Gå til innhold

MÅ man vaske, eller er støvsuger OK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først tørrmopp/microfiberklut, deretter en meget forsiktig fuktet klut der det er skitt/støv som sitter fast, og så til slutt microfibermopp eller microfiberklut beregnet til gulvvask. Det skal ikke brukes mye vann, bare litt fuktet mopp/klut. Vil absolutt anbefale å bruke microfiber fremfor disse "gammeldagse" gulvklutene, for jeg har ingen god erfaring med de klutene. Microfiber trekker til seg skitt og støv som en magnet, og det er lettere å få vridd ut det aller meste av vannet fra det syns jeg.

''Først tørrmopp/microfiberklut, deretter en meget forsiktig fuktet klut der det er skitt/støv som sitter fast, og så til slutt microfibermopp eller microfiberklut beregnet til gulvvask.''

Hjelpes meg, gjør du alt det der oppunder taket?

Det gjorde _ikke_ jeg, kan man si, jeg støvsugde!

(Gulv er jo en annen greie, der støvsuger jeg først og vaske med microfiber etterpå. Ikke noe såpe, bare varmt, varmt vann - lite vann.)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• mariaflyfly

2

• kaffepiken

2

• Faure

2

Skrevet

Microfiberklut festet på moppestativ går meget fint. Spesielt om man har et sånt moppestativ som har roterende feste så det skal komme til overalt. Det har vi. :-)

Næh, det blir da bare bal?!

Har også slik feste på moppen, men selve brettet blir jo så altfor brett, og ikke greier jeg å holde styr på å få det flatt heller f.eks. oppå lista til vinduet.

Støvsugeren, derimot, har jeg kontroll på!

:-)

Skrevet

Trist at du må jobbe alene... Håper du har noe fin musikk å sette på da. :)

Skrevet

Trist at du må jobbe alene... Håper du har noe fin musikk å sette på da. :)

''Trist at du må jobbe alene...''

Nei det er det da aldeles ikke. Helt herlig, rett og slett!

''Håper du har noe fin musikk å sette på da. :)''

Radio er supert! Men jeg liker stillheten også, jeg, så det er ikke slik at jeg MÅ ha lyd på hele tiden.

Skrevet

''Trist at du må jobbe alene...''

Nei det er det da aldeles ikke. Helt herlig, rett og slett!

''Håper du har noe fin musikk å sette på da. :)''

Radio er supert! Men jeg liker stillheten også, jeg, så det er ikke slik at jeg MÅ ha lyd på hele tiden.

Hehe ok, jeg er for det meste alene og tror jeg ville likt selskapet, men jeg forstår din situasjon også.

Skrevet

Hehe ok, jeg er for det meste alene og tror jeg ville likt selskapet, men jeg forstår din situasjon også.

Forskjellen på deg og meg er at du er _ensom_, jeg er _alene_.

Jeg _velger_ dette, mens du føler ikke at du har noe valg.

Det er det stor forskjell på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...