Gå til innhold

Obh Nordica volummaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dette produktet hadde nok gårdskjerringene på 1800-tallet satt pris på, eller?

Personlig synes jeg slike redskaper er et produkt av vår tid. Det begynte på 60-tallet, da vi først så hvordan samfunnet begynte å forfalle med stadig flere og flere biler.

Jeg håper om et par ti-år eller før at vi opplever en skikkelig krise hvor tankene sirkler rundt andre ting enn å gi volum til sitt hår. Mat er viktigere, ikke sant?

Gjest dustedama
Skrevet

Ja dette produktet hadde nok gårdskjerringene på 1800-tallet satt pris på, eller?

Personlig synes jeg slike redskaper er et produkt av vår tid. Det begynte på 60-tallet, da vi først så hvordan samfunnet begynte å forfalle med stadig flere og flere biler.

Jeg håper om et par ti-år eller før at vi opplever en skikkelig krise hvor tankene sirkler rundt andre ting enn å gi volum til sitt hår. Mat er viktigere, ikke sant?

Og hvordan har du det ellers?

Klarer du ikke å la andre ha "enkle" gleder i livet uten på død og livet trekke inn andre (og kanskje viktigere) tyngre saker?

Skrevet

Og hvordan har du det ellers?

Klarer du ikke å la andre ha "enkle" gleder i livet uten på død og livet trekke inn andre (og kanskje viktigere) tyngre saker?

Jeg synes ikke noe om den overflatiskhet som preger vår tid. Det er det ytre som betyr mest for mange mennesker. Det er en råtten tid vi er i, skapt av menneskeheten.

Skrevet

Herregud. Må da være lov å kjøpe andre ting enn mat. Det handler om velvære også.

Skrevet

Jeg synes ikke noe om den overflatiskhet som preger vår tid. Det er det ytre som betyr mest for mange mennesker. Det er en råtten tid vi er i, skapt av menneskeheten.

Om det ytre betyr mest eller ikke, så betyr det i hvertfall noe. Jeg har ganske flatt hår, veldig lite volum, og kan denne tanga hjelpe meg til å få en bedre følelse for håret mitt så bruker jeg det :o))))))))

Skrevet

Herregud. Må da være lov å kjøpe andre ting enn mat. Det handler om velvære også.

Ja det er lov fordi mat er så lett tilgjengelig. Om du måtte sulte fordi det ikke var mat å få hadde du kanskje ikke tenkt så mye på håret ditt...

Skrevet

Ja det er lov fordi mat er så lett tilgjengelig. Om du måtte sulte fordi det ikke var mat å få hadde du kanskje ikke tenkt så mye på håret ditt...

Poenget er jo at når vi har fått dekket basisbehovene, så går vi videre.

Og får vi ikke dekket basisbehovene som mat og tak over hodet samt noe å ha på seg, så kommer man ikke til behovet for krølltang.

See?

Skrevet

Ja, men så flott at noen klarer å skape seg lyspunkter da, du virker å kunne ha behov for noen selv...

Skrevet

Men nå er ikke det tilfelle her i gården, så da velger jeg å tenke på andre ting.

Skrevet

Men nå er ikke det tilfelle her i gården, så da velger jeg å tenke på andre ting.

Det er ikke tilfelle for det fleste av oss. Derfor håper jeg på en ordentlig krise om noen år hvor vi vil måtte spassere til butikken selv om bilen står utenfor.

Skrevet

Det er ikke tilfelle for det fleste av oss. Derfor håper jeg på en ordentlig krise om noen år hvor vi vil måtte spassere til butikken selv om bilen står utenfor.

Ja, om den tid kommer, så takler vi nok det også.

Gjest dustedama
Skrevet

Jeg kan være enig med deg i det. Men i _denne_ tråden var det ikke det som var tema.

At candyqueen gleder seg over å ha funnet noe som funker for håret hennes kan jeg godt glede meg over, på hennes vegne. For svært mange har håret mye å si for hvordan man føler seg og har man det bra med seg selv blir man (ofte) også et bedre medmenneske. ;)

Kanskje du trenger en ny type sjampo? ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...