Gå til innhold

Fin kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ingen måte. Og forresten var hun skikkelig ufresh på håret.

Skrevet

''Og forresten var hun skikkelig ufresh på håret.''

H*n var ikkje spesielt heldig med beina heller.

Skrevet

''Og forresten var hun skikkelig ufresh på håret.''

H*n var ikkje spesielt heldig med beina heller.

Da kan vi kanskje konkludere med at Robyn ikke akkurat er noe fruktfat? :P

Skrevet

Da kan vi kanskje konkludere med at Robyn ikke akkurat er noe fruktfat? :P

Ja.

Men gitarstativet i bakgrunnen var ok! :)

Skrevet

Enig!

Skrevet

Jeg vil svare "nei" på begge elementene i overskriften din - den er verken fin ELLER en kjole;-)

Skrevet

Det var ikke særlig pent, nei!

Men utrolig uheldig positur også da, tviler på at min kjole på julebordet ville sett særlig kledelig ut i samme positur. Om jeg i det hele tatt ville klart stillingen i den "kroppsnære" kjolen jeg hadde! :P

Skrevet

Men utrolig uheldig positur også da, tviler på at min kjole på julebordet ville sett særlig kledelig ut i samme positur. Om jeg i det hele tatt ville klart stillingen i den "kroppsnære" kjolen jeg hadde! :P

Ja, posituren var fæl, men det var jo et bilde tatt mens hun (antagligvis) beveget seg til musikken på scena, og ikke et "oppstilt bilde"

Skrevet

Ja, posituren var fæl, men det var jo et bilde tatt mens hun (antagligvis) beveget seg til musikken på scena, og ikke et "oppstilt bilde"

*grøsser ved tanke på alle de fæle bildene som kunne vært tatt av meg in action på julebordet*

;)

Skrevet

*grøsser ved tanke på alle de fæle bildene som kunne vært tatt av meg in action på julebordet*

;)

*ser for meg Elextra danse som Elaine*

Skrevet

*ser for meg Elextra danse som Elaine*

Yup, du er inne på noe der! *S*

Skrevet

Jeg vil svare "nei" på begge elementene i overskriften din - den er verken fin ELLER en kjole;-)

Fortell...

Skrevet

De fleste kjoler er vel relativt kroppsnære, bortsett fra når de henger i skapet eller ligger i en byllt på gulvet...

Skrevet

?

Om det ikkje er kjole, hva er det da osv.?

Ikkje det at eg er så interessert i svaret akkurat, men men...

Skrevet

Om det ikkje er kjole, hva er det da osv.?

Ikkje det at eg er så interessert i svaret akkurat, men men...

En topp, kanskje?

Jeg synes den var for kort og rar til å kunne kalles kjole.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...