Gjest begynner å bli bekymret Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Til tider får jeg en uro i beina. Nesten som om de står i veien. Vet ikke hva jeg skal gjøre av de, akkurat som om jeg blir nervøs i beina, men det varer ikke lenge. Jeg bruker piller så jeg lurer på om det kan ha noe sammenheng. Er redd for blodpropp. Har dårlig blodsirkulasjon, er stadig kald på beina, i det siste har jeg opplevd at tærne har blitt numne. Begynner å bli bekymret. Tenkte jeg skulle høre med dere her før jeg går til lege.... 0 Siter
sort som natta Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 har du for mye væske i kroppen kanskje? 0 Siter
Gjest begynner å bli bekymret Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 har du for mye væske i kroppen kanskje? Kanskje, men hvordan skal jeg vite om jeg har? 0 Siter
sort som natta Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Kanskje, men hvordan skal jeg vite om jeg har? skulle tro legen kunne sjekket det?selv har jeg iallefall fått vanndrivende med god effekt for beina. hvis du trykker,og de hvite merkene etter fingrene i huden sitter fast lenge har du mye vann i kroppen...(dårlig til å forklare,sorry) 0 Siter
Gjest begynner å bvli bekymret Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 skulle tro legen kunne sjekket det?selv har jeg iallefall fått vanndrivende med god effekt for beina. hvis du trykker,og de hvite merkene etter fingrene i huden sitter fast lenge har du mye vann i kroppen...(dårlig til å forklare,sorry) Har du hatt samme problem? 0 Siter
sort som natta Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Har du hatt samme problem? ja.men de vanndrivende hjalp meg.fortsatt litt urolig i beina til tider,men det kommer og går.har vært verre før 0 Siter
Gjest begynner å bli bekymret Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 ja.men de vanndrivende hjalp meg.fortsatt litt urolig i beina til tider,men det kommer og går.har vært verre før Takk for svar. Skal spørre legen neste gang jeg er der. 0 Siter
fresja Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Urolie ben kan skyldes mangel på magnesium. Kjøp tabletter og/eller spis brokkoli. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Sjekk pakningsvedlegget til pillene dine. Mulig det står oppført som bivirkning? Hører flere som har diverse nye plager i startfasen på medisiner. Bekymringer løses lettes hos legen når de handler om kroppen. Vet bare med meg selv at psyken kan spille oss et puss når en først begynner å bekymre seg for noe. Og da er ballen igang og ruller.....og drar med seg mye på veien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.