Gå til innhold

Årets julebruser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle jo ha kjøpt en av hver, så jeg kunne sammenlikne. Nå var det ei uke siden vi hadde brus sist, og da var det CB's. Men vi må ha noe mer, for vi får besøk i morgen, så da får jeg prøve å få tak i CB, og sammenlikne den lille skvetten som er igjen med Berentsens :-)

ja, lurt. Jeg tror nok du kjenner forskjell :)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

11

• pekkaline

6

• Babette

5

• candyqueen_83

4

Skrevet

er appelsinjuice skadelig?jeg drikker minst et glass om dagen hver dag..men utenom juice stort sett vann,te og kaffe.drikker aldri melk elleer saft.det haar jeg aldri likt..

Nei, appelsinjuice er like sunt som appelsin.

Skrevet

Oi, så ikke at du hadde skrevet prisen :o) Brusen er veldig god. Kjøper light jeg da. Vet ikke om den med sukker smaker det sammè?

Jeg kjøper også light. Gidder ikke alt det sukkeret! ;-)

Skrevet

Du trimmer jo så mye at du holder alt i sjakk med sprekheten din. Så du drikker din cola med god samvittighet.

Jeg skulle også ønske at jeg ikke var så glad i søtt... Sukk. Men nå har jeg gått 1,5 time på ski, det var herlig!

Det ser for øvrig ut til at "ekspertene" har snudd helt når det gjelder hva som gir best effekt på kondisjon og fettforebrenning. Før lærte vi at det var rolig langkjøring som var tingen, nå anbefaler de kort og intensiv trening a la spurt.

Skrevet

Julebrus og julebrus...

Eventyrbrus er den eneste og beste rødbrusen...

Ingen over ingen ved siden!!!

Dahls julebrus har aldri smakt eventyr brus, det er vel kanskje den eneste brune julebrusen og derfor desidert best på smak?

Skrevet

Norgesgruppen har light-julebrus. På 1,5 l flasker. Men den måå drikkes kald. Syns den smaker helt greit. Bedre enn masse sukker :o)

Du lurer bare deg selv hvis du tror at light brus er noe bedre enn vanlig brus.

Du lurer ikke kroppen din så lett.

Dette er sagt av en kostholds ekspert i norsk langrennsport.

Skrevet

Det ser for øvrig ut til at "ekspertene" har snudd helt når det gjelder hva som gir best effekt på kondisjon og fettforebrenning. Før lærte vi at det var rolig langkjøring som var tingen, nå anbefaler de kort og intensiv trening a la spurt.

Jeg har bare vært med på èn spinningtime med 4x4 intervall, og jeg skal hilse og si at det var effektivt mht fettforbrenning, ja!

Og ekspertene strides jo i forhold til kondisjon/muskeloppbygging og denne metoden, så hvis du liker langkjøringene dine så skal du fortsette med det. Jeg løper bare 6 km på tredemølle som max, med varierende stigning/tempo. Det liker jeg, og kommer til å fortsette med det uansett hva som gir best "toppform". Er mest opptatt av "form" også, ikke nødvendigvis "toppform".

Skrevet

Definèr "bedre".

For den som slanker seg, er light bedre enn "heavy". Men det var kanskje ikke det du tenkte på?

Skrevet

Jeg har bare vært med på èn spinningtime med 4x4 intervall, og jeg skal hilse og si at det var effektivt mht fettforbrenning, ja!

Og ekspertene strides jo i forhold til kondisjon/muskeloppbygging og denne metoden, så hvis du liker langkjøringene dine så skal du fortsette med det. Jeg løper bare 6 km på tredemølle som max, med varierende stigning/tempo. Det liker jeg, og kommer til å fortsette med det uansett hva som gir best "toppform". Er mest opptatt av "form" også, ikke nødvendigvis "toppform".

Ja, jeg holder fram som jeg stevner. Og jeg varierer underveis, gir på i enkelte oppoverbakker og tar ofte en langspurt når jeg føler for det.

Dessuten er jeg meget egenrådig når det gjelder treningsopplegget, tar alt som står i bøkene med en klype salt.

Skrevet

Men jeg liker ikke så godt smaken av sukkerbrus heller. Syns det er mye søtere.

Skrevet

Ja, jeg holder fram som jeg stevner. Og jeg varierer underveis, gir på i enkelte oppoverbakker og tar ofte en langspurt når jeg føler for det.

Dessuten er jeg meget egenrådig når det gjelder treningsopplegget, tar alt som står i bøkene med en klype salt.

Det er stoooor forskjell på å trene for å holde seg i frisk form/eget velvære og det å trene for å bli best i noe.

All aktivitet er bra, så lenge man får blodpumpa til å gå.

Keep up the good work! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...