg opp" hvis man har tenkt å øke høyden med atskillige cm. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg kan overhodet ikke bruke høyhælte sko lenger, dessverre:-( Jeg får vondt alle steder, men vondtene mine er en historie for seg da, så jeg kan nok ikke svare hvordan "normale" mennesker reagerer på slikt:-) 0 Siter
adelie Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Kjøp deg heller noen rålekre sko med l-a-v-e hæler. Ser jo sexy, ev horete ut, med høye. OG de færreste går pent i dem. Da heller burka. Like hemmende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.