Gjest VKF Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 En liten gutt var ute og syklet, og møtte en ridende politi. "Har du fått ny sykkel av nissen til jul du eller?" spør politimannen. "Ja" svarer gutten stolt. " Jeg må nok gi deg en bot, det skal være lykt på sykkelen, så du får si det til nissen". "Har du fått hest av nissen til jul du da?" spør gutten.. "Ja" sier politimannen. "Da kan du hilse nissen og si at kuken skal henge under, ikke sitte oppå..." 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 *lol* Kjempebra! Slenger inn en "ujulisk" historie også. Trailersjåføren fra nord var sørpå og lastet toalettpapir. Han overhørte to arbeidere på fabrikken: -Hva skal de med alt toalettpapiret nordpå, de har vel knapt sett et klosett der oppe? Sjåføren kunne ikke dy seg og sa: _Æ e helt eni me dåkker... Ka ska vi me papire nordpå når alle rævhållan e sørpå? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 *lol* Kjempebra! Slenger inn en "ujulisk" historie også. Trailersjåføren fra nord var sørpå og lastet toalettpapir. Han overhørte to arbeidere på fabrikken: -Hva skal de med alt toalettpapiret nordpå, de har vel knapt sett et klosett der oppe? Sjåføren kunne ikke dy seg og sa: _Æ e helt eni me dåkker... Ka ska vi me papire nordpå når alle rævhållan e sørpå? Ha ha ha, den var bra;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Hehe, veldig bra. Der jeg er i fra så var det ganske kjent på 70-tallet at et par politimenn hadde seg litt med noen hjemmeværende fruer, mens mennene var på jobb. Så politiet derfra ble kalt ridende politi:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Hehe, veldig bra. Der jeg er i fra så var det ganske kjent på 70-tallet at et par politimenn hadde seg litt med noen hjemmeværende fruer, mens mennene var på jobb. Så politiet derfra ble kalt ridende politi:-) He he;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Hehe, veldig bra. Der jeg er i fra så var det ganske kjent på 70-tallet at et par politimenn hadde seg litt med noen hjemmeværende fruer, mens mennene var på jobb. Så politiet derfra ble kalt ridende politi:-) *hehe* Er du politi på si'? ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 *lol* Kjempebra! Slenger inn en "ujulisk" historie også. Trailersjåføren fra nord var sørpå og lastet toalettpapir. Han overhørte to arbeidere på fabrikken: -Hva skal de med alt toalettpapiret nordpå, de har vel knapt sett et klosett der oppe? Sjåføren kunne ikke dy seg og sa: _Æ e helt eni me dåkker... Ka ska vi me papire nordpå når alle rævhållan e sørpå? *LOL* 0 Siter
mrxx Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229093743' post='4037637] *hehe* Er du politi på si'? ;-) Sivilpoliti:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Sivilpoliti:-) Jeg tar i mot besøk! ;D 0 Siter
mrxx Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229115292' post='4037899] Jeg tar i mot besøk! ;D Er på tur alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.