Gå til innhold

Underjordiske kviser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isj - nå har jeg fått en sånn "underjordisk" kvise bak på skuldra igjen - en sånn som gjør skikkelig vondt, som ikke kommer ordentlig frem, blir nesten en liten byll og som sprekker "innover" istedet for å la seg klemme ut.

Hvordan blir man kvitt sånne? Det er tredje gangen jeg har en slik og alltid er de på baksiden av skuldra så jeg ikke når dem skikkelig! Førbainna kveis!

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Vedlikehold er tingen, for da slipper du kanskje at de blir betente. Jeg pleier å såpe meg inn og skrubbe med skrubba for at ikke huden skal bli for fet.

Hvis du får en kvise må du ikke plukke på den. Er den betent smitter den over til andre områder.

Hvis jeg får en slik byll smører jeg på noe kvisemiddel som lukter sprit. Den tørker kjappere inn da, men ligger den langt under huden er det vel ikke så enkelt.

Skrevet

Vedlikehold er tingen, for da slipper du kanskje at de blir betente. Jeg pleier å såpe meg inn og skrubbe med skrubba for at ikke huden skal bli for fet.

Hvis du får en kvise må du ikke plukke på den. Er den betent smitter den over til andre områder.

Hvis jeg får en slik byll smører jeg på noe kvisemiddel som lukter sprit. Den tørker kjappere inn da, men ligger den langt under huden er det vel ikke så enkelt.

''Hvis jeg får en slik byll smører jeg på noe kvisemiddel som lukter sprit.''

Hvor? Navn? Pris?

AneM1365380603
Skrevet

''Hvis jeg får en slik byll smører jeg på noe kvisemiddel som lukter sprit.''

Hvor? Navn? Pris?

Mine flasker er kjøpt i utlandet, men jeg er ganske sikker på at apoteket har det. Du bare nevner problemet, så har de garantert noe å tilby. Tidligere kjøpte jeg det der, men kommer ikke på noe navn. Husk bare å si at det skal være slik som tørker ut kvisene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...