Gjest Geir Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Eg vurderer en tur til hovedstaden (Bergen) og lurer på om noen vet om ett sted de selger skikkelig god Julekebab, gjerne med svinekjøtt? 0 Siter
ariadne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Beklager, jeg kan ikke hjelpe, har aldri hørt om julekebab med svinekjøtt. Surkål, sennep og tyttebærsyltetøy også da? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Beklager, jeg kan ikke hjelpe, har aldri hørt om julekebab med svinekjøtt. Surkål, sennep og tyttebærsyltetøy også da? ''Surkål, sennep og tyttebærsyltetøy også da?'' Og ertestuing selvfølgelig. 0 Siter
ariadne Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 ''Surkål, sennep og tyttebærsyltetøy også da?'' Og ertestuing selvfølgelig. Mmmmm, snadder! Ser for meg litt ertestuing og tyttebær i utringningen på silkekjolen der man står og fortærer en kebab på vei hjem etter bytur. Ladylike! 0 Siter
Gjest medlister-Lovisa Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Beklager, jeg kan ikke hjelpe, har aldri hørt om julekebab med svinekjøtt. Surkål, sennep og tyttebærsyltetøy også da? Ikke glem stua tyttebær! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.